Observationsplats: Btb

Home Forums Medlemsbilder Observationsplats: Btb

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 351 total)
  • Author

Bilderna ovan tagna av Paparazzimaster Junker Jörg.

bygger ni er något stora på BTB???….:up:

Totalt nöjespaket tar i. Mycket.

[img=http://img166.imageshack.us/img166/51/kopiaav070707012384x512uj3.jpg]

jiggen wrote:
    bygger ni er något stora på BTB???….:up:

Ni och ni…beror på hur man ser det;) . Finns nog en och annan som försöker i alla fall. Du får väl komma in och kika. Så ska vi nog se till att fästa dej på bild också.

BTW: Helt ok att kapa tråden med fler bilder på mer eller mindre tränande människor. Enda kravet att bilderna är tagna i BTB-miljö.

Janpeter Sangborn wrote:
    Ni och ni…beror på hur man ser det;) . Finns nog en och annan som försöker i alla fall. Du får väl komma in och kika. Så ska vi nog se till att fästa dej på bild också.

BTW: Helt ok att kapa tråden med fler bilder på mer eller mindre tränande människor. Enda kravet att bilderna är tagna i BTB-miljö.

haha jag o kameror går inte jämt upp:o
    jo jobbar ju som ett djur men har semester snart så kommer nästan med säkerhet att dyka upp något pass då. kan man lösa engångsträning med?

jiggen wrote:
    haha jag o kameror går inte jämt upp:o
    jo jobbar ju som ett djur men har semester snart så kommer nästan med säkerhet att dyka upp något pass då. kan man lösa engångsträning med?

Jodå. Om jag så ska betala själv, vore det trevligt att tillfoga dej en massa smärta. Det löser vi.

Janpeter Sangborn wrote:
    Jodå. Om jag så ska betala själv, vore det trevligt att tillfoga dej en massa smärta. Det löser vi.

haha, ska jag se det där som en utmaning :emo-thumb i sånna fall e det tagit!
    vi kan väl komma överens om någon dag nu framöver så kan vi köra ett pass?..har även lite funderingar ang getfit:up:

Avancerad gubbrehab för att knäcka EN svensk mästarinna… :(

lite disco förekommer trots allt på BTB…. :|

fast man kan ju ta i ändå… :nod

och bli trött…. :O

athleticmia wrote:
    lite disco förekommer trots allt på BTB…. :|

fast man kan ju ta i ändå… :nod

och bli trött…. :O

haha klockren:up:

Haha, bild nr1 borde vara ett självklart val att trycka på allt förbunds-materiell!;)

Med dom crazy-eyezen hade det inte blivit några mer disskusioner om någonting…:D :nerd:

vad är BTB?något gym eller?

paul wrote:
    vad är BTB?något gym eller?

Typ. Back To Basics. Beläget i Karlstad. Hör av dej för ett pass nästa gång du beger dej till Löfbergs Lila Arena för att se Frölunda bli uppsmiskade av Färjestad, så organiserar vi en smula smärta.:)

Janpeter Sangborn wrote:
    Typ. Back To Basics. Beläget i Karlstad. Hör av dej för ett pass nästa gång du beger dej till Löfbergs Lila Arena för att se Frölunda bli uppsmiskade av Färjestad, så organiserar vi en smula smärta.:)

:P haha

Janpeter Sangborn wrote:
    Nån sorts personal.

[img=http://img168.imageshack.us/img168/1953/img0130300x200ks1.jpg]

Den där personalen såg allt bra slapp ut. Ska jag ta upp med dem nästa gång jag tränar. :nono:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 351 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.