Home › Forums › Medlemsbilder › Observationsplats: Btb
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 augusti, 2007 at 20:09 #831752Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Se min avatartext. :up:
Annars är det givetvis fotografens fel.
Hahaha, vad har han gjort nu då ?
Ok, eller så är det ljusets fel, eller att jag dragit på mig vatten eller nåt annat.
Ändå fick jag höra att benen såg hårdare ut idag än senast…
Hmm…:o3 augusti, 2007 at 20:09 #831753Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:mycket bättre posering Anna! du blir grym på byggar-scenen!Tackar Mia. Du var saknad på poseringen idag.
3 augusti, 2007 at 20:38 #831754Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Hahaha, vad har han gjort nu då ?
Ok, eller så är det ljusets fel, eller att jag dragit på mig vatten eller nåt annat.
Ändå fick jag höra att benen såg hårdare ut idag än senast…
Hmm…:oNäää, vi måste ha någon att skylla på bara och jag behöver bli avbytt.
Ljuset är alltid bra att skylla på. Glöm då inte att lägga in kommentaren, ”det såg mycket bättre ut igår alt förra veckan.”
3 augusti, 2007 at 21:19 #831755Anonym anvandareMemberGrymma piccs som vanligt baby!
Vill ha din kropp!!!
OCH:….. drömma går ju alltid!
Ja, om si så där 10 år så….. då är jag kanske i kapp om du degar till helt och hållet hahahaa
skämt å sido, du är en GRYM förebild Anna och du kommer GLÄNSA på LP!See you soon baby, på tisdag blir det a hell of a work out and some posé + piccs! Ladda kameran för snart kommer linslusen!!!!!!
Ps.drar ev. in till kstad imorn och kikar på hästhoppning, may bee i step bye!Ds
Natti natti kram alla BTB fans!
3 augusti, 2007 at 21:46 #831756Anonym anvandareMemberfan måste åka upp till karlstad nångång och köra där …
kanske skulle ta en lördag framöver och dra ett passMen då måste Jp vara där
3 augusti, 2007 at 21:49 #831757Anonym anvandareMemberSamir wrote:fan måste åka upp till karlstad nångång och köra där …
kanske skulle ta en lördag framöver och dra ett passMen då måste Jp vara där
så kan jag till 99,99999999999999% LOVA att JP är där annars ska jag åka hem till han och släpa honom dit!
Föresten….. varför måste JP vara där? BTB är lika grymt oavsett :p gast det är klart… om JP själv får bestämma skulle väl han likt många andra självgoda människor i gymträsket (ingen nämnd och ingen glömd!) likna sig själv med: grädden på moset hahahahaaaaa!
Nice weekend Samir och alla andra!
3 augusti, 2007 at 21:57 #831758Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:så kan jag till 99,99999999999999% LOVA att JP är där annars ska jag åka hem till han och släpa honom dit!Föresten….. varför måste JP vara där? BTB är lika grymt oavsett :p gast det är klart… om JP själv får bestämma skulle väl han likt många andra självgoda människor i gymträsket (ingen nämnd och ingen glömd!) likna sig själv med: grädden på moset hahahahaaaaa!
Nice weekend Samir och alla andra!
Let´s just say i like cream on the älg.
Kan vara kul att posera lite för honom och få tips irl
3 augusti, 2007 at 22:04 #831759Anonym anvandareMemberSamir wrote:Let´s just say i like cream on the älg.Kan vara kul att posera lite för honom och få tips irl
RÄTT i! Hahahahaaa:D
hmhm…. tipsen där emot får han lov att behålla inom ramen för de allra närmaste :p !
Trevlig helg!3 augusti, 2007 at 22:15 #831760Anonym anvandareMemberTommys sidechest plus en dryg meter Niklas kommer i morron. Kanske går det att lura en viss junior till nån discoposering imorron också. Vi får se om den gode förföraren vaknar på ”go´sidan” imorron (=har fått ligga).
Samir är alltid välkommen. Vi dunkar på lite Linton, Buju Banton eller rent av Bob M så du kommer i stämning – ok?
Jag tar naturligtvis ”grädde på moset” och ”cream on the älg” som grymma förolämpningar, eftersom jag just i dagarna lämnat det obesa stadiet och börjar se skymten av ”fit” vid horisonten.
3 augusti, 2007 at 22:32 #831761Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:eftersom jag just i dagarna lämnat det obesa stadiet och börjar se skymten av ”fit” vid horisonten.Whoot? [img=http://bestsmileys.com/clueless/2.gif]Det tror jag inte på förrän jag ser det.
3 augusti, 2007 at 22:44 #831762Anonym anvandareMemberJP, vad sägs om ett pass i höst i samband med konferensen?
Tänkte visa er gamlingar lite nya trix.3 augusti, 2007 at 22:47 #831763Anonym anvandareMemberJohannez wrote:JP, vad sägs om ett pass i höst i samnband med konferensen?
Tänkte visa er gamlingar lite nya trix.Du skall visa poser så jag hoppas att du är i form.
3 augusti, 2007 at 22:58 #831764Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Tommys sidechest plus en dryg meter Niklas kommer i morron. Kanske går det att lura en viss junior till nån discoposering imorron också. Vi får se om den gode förföraren vaknar på ”go´sidan” imorron (=har fått ligga).Samir är alltid välkommen. Vi dunkar på lite Linton, Buju Banton eller rent av Bob M så du kommer i stämning – ok?
Jag tar naturligtvis ”grädde på moset” och ”cream on the älg” som grymma förolämpningar, eftersom jag just i dagarna lämnat det obesa stadiet och börjar se skymten av ”fit” vid horisonten.
Hahaha, Saxen vill säkert posera oavsett om han fått ligga eller inte.
Klart Samir är mucho välkommen.
JP är rätt så fit nu för att vara gubbe. :nod
4 augusti, 2007 at 12:00 #831765Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Whoot? [img=http://bestsmileys.com/clueless/2.gif]Det tror jag inte på förrän jag ser det.du känner väl inte dig hotad Jörgen?
4 augusti, 2007 at 12:06 #831766Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:du känner väl inte dig hotad Jörgen?När gubben börjar närma sig i chinsen så kanske.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.