Home › Forums › Medlemsbilder › Observationsplats: Btb
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 juli, 2007 at 18:48 #831632Anonym anvandareMember
great eavening yesterday;) !
Superberggren:o :
Kort och gott, fick till ett makalöst pass som vanligt:D !
/J
Mästerlig fotograf: Anna B, Guld ANNA!:nod
25 juli, 2007 at 19:40 #831633Anonym anvandareMemberSnygga-Johanna !
Här har vi Björn även kallad Big-guns. Tur att jag vet att han är snäll annars hade jag aldrig vågat lägga upp bilden. Kolla blicken !
Ursäkta suddigheten…Jag hade kört ben innan.
25 juli, 2007 at 19:41 #831634Anonym anvandareMemberÄven JP, även kallad domarjäveln undslapp inte kameran idag.
Är djupet godkänt ?25 juli, 2007 at 19:49 #831635Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Även JP, även kallad domarjäveln undslapp inte kameran idag.
Är djupet godkänt ?HA HA HA KOlla min käft ,, vafaan .
25 juli, 2007 at 19:51 #831636Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Snygga-Johanna !Här har vi Björn även kallad Big-guns. Tur att jag vet att han är snäll annars hade jag aldrig vågat lägga upp bilden. Kolla blicken !
Tackar Anna!!
Skall snart försöka börja sköta kosten samt sluta dricka alkoholhaltiga drycker om jag vill nå endel av mina mål jag har.Vänta du bara jag har endel fina kort på dig och Marcus:nod
25 juli, 2007 at 20:08 #831637Anonym anvandareMemberMRBIG wrote:Tackar Anna!!
Skall snart försöka börja sköta kosten samt sluta dricka alkoholhaltiga drycker om jag vill nå endel av mina mål jag har.Vänta du bara jag har endel fina kort på dig och Marcus:nod
Du håller fin formn ändå tycker jag med tanke på hur du lever.
Ha ha, Marcus som hatar att vara med på bild.25 juli, 2007 at 20:09 #831638Anonym anvandareMemberMRBIG wrote:HA HA HA KOlla min käft ,, vafaan .Ha ha, jag såg det.
25 juli, 2007 at 20:25 #831639Anonym anvandareMemberDen här tråden blir bara roligare och roligare!
More pics next time i show up!KRAM
26 juli, 2007 at 08:33 #831640Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Baksida axlar i pec-deck maskin.Även Tommy syns i bakgrunden.
Fotograf, den eminenta bruden som är bäst i världen.
Ja jäklar du tittar man extra noga några gånger så kan man skymta en räka bakom en sjukt bred rygg
26 juli, 2007 at 08:35 #831641Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Snygga-Johanna !Här har vi Björn även kallad Big-guns. Tur att jag vet att han är snäll annars hade jag aldrig vågat lägga upp bilden. Kolla blicken !
Haha tjuren från Bronx nej Skoghall var det visst ja, major fighting face:up:
26 juli, 2007 at 15:41 #831642Anonym anvandareMemberTommy A wrote:Ja jäklar du tittar man extra noga några gånger så kan man skymta en räka bakom en sjukt bred ryggTVÅ (underbara;) )FLUGOR I EN SMÄLL :p
/Den eminenta fotografen Lilla B:nod
26 juli, 2007 at 16:18 #831643Anonym anvandareMemberjag hörde om en planerad ”show” på måndag som du och jag ska medverka i Anna… ser framemot det…får nog lägga in någon slags spurt i dieten inför det… o jag som ska på bröllop på lördag…
ser framemot att ”möta” dig!! kommer bli inspirerande
27 juli, 2007 at 11:32 #831644Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:jag hörde om en planerad ”show” på måndag som du och jag ska medverka i Anna… ser framemot det…får nog lägga in någon slags spurt i dieten inför det… o jag som ska på bröllop på lördag…ser framemot att ”möta” dig!! kommer bli inspirerande
Jag ser inte alls fram idet eftersom jag tydligen måste ha bikinin på mig.
Du som är så hård också.Ja ja, det blir säkert bra…..not.
27 juli, 2007 at 16:22 #831645Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:jag hörde om en planerad ”show” på måndag som du och jag ska medverka i Anna… ser framemot det…får nog lägga in någon slags spurt i dieten inför det… o jag som ska på bröllop på lördag…ser framemot att ”möta” dig!! kommer bli inspirerande
Anna B wrote:Jag ser inte alls fram idet eftersom jag tydligen måste ha bikinin på mig.
Ja, det låter spännande…
Ta nu mycket kort, så ska vi bedömma er! :fun:27 juli, 2007 at 16:24 #831646Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Jag ser inte alls fram idet eftersom jag tydligen måste ha bikinin på mig.
HAHAHA HÅRD? barely…. någon måste ha ljugit för dig…jag som vaknade med viktnoja i morse :frust:
jag har då hört att DU ligger bra till…
jaja…man är väl mest kritisk mot sig själv antar jag?vi får se det som övning, inspiration o….nåt mer kanske..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.