Observationsplats: Btb

Home Forums Medlemsbilder Observationsplats: Btb

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 351 total)
  • Author

Inspirerande! Båda damerna har verkligen lagt på sig kvalitetskilon – ser grymt bra ut! ;) :up:

athleticmia wrote:
    ska genast notera toppbetyget i mitt cv. Tack du skåning! :D

Aningen förvånande att fitnesstjejen poserar bättre än byggarbruden, privatlektioner måntro?? :D

AFanatic wrote:
    Inspirerande! Båda damerna har verkligen lagt på sig kvalitetskilon – ser grymt bra ut! ;) :up:

Tackar Fanatic. :)

Imponerande på alla sätt och vis. Musklerna, poseringen och till och med fotografen.

Mats E. wrote:
    Aningen förvånande att fitnesstjejen poserar bättre än byggarbruden, privatlektioner måntro?? :D

Jag tänkte göra det lätt för dig den här gången och posera lite dåligt. På så sätt behöver du inte leta så länge efter något att påpeka. :)

Mias posering är alltid fläckfri.:emo-thumb

Jay wrote:
    Imponerande på alla sätt och vis. Musklerna, poseringen och till och med fotografen.

Tack Jay-to-teh-Z. ;)

Fotografen har faktiskt växt på riktigt bra sedan han började hos oss.
    Måste vara något med luften på gymet. :)

Måste också gnälla lite på poseringen. Speciellt dubbel biceps fram.
    Stå på det bakre benet och sträck det andra benet snett utåt sidan. Armbågarna lite lägre, upprätt hållning, tänk rygg, mage och ben!
    Det var Anna jag tänkte på i första hand och det är jätte svårt att förklara i skrift!
    Får du till poserna och hållningen, så ska nog detta bli bra! :emo-thumb

Jonas Lundberg wrote:
    Måste också gnälla lite på poseringen. Speciellt dubbel biceps fram.
    Stå på det bakre benet och sträck det andra benet snett utåt sidan. Armbågarna lite lägre, upprätt hållning, tänk rygg, mage och ben!
    Det var Anna jag tänkte på i första hand och det är jätte svårt att förklara i skrift!
    Får du till poserna och hållningen, så ska nog detta bli bra! :emo-thumb

Jag får nog ta på mig en del av skulden, för det som sett riktigt bra ut på träning, blev inte lika bra här. MER träning och mer störningsmoment är det som gäller fr o m nu. Jaja, det är väl bra att ha nåt att fylla dietdagarna med också.

Janpeter Sangborn wrote:
    Jag får nog ta på mig en del av skulden, för det som sett riktigt bra ut på träning, blev inte lika bra här. MER träning och mer störningsmoment är det som gäller fr o m nu. Jaja, det är väl bra att ha nåt att fylla dietdagarna med också.

Jag vet inte helt vad som hände då vi poserade. Fick hjärnsläpp och mindes inte alls hur jag skulle stå. 😮 :D
    Nog kan jag bättre än det där i alla fall. Det har jag t om bilder på.

Precis JP, vad annat kan man fylla dagarna med !? ;)

Mats E. wrote:

byggarnposerna är ju faktiskt mer roliga måste jag säga…..tjuvtränar nog i smyg…:)
    privatlektionerna består av annan träning…bra för både posering o formen! :p

athleticmia wrote:
    byggarnposerna är ju faktiskt mer roliga måste jag säga…..tjuvtränar nog i smyg…:)
    privatlektionerna består av annan träning…bra för både posering o formen! :p

Jo det märks att ”cardioträningen” gett resultat…..och även på Herr Sangborn;)

Bilder på nya boxningshörnan på gymet. :)
    Marcus är i denna stund ute och köper handskar som kommer vara till utlån i receptionen.

[http://www.btbgym.se http://www.btbgym.se] kommer snart upp också. :)

En bild till.

Grymma bilder brudar, KUL att se!
    Och nice m boxningshörnan, lär bli en fin anhalt för de mer kardioointresserade !

Ta hand om er tills vi ses next time!
    Tisdag då j_vlar kommer jag!
    KRAM/lilla b

superberggren wrote:
    Grymma bilder brudar, KUL att se!
    Och nice m boxningshörnan, lär bli en fin anhalt för de mer kardioointresserade !

Ta hand om er tills vi ses next time!
    Tisdag då j_vlar kommer jag!
    KRAM/lilla b

Jag själv kommer använda hörnan ibland för kardiovariation. :)
    Boxning är grymt för formen.

Ta hand om dig själv nu !
    Kram !;)

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 351 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.