Home › Forums › Medlemsbilder › Observationsplats: Btb
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 augusti, 2007 at 08:03 #831812Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:har förmodligen störst vader på BTB iaf!
Hennes vader ÄR GRYMMA;) !Du saknar minst en bit i ditt pussel…
6 augusti, 2007 at 08:45 #831813Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Du saknar minst en bit i ditt pussel…ELLER (många) bitar i mitt pussel (men det bjuder jag på!)men…. om si så där 10 år kanske jag är i kapp!
Man ska ju ha långsiktiga MÅL eller hur ?
Hahahaaa:DHa en BRA dag! /Berggren:nod
6 augusti, 2007 at 08:48 #831814Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Eller hur ?
Det kom igång rejält när du började lägga ut bilder på dagsformen. :emo-thumbKanske en gästposering av Hr. Sangborn vid nästa poseringstillfälle ?
for real!
Bra reklam för alla BTB gymmare!Tråden är grym, nice work headmaster JP:nerd: !
6 augusti, 2007 at 09:16 #831815Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:ELLER (många) bitar i mitt pussel (men det bjuder jag på!)men…. om si så där 10 år kanske jag är i kapp!
Man ska ju ha långsiktiga MÅL eller hur ?
Hahahaaa:DJohanna, Johanna…
Allt handlar inte om dej. Hur konstigt det än kan verka. Den pusselbiten får du söka utanför dej själv. Kan bli spännande.
6 augusti, 2007 at 09:44 #831816Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Gullo !
Men jag tror mest hemligheten ligger i poseringen och inte att vaderna är sååå stora. 😮Du…40 cm, det kallar iaf jag stora vader. Så kom inte med ngn söt ”bortförklaring” nu.
6 augusti, 2007 at 10:13 #831817Anonym anvandareMemberså jävlar rolig sida att kika på! bra jobb JP:up:
ska palla mig iväg till BTB någon dag nu i veckan, men håller mig lite låg nu dvs nollar kollisarna ett par dagar nu, var i danmark på kickoff med jobbet, men höll mig ifrån alkoholen men maten var svår dock:o
villka dagar kör du nu i veckan JP?
6 augusti, 2007 at 10:15 #831818Anonym anvandareMemberJohanSaxerud wrote:Man ser inte mycket men han ser allt bra stilig ut den där casanovanStilig, dä var väl ett understatement – URSNYGG skulle jag v ilja påstå ….
6 augusti, 2007 at 10:20 #831819Anonym anvandareMemberAnna B wrote:He he Micke har inte synts till på BTB på evigheter nu. :nono:
Du kan ju hälsa till honom om du träffar honopm före jag gör det.Du får gärna byta med mig Anna … nä förresten trivs mkt bra på mitt nya jobb.
kan hälsa att formen håller i sig, vassare….
6 augusti, 2007 at 10:28 #831820Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Turn your back to the judges.[img=http://img108.imageshack.us/img108/4782/070730016ll1.jpg]
Anna – Har jag missat något, nya regler på dam posebyxorna ???
6 augusti, 2007 at 10:44 #831821Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Johanna, Johanna…Allt handlar inte om dej. Hur konstigt det än kan verka. Den pusselbiten får du söka utanför dej själv. Kan bli spännande.
Det trodde jag! hahahaaa Egot, dominerar! :p
Ja, vad är det du försöker säga…
…. nu då?Har mina aningar men behåller dom för mig själv *ler*…. !
Ha en grym solig dag! Ses kanske imorn… om du har vägarna förbi!
6 augusti, 2007 at 10:47 #831822Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Stilig, dä var väl ett understatement – URSNYGG skulle jag v ilja påstå ….när ska vi ”leka” då micke?
6 augusti, 2007 at 11:02 #831823Anonym anvandareMemberjiggen wrote:när ska vi ”leka” då micke?Du som är en sån läckring, dig kan jag leka med när som helst ….
6 augusti, 2007 at 12:58 #831824Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Du som är en sån läckring, dig kan jag leka med när som helst ….haha låter som en plan :emo-thumb
6 augusti, 2007 at 14:36 #831825Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Du får gärna byta med mig Anna … nä förresten trivs mkt bra på mitt nya jobb.kan hälsa att formen håller i sig, vassare….
När ska du, med din vassa form, komma hit ?
Vi vill ju att även du ska pryda denna populära tråd.7 augusti, 2007 at 10:06 #831826Anonym anvandareMemberAnna B wrote:När ska du, med din vassa form, komma hit ?
Vi vill ju att även du ska pryda denna populära tråd.Ja du Anna, jag är tvungen att göra dig besviken i denna tråd blir det inga bilder av undertecknad!
Kram
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.