Home › Forums › Medlemsbilder › Observationsplats: Btb
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 augusti, 2007 at 08:41 #831842Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Micke sa att han inte kommer vara med i denna tråden.
He he, vem har vi inte här.
När han för en gångs skull kom till oss på BTB var jag tvungen att ta en papparazzibild på honom.Tur för er som ska tävla på Lucia som slipper denna biff som motståndare. Tyvärr kunde jag inte ta en bättre bild då jag var tvungen att smyga en del.
hahahaaaa
men jag undrar jag…är det inte böter för sånt:| hahahaaa!
Eller du kanske ska börja extra knäcka;) !
Caio!13 augusti, 2007 at 10:23 #831843Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Micke sa att han inte kommer vara med i denna tråden.
He he, vem har vi inte här.
När han för en gångs skull kom till oss på BTB var jag tvungen att ta en papparazzibild på honom.Tur för er som ska tävla på Lucia som slipper denna biff som motståndare. Tyvärr kunde jag inte ta en bättre bild då jag var tvungen att smyga en del.
Skrämande :ph34r:
15 augusti, 2007 at 07:17 #831844Anonym anvandareMemberMirre_bus wrote:Bilder får man faktiskt inte publicera hur som helst utan ”modellens” tillstånd… :nono: Men han kanske har godkänt bilden, eller?Så länge det inte är naket så tror jag inte Micke bryr sig.
Men jag kanske ska anmäla JP för att ha publicerat bilder på mig i denna tråden utan att jag godkänt dem innan…15 augusti, 2007 at 09:56 #831845Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Så länge det inte är naket så tror jag inte Micke bryr sig.
Men jag kanske ska anmäla JP för att ha publicerat bilder på mig i denna tråden utan att jag godkänt dem innan…Tror Micke är lite lessen för att han inte blivit publicerad naken:D
15 augusti, 2007 at 18:46 #831846Anonym anvandareMemberTommy A wrote:Tror Micke är lite lessen för att han inte blivit publicerad naken:DJa, den gamle snuskgubben…
16 augusti, 2007 at 14:31 #831847Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Så länge det inte är naket så tror jag inte Micke bryr sig.
Men jag kanske ska anmäla JP för att ha publicerat bilder på mig i denna tråden utan att jag godkänt dem innan…Eftersom jag nämns i denna tråd så måste jag givetvis få kommentera vad ni säger!
Jag har ingen större ambition till att få synas på bild i denna tråd på detta sätt, dä finns dä andra som så gärna vill så fortsätt med dä!
Nu vet ni min åsikt, no hardfeelings!
Pöss & kram
16 augusti, 2007 at 19:39 #831848Anonym anvandareMemberMicke Ljungdahl wrote:Eftersom jag nämns i denna tråd så måste jag givetvis få kommentera vad ni säger!Jag har ingen större ambition till att få synas på bild i denna tråd på detta sätt, dä finns dä andra som så gärna vill så fortsätt med dä!
Nu vet ni min åsikt, no hardfeelings!
Pöss & kram
Äsch, vad blyg du är.
Pöss !
18 augusti, 2007 at 08:35 #831849Anonym anvandareMemberhär händer det inte mycket på bildfronten sedan Jp blev skåning…
18 augusti, 2007 at 14:10 #831850Anonym anvandareMemberMirre_bus wrote:Bilder får man faktiskt inte publicera hur som helst utan ”modellens” tillstånd… :nono: Men han kanske har godkänt bilden, eller?Paparazzi-bilder får man slänga upp precis hur som helst,
naket som påklätt.Hade det varit bilder som fotades i modell-syfte hade ett
avtal skrivits, om inte så upp med skiten bara :emo-thumb18 augusti, 2007 at 22:58 #831851Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:här händer det inte mycket på bildfronten sedan Jp blev skåning…Vi har varit väldigt upptagna med att renovera och bygga om omklädningsrummen mm, men Björn och jag ska snart ta tag i fotograferandet igen.
Den eminenta domarstaben är ju på ingång till Karlstad och Jörgen skulle i alla fall titta förbi.19 augusti, 2007 at 09:12 #831852Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:här händer det inte mycket på bildfronten sedan Jp blev skåning…han och DU får helt enkelt se till att KOMMA HEM lite oftare!
Kör hårt och LYCKA TILL m uppladdningen inför SM!
Ciao:nod19 augusti, 2007 at 16:31 #831853Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:han och DU får helt enkelt se till att KOMMA HEM lite oftare!Kör hårt och LYCKA TILL m uppladdningen inför SM!
Ciao:nodhem o hem…kommer gärna till karlstad!! blir ju iallafall under af-camp men då hinns väl inte btb med? men vi ses o får definitivt ta bilder!!
tack för ”lycka-till-et”!! hårt ska jag köra, finns inget annat!
19 augusti, 2007 at 16:31 #831854Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Vi har varit väldigt upptagna med att renovera och bygga om omklädningsrummen mm, men Björn och jag ska snart ta tag i fotograferandet igen.
Den eminenta domarstaben är ju på ingång till Karlstad och Jörgen skulle i alla fall titta förbi.ok, det är en giltig anledning :emo-thumb
ja just det…jörgen kör ju all the way to karlstad för din skull… glömde det!!
19 augusti, 2007 at 16:50 #831855Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:hem o hem…kommer gärna till karlstad!! blir ju iallafall under af-camp men då hinns väl inte btb med? men vi ses o får definitivt ta bilder!!tack för ”lycka-till-et”!! hårt ska jag köra, finns inget annat!
men VI där hemma vill såklart innerst inne, har ER två i de värmländska skogarna om jag skall vara den som erkänner, som vanligt:| hahaha! Men men.. det är OK om NI kommer och hälsar på också bara vi hinner att ses och ta bilder:p !
Klart du ska köra hårt!Räknar INTE med något annat!!!Keep up the good work. sm närmar sig och då finns inget annat än vinst i sikte, så var det väl?
Ciao
hälsa ”gubben” från superB!
19 augusti, 2007 at 17:14 #831856Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Vi har varit väldigt upptagna med att renovera och bygga om omklädningsrummen mm, men Björn och jag ska snart ta tag i fotograferandet igen.
Den eminenta domarstaben är ju på ingång till Karlstad och Jörgen skulle i alla fall titta förbi.Klart vi skall filma och fota Anna,, hhmm men om de bara är du o jag som skall fota kommer vi aldrig med på bild he he he,,, skämt å sido ,, en ny långfilm är på G .
m.v.h Björn
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.