Home › Forums › Medlemsbilder › Observationsplats: Btb
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 juli, 2007 at 23:00 #831677Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Tack själv! Du kämpade tappert, tycker jag. Näst diverse svenska mästarinnor är det juniorerna som sätter mest fart på da ol´man!
Det tolkar jag som att jag är bättre och duktigare än Saxen. :nod
29 juli, 2007 at 09:01 #831678Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Det tolkar jag som att jag är bättre och duktigare än Saxen. :nodDuktigt, Anna! Nu börjar du ju kunna svenska också. Jag förtydligar: ALLA är bättre och duktigare än Saxen:| .
29 juli, 2007 at 11:43 #831679Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Du verkar lite……………………uppspelt. Har det hänt nåt särskilt?semester så klart!
Vad trodde du?
Ciao! / lilla b30 juli, 2007 at 13:31 #831680Anonym anvandareMemberNu väntar vi på bilderna för kritisk bedömning!
Kommer dom ikväll?30 juli, 2007 at 13:34 #831681Anonym anvandareMemberKul tråd med kul bilder :emo-thumb
30 juli, 2007 at 14:23 #831682Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Nu väntar vi på bilderna för kritisk bedömning!
Kommer dom ikväll?Ha ha, de har inte tagits än ju.
Jag portar JP från gymet om han lägger ut något som inte jag godkänt !:rtfm:30 juli, 2007 at 14:53 #831683Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Ha ha, de har inte tagits än ju.
Jag portar JP från gymet om han lägger ut något som inte jag godkänt !:rtfm:Hoppas att han bortser ifrån det hotet!
Man måste chansa lite i livet, så blir det lite roligare.30 juli, 2007 at 18:47 #831684Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Hoppas att han bortser ifrån det hotet!
Man måste chansa lite i livet, så blir det lite roligare.MRBIG skirver på KIMBOS KONTO.
Håller med dig 100% Jonas
m.v.h MRBIG
31 juli, 2007 at 06:48 #831685Anonym anvandareMemberDet blev lite poseringsbilder igår, men JP måste somnat tidigt ( gubbe som han är ) så vi får väl se om/när de kommer upp.
Jag vågade dock inte ha på mig hela bikinin utan valde att ha hotpants på mig. 😮31 juli, 2007 at 12:21 #831686Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Det blev lite poseringsbilder igår, men JP måste somnat tidigt ( gubbe som han är ) så vi får väl se om/när de kommer upp.
Jag vågade dock inte ha på mig hela bikinin utan valde att ha hotpants på mig. 😮hahaaa.. UT m bilderna NU!:p
KRAM lilla b;)
31 juli, 2007 at 12:23 #831687Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Det blev lite poseringsbilder igår, men JP måste somnat tidigt ( gubbe som han är ) så vi får väl se om/när de kommer upp.
Jag vågade dock inte ha på mig hela bikinin utan valde att ha hotpants på mig.HahahahHA!
JP = Gubbe, ja jämfört med mig kanske….. men ….. NI andra är INTE så långt borta! Hahahaaa det är ju jag som är JUNIOR och YNGST i gänget NUMERA! Om man både räknar ålder, träningsår och erfarenhet! :nod
/ lilla b:D31 juli, 2007 at 13:29 #831688Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:hahaaa.. UT m bilderna NU!:pKRAM lilla b;)
Tjata på JP för jag har inga bilder.
31 juli, 2007 at 14:28 #831689Anonym anvandareMemberJefla tjat om ålder. Hellre ung i sinnet och da body än på pappret.
Hot funkar icke. Leva farligt är kul…
Jag har ett par förnedrande bilder som kommer att publiceras, var så säkra.
Gubben hade liiite annat att stå i igår kväll. Lite löpning, lite mat och lite annat. Eftersom jag sett bilderna känns det inte som det brinner…
Vänta och se…
31 juli, 2007 at 14:53 #831690Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Jefla tjat om ålder. Hellre ung i sinnet och da body än på pappret.Hot funkar icke. Leva farligt är kul…
Jag har ett par förnedrande bilder som kommer att publiceras, var så säkra.
Gubben hade liiite annat att stå i igår kväll. Lite löpning, lite mat och lite annat. Eftersom jag sett bilderna känns det inte som det brinner…
Vänta och se…
Hehe, lite putt över åldern.
Förnedring har jag räknat med. Men hoppas på mindre än mer.
31 juli, 2007 at 15:47 #831691Anonym anvandareMemberhahaah GÖTT att VI ALLA kan bjuda på oss själva! Den här tråden blir bara grymmare och grymmare!
Ha de bästast NU drar jag till the KUST, Strömstad i några days och bara inte gör något alls!
Ciao! Ses på tisdag!
Kram från lilla b -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.