Observationsplats: Btb

Home Forums Medlemsbilder Observationsplats: Btb

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 351 total)
  • Author

Jag kanske ska ställa upp på nästa poseringstillfälle för att lätta trycket från övriga deltagare och se till att uttryck som ”korttjock” och ”blekfet” får ett ansikte.

Allt för att göra tillvaron lugnare för de som ska bedömmas i december :-)

Rostfri wrote:
    Jag kanske ska ställa upp på nästa poseringstillfälle för att lätta trycket från övriga deltagare och se till att uttryck som ”korttjock” och ”blekfet” får ett ansikte.

Allt för att göra tillvaron lugnare för de som ska bedömmas i december :-)

Korttjock är du riktigt bra på. :D

Anna B wrote:
    Korttjock är du riktigt bra på.

det FLER som är:| …..:o !

Men det bjuder VI på som sagt!:D

See you soon baby ;)
    KRAM

Micke Ljungdahl wrote:
    Ja du Anna, jag är tvungen att göra dig besviken i denna tråd blir det inga bilder av undertecknad!

Kram

Det är fler än Anna du gör besviken nu. :(

Observationsplats: Btb !!!!

Ett kanongym med kunnig o trevliga ägare som kommer att väcka liv i byggningen/fitnessintresset i Karlstad med omnejd.:up:

Tack för en trevlig pratstund !

Mvh

Jan o Lena

Jan Nordlund wrote:

Ett kanongym med kunnig o trevliga ägare som kommer att väcka liv i byggningen/fitnessintresset i Karlstad med omnejd.:up:

Tack för en trevlig pratstund !

Mvh

Jan o Lena

Tack själva. :)
    Jag blev ganska paff när jag såg att det var ni som kom. :D
    Hoppas ni kommer in någon gång och tränar så vi amatörer kan få se hur proffsen gör.

Lycka till på tävlingarna i höst !

Jan Nordlund wrote:

än att HÅLLA med, tummen upp för BTB gym:up: !
    See you soon gumman och alla andra!
    Take care och träna hårt tills vi ses igen! ;)

superberggren wrote:
    än att HÅLLA med, tummen upp för BTB gym:up: !
    See you soon gumman och alla andra!
    Take care och träna hårt tills vi ses igen! ;)

Johanna, Johanna, Johanna… Tror inte Janne uppskattar att bli kallad gumman. Vet du inte vad dom gör i Filipstad med såna som kallar folk för gumman vid fel tillfälle.:(

Janpeter Sangborn wrote:
    Johanna, Johanna, Johanna… Tror inte Janne uppskattar att bli kallad gumman. Vet du inte vad dom gör i Filipstad med såna som kallar folk för gumman vid fel tillfälle.:(

jag menade faktiskt : ANNA B !!! och ingen annan!så de så…. kanske var lite otydligt men men.. NU förtyligar jag det HELA! haaaaa:D
    och: nej jag vet INTE vad de gör med sånna som kallar folk för gumman i filipstad?
    Antar att jag får reda på det, då Janne stötet på mig nästa gång…. :p

superberggren wrote:
    jag menade faktiskt : ANNA B !!! och ingen annan!så de så…. kanske var lite otydligt men men.. NU förtyligar jag det HELA! haaaaa:D
    och: nej jag vet INTE vad de gör med sånna som kallar folk för gumman i filipstad?
    Antar att jag får reda på det, då Janne stötet på mig nästa gång…. :p

Nä, nu är du fel på det igen. Janne lär inte stöta på dej. Har redan kvinna.

Ja du Johanna :nono: , det är bäst du håller dig från gymet när vi kommer nästa gång …….:D Nej då , jag är så snäll så du kan vara lugn :)

Ha´de :bb:

Janpeter Sangborn wrote:
    Nä, nu är du fel på det igen. Janne lär inte stöta på dej. Har redan kvinna.

får för dig saker HELA tiden!…… :| ja ja, jag låter dig och alla andra hållas!
    TUR att NI har någon att ha KUL åt , stackars lilla mig….:( hahaaa:D

Trevlig helg ändå! :p

Jan Nordlund wrote:
    Ja du Johanna , det är bäst du håller dig från gymet när vi kommer nästa gång ……. Nej då , jag är så snäll så du kan vara lugn :)

Ha´de

himla TUR, blev lite scary där ett tag och funderade på om jag skulle backa ur alla planer framöver…. hahaaaaa :D

Blir spännande att ses framöver, en sån stor PROFIL :bb2: som dig vill man inte missa:worship:

Trevlig helg!
    Bästa träningshälsningar!!! / Berggren

Dax för ett grispass snart igen JP????
    Har varit sjuk hela veckan men tränat på endå, dock ville jag inte gå bort till BTB denna vecka när jag inte kan köra på max :(
    Men blir med garanti nästa vecka!:ph34r:

Micke sa att han inte kommer vara med i denna tråden.
    He he, vem har vi inte här. :P
    När han för en gångs skull kom till oss på BTB var jag tvungen att ta en papparazzibild på honom.

Tur för er som ska tävla på Lucia som slipper denna biff som motståndare. Tyvärr kunde jag inte ta en bättre bild då jag var tvungen att smyga en del. :D

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 351 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.