Observationsplats: Btb

Home Forums Medlemsbilder Observationsplats: Btb

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 351 total)
  • Author
    Janpeter Sangborn wrote:
    Peter Stormare trycker en tricce. Som den onda varelse fotografen är knäpps naturligtvis alla bilder innan eller efter posören tryckt till. Inte tillåta att nån blir för mallig…

[img=http://img381.imageshack.us/img381/3210/070803020xr2.jpg]

Jaha, det är därför som jag inte helt får ihop verklighetens ådror och kalipermätning, med dina bilder, där inget som är bra formmässigt syns…;)

Janpeter Sangborn wrote:
    Skrattfest of the day. Tommy och sidechest spelar ICKE i samma lag. Men på bilden ser det trots allt mycket bättre ut än i verkligheten. Inte ens ondska är fulländat.

[img=http://img381.imageshack.us/img381/7231/070803026wx8.jpg]

Haha, Tommy, denna bilden rockar. :D
    Denna bilden är väl den enda som ser ut ungefär som det såg ut i verkligheten. Alla andra bilder maskerar JP väldigt proffessionellt. :ph34r:

Jorgen wrote:
    Är det bara Anna som tränar vader på BTB eller?

;)
    Faktiskt så har både Tommy och Niklas bättre vader än vad som syns på bilden.
    Fotografens fel som vanligt. :nod

Tack Mia, Joakim, Berggren för de positiva kommentarerna! Frontposen blev riktigt bra även om jag inte är riktigt nöjd hur jag gör den på bilden tror jag kan få ut ryggen bättre. Rygg o sidopose var nog något bättre denna gången men där måste jag öva mera.

Eftersom jag är blek som ett lakan o solen visar sig nu så ska jag ut o se om man kan bränna sig lite. Kanske man inte bländar kameran nästa gång:)

10K gluttande på mindre än en månad. Inte illa!

Janpeter Sangborn wrote:
    Tricepsposeringen verkar bekväm och lugn. Håll in magen, var det ja…

Anna måste ha ett par av de bättre vaderna jag sett på svensk mark.

Härliga side-chest på övriga deltagare. :D

Tommy A wrote:
    Tack Mia, Joakim, Berggren för de positiva kommentarerna! Frontposen blev riktigt bra även om jag inte är riktigt nöjd hur jag gör den på bilden tror jag kan få ut ryggen bättre. Rygg o sidopose var nog något bättre denna gången men där måste jag öva mera.

Eftersom jag är blek som ett lakan o solen visar sig nu så ska jag ut o se om man kan bränna sig lite. Kanske man inte bländar kameran nästa gång:)

kommer att bli kalas BRA
    men lite fuskis är det allt att: solen skiner på er i Kstad, här i säffle är det grådassigt värre :( , blekfisen blir ännu blekare och tills på tisdag … blir det BRUN UTAN SOL.. hahahaa
    Ta hand om dig och kör hårt!
    KRAM /Berggren;)

AFanatic wrote:

Härliga side-chest på övriga deltagare. :D

har förmodligen störst vader på BTB iaf!
    Hennes vader ÄR GRYMMA;) !

superberggren wrote:
    kommer att bli kalas BRA
    men lite fuskis är det allt att: solen skiner på er i Kstad, här i säffle är det grådassigt värre :( , blekfisen blir ännu blekare och tills på tisdag … blir det BRUN UTAN SOL.. hahahaa
    Ta hand om dig och kör hårt!
    KRAM /Berggren;)

Det VAR sol här tidigare men mulnade ju ihop sig:frust: Ska man bli brun är det väl hobbygrill som gäller

Tommy A wrote:
    Det VAR sol här tidigare men mulnade ju ihop sig:frust: Ska man bli brun är det väl hobbygrill som gäller

SOL!
    Jag har iaf vart ute på sjön och metat! :up: Det var mysigt och ro givande ;)
    Take care, KRAM! /Berggren

AFanatic wrote:

Gullo ! ;)
    Men jag tror mest hemligheten ligger i poseringen och inte att vaderna är sååå stora. 😮

superberggren wrote:
    har förmodligen störst vader på BTB iaf!
    Hennes vader ÄR GRYMMA;) !

Hehe hoppas inte Marcus läser det här. :D
    Han har ett par cm större vader än vad jag har.

Mirre_bus wrote:
    Säg hej till publiken! Ser i speglarna att du hade en del som tittade på dig och beundrade din grymma form! :D

Javisst är fromen grym. :D
    Men från och med idag blir det bara bättre.

Publik har man alltid hos oss när man poserar. Det är bra träning inför scenen. :)

Janpeter Sangborn wrote:
    This is why I´m hot! Not. Taskigt att mage-ben ska köras när det är fyra månader kvar. Kallas ondska.

[img=http://img249.imageshack.us/img249/4207/070803021ir4.jpg]

Marcus har börjat sjunga en ”This is why I’m hot”-låt som han ska sjunga för Niklas i morrn när han kommer till gymet. :D

Det är verkligen elakt med mage-ben poserna nu. :nono:

Janpeter Sangborn wrote:
    10K gluttande på mindre än en månad. Inte illa!

Eller hur ? :)
    Det kom igång rejält när du började lägga ut bilder på dagsformen. :emo-thumb

Kanske en gästposering av Hr. Sangborn vid nästa poseringstillfälle ?

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 351 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.