Home › Forums › Medlemsbilder › Observationsplats: Btb
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 augusti, 2007 at 08:43 #831722Anonym anvandareMember
Inspirerande! Båda damerna har verkligen lagt på sig kvalitetskilon – ser grymt bra ut! :up:
1 augusti, 2007 at 10:11 #831723Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:ska genast notera toppbetyget i mitt cv. Tack du skåning!Aningen förvånande att fitnesstjejen poserar bättre än byggarbruden, privatlektioner måntro??
1 augusti, 2007 at 11:14 #831724Anonym anvandareMemberAFanatic wrote:Inspirerande! Båda damerna har verkligen lagt på sig kvalitetskilon – ser grymt bra ut! :up:Tackar Fanatic.
1 augusti, 2007 at 11:19 #831725Anonym anvandareMemberImponerande på alla sätt och vis. Musklerna, poseringen och till och med fotografen.
1 augusti, 2007 at 11:23 #831726Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Aningen förvånande att fitnesstjejen poserar bättre än byggarbruden, privatlektioner måntro??Jag tänkte göra det lätt för dig den här gången och posera lite dåligt. På så sätt behöver du inte leta så länge efter något att påpeka.
Mias posering är alltid fläckfri.:emo-thumb
1 augusti, 2007 at 11:24 #831727Anonym anvandareMemberJay wrote:Imponerande på alla sätt och vis. Musklerna, poseringen och till och med fotografen.Tack Jay-to-teh-Z.
Fotografen har faktiskt växt på riktigt bra sedan han började hos oss.
Måste vara något med luften på gymet.1 augusti, 2007 at 11:57 #831728Anonym anvandareMemberMåste också gnälla lite på poseringen. Speciellt dubbel biceps fram.
Stå på det bakre benet och sträck det andra benet snett utåt sidan. Armbågarna lite lägre, upprätt hållning, tänk rygg, mage och ben!
Det var Anna jag tänkte på i första hand och det är jätte svårt att förklara i skrift!
Får du till poserna och hållningen, så ska nog detta bli bra! :emo-thumb1 augusti, 2007 at 12:38 #831729Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Måste också gnälla lite på poseringen. Speciellt dubbel biceps fram.
Stå på det bakre benet och sträck det andra benet snett utåt sidan. Armbågarna lite lägre, upprätt hållning, tänk rygg, mage och ben!
Det var Anna jag tänkte på i första hand och det är jätte svårt att förklara i skrift!
Får du till poserna och hållningen, så ska nog detta bli bra! :emo-thumbJag får nog ta på mig en del av skulden, för det som sett riktigt bra ut på träning, blev inte lika bra här. MER träning och mer störningsmoment är det som gäller fr o m nu. Jaja, det är väl bra att ha nåt att fylla dietdagarna med också.
1 augusti, 2007 at 14:37 #831730Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Jag får nog ta på mig en del av skulden, för det som sett riktigt bra ut på träning, blev inte lika bra här. MER träning och mer störningsmoment är det som gäller fr o m nu. Jaja, det är väl bra att ha nåt att fylla dietdagarna med också.Jag vet inte helt vad som hände då vi poserade. Fick hjärnsläpp och mindes inte alls hur jag skulle stå. 😮
Nog kan jag bättre än det där i alla fall. Det har jag t om bilder på.Precis JP, vad annat kan man fylla dagarna med !?
2 augusti, 2007 at 12:54 #831731Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Aningen förvånande att fitnesstjejen poserar bättre än byggarbruden, privatlektioner måntro??byggarnposerna är ju faktiskt mer roliga måste jag säga…..tjuvtränar nog i smyg…
privatlektionerna består av annan träning…bra för både posering o formen! :p2 augusti, 2007 at 13:10 #831732Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:byggarnposerna är ju faktiskt mer roliga måste jag säga…..tjuvtränar nog i smyg…
privatlektionerna består av annan träning…bra för både posering o formen! :pJo det märks att ”cardioträningen” gett resultat…..och även på Herr Sangborn;)
2 augusti, 2007 at 15:17 #831733Anonym anvandareMemberBilder på nya boxningshörnan på gymet.
Marcus är i denna stund ute och köper handskar som kommer vara till utlån i receptionen.[http://www.btbgym.se http://www.btbgym.se] kommer snart upp också.
2 augusti, 2007 at 15:18 #831734Anonym anvandareMemberEn bild till.
2 augusti, 2007 at 15:23 #831735Anonym anvandareMemberGrymma bilder brudar, KUL att se!
Och nice m boxningshörnan, lär bli en fin anhalt för de mer kardioointresserade !Ta hand om er tills vi ses next time!
Tisdag då j_vlar kommer jag!
KRAM/lilla b2 augusti, 2007 at 15:31 #831736Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Grymma bilder brudar, KUL att se!
Och nice m boxningshörnan, lär bli en fin anhalt för de mer kardioointresserade !Ta hand om er tills vi ses next time!
Tisdag då j_vlar kommer jag!
KRAM/lilla bJag själv kommer använda hörnan ibland för kardiovariation.
Boxning är grymt för formen.Ta hand om dig själv nu !
Kram ! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.