Observationsplats: Btb

Home Forums Medlemsbilder Observationsplats: Btb

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 351 total)
  • Author

Eftersom det klagades på dålig updatering i denna tråden får väl jag offra mig och posta en bild på dagsformen. ;)
    Det har faktiskt släppt förvånansvärt snabbt på benen hittills.
    Vikt 74 kg, 171 cm lång, skostorlek 39 och ankelmått 24 cm.

Ok, en till då. :nerd:
    Ursäkta storleken på sittdynan. Målet är att den ska vara svår att sitta på i december.

TeTe wrote:
    Tveksamt va?! tror det närmaste den där snubben kommer en chins är om han tittar på någon tävling eller någon spänstig atlet på gymmet som chinsar :pop:

Det är ingen som köper din bitchiga attityd! Du är egentligen en vän varelse. Lite i stil med den vänliga hälsning du skickade i helgen. Och ja, när det blir av är du självklart bjuden. En sån övertrevlig person får inte saknas på dylik tillställning.

formen på ingång..?

Alex N wrote:
    formen på ingång..?

Om du menar mig så tror jag det. :)

Om du menar JP så svarar jag nej. :D

Anna B wrote:
    Eftersom det klagades på dålig updatering i denna tråden får väl jag offra mig och posta en bild på dagsformen. ;)
    Det har faktiskt släppt förvånansvärt snabbt på benen hittills.
    Vikt 74 kg, 171 cm lång, skostorlek 39 och ankelmått 24 cm.

Anna!
    Det släpper mer och mer!

You rock as usual!
    Keep up the good work;)

Janpeter Sangborn wrote:
    Det är ingen som köper din bitchiga attityd! Du är egentligen en vän varelse. Lite i stil med den vänliga hälsning du skickade i helgen. Och ja, när det blir av är du självklart bjuden. En sån övertrevlig person får inte saknas på dylik tillställning.

Asså va f*n! 👿 Här gick man o köpte Mr Strauss bok om hur man neggar hit och dit och att killar ska falla som furor av sånt.. och så har du mage att genomskåda mig och ser vem jag faktiskt är bakom min attityd och mask :frust: Jag suger!! :(

TeTe wrote:
    Asså va f*n! 👿 Här gick man o köpte Mr Strauss bok om hur man neggar hit och dit och att killar ska falla som furor av sånt.. och så har du mage att genomskåda mig och ser vem jag faktiskt är bakom min attityd och mask :frust: Jag suger!! :(

Såså vännen. Jag tror fortfarande att du är en bitch.

Snygga ben

Fidde_Mannen wrote:
    Snygga ben

Tackar ! :)

Nej nu får vi börja fota,,,

MRBIG wrote:
    Nej nu får vi börja fota,,,

Kör alla obligatoriska senare idag på gymet så lovar jag att jag ska fota. :P

kommer in på måndag kväll:) ..hoppas på att jag är sågott som frisk då.

jiggen wrote:
    kommer in på måndag kväll:) ..hoppas på att jag är sågott som frisk då.

Vad trevligt ! :)

Anna B wrote:
    Kör alla obligatoriska senare idag på gymet så lovar jag att jag ska fota. :P

HA ha ha nejdu,, Ingen vill se en säl.
    :)

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 351 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.