Och nu kör vi BEN

Home Forums Medlemsbilder Och nu kör vi BEN

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 965 total)
  • Author
    Lindis wrote:
    I mina ögon helt perfekt :P
    Vad du än bestämmer dig för så vet jag att du kommer lyckas ;)

Söt du e! ;)

Dagen innan Loaded Cup. (CBB +178)

[img=http://www.davidhook.no/david/benen20070427.jpg]

Wolfen wrote:
    Jag menade att bilden är manipulerad…. Ifall inte det framgick. Så tror jag att bilden är FEJK. Alltså, det är inte på riktigt. Ljuset är tänt men ingen är hemma.

OBS! EJ Fejk OBS!

För dem som tvivlar:nono:
    En dagsfärsk bild på mina styltor…
    ( rätt OK för att vara off seasson )

MED VÄNLIG HÄLSNING: ANDREAS :emo-thumb

Andreas Malm wrote:
    OBS! EJ Fejk OBS!

HAHA, vadå off,, :emo-thumb du smygdietar ju,::|
    Ser bra ut mannen,, blir en lugn diet för din del märker jag..
    Kör på nu

Andreas Malm wrote:
    OBS! EJ Fejk OBS!

thats a great couple of legs really great:emo-thumb

exilsvensk : hard:emo-thumb

frida: thats really god stuff

Slänger in mina pinnar i denna gamla döda tråd….och ja kalsongerna e från Rusta

nicke biff wrote:
    Slänger in mina pinnar i denna gamla döda tråd….och ja kalsongerna e från Rusta

Kralliga lår Nicke!

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Kralliga lår Nicke!

MVH

Tack som f¤n…ihop med vaderna min sämsta muskelgrupp

Samir wrote:
    får väl börja då :)

Fy in i h*lvete! Ser ut som riktigt bra framsida ben som platsar på en elitscen inom byggning. Är du säker på att CBB är det du vill satsa på?

Andreas Malm wrote:
    OBS! EJ Fejk OBS!

Här är första bilden som kommenterades och det ser lite skumt ut, det får man hålla med den där galningen om.

Dörrkarmen på vänster sida är ju helt böjd. Bilden kanske inte är medvetet manipulerad, men never the less så ljuger den om resultatet.

Vandraren wrote:
    Här är första bilden som kommenterades och det ser lite skumt ut, det får man hålla med den där galningen om.

Dörrkarmen på vänster sida är ju helt böjd. Bilden kanske inte är medvetet manipulerad, men never the less så ljuger den om resultatet.

Bilden är med största sannolikhet inte medvetet manipulerad, ifall personen ifråga på fullt allvar modifierat bilden så hade han tänkt på det med dörrkarmen. Och det är väl en sak att missa det, men om så är fallet, så skulle jag vilja se den amatören få ihop innerlåren på det där sättet, utan att begå synliga misstag. Det lär inte hända, jag kan de flesta knepen för att manipulera bilder på människor ordentligt, och det kräver lite mer känsla än något söndagsfärskt träben.

Om ni däremot tänker med den delen av hjärnan som är mindre paranoid, så ser ni att bägge dörrkarmarna är regelbundet böjda förhållandeenligt till vart kameran är placerad, och kvalitén på bilden avgör också att den är tagen med en fattig kamera. Webcam/Mobilkamera med största sannolikhet, och optiken i dessa kameror är inte tillräckligt vidvinkelseende för att raka linjer på ett visst avstånd ska bli raka. Det ni ser är helt enkelt resultatet utav att linsen i kameran är lite rund, och förvränger verkligheten efter sin form.

Detsamma gäller de flesta kameror, men inte på samma sätt.

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Bilden är med största sannolikhet inte medvetet manipulerad, ifall personen ifråga på fullt allvar modifierat bilden så hade han tänkt på det med dörrkarmen. Och det är väl en sak att missa det, men om så är fallet, så skulle jag vilja se den amatören få ihop innerlåren på det där sättet, utan att begå synliga misstag. Det lär inte hända, jag kan de flesta knepen för att manipulera bilder på människor ordentligt, och det kräver lite mer känsla än något söndagsfärskt träben.

Om ni däremot tänker med den delen av hjärnan som är mindre paranoid, så ser ni att bägge dörrkarmarna är regelbundet böjda förhållandeenligt till vart kameran är placerad, och kvalitén på bilden avgör också att den är tagen med en fattig kamera. Webcam/Mobilkamera med största sannolikhet, och optiken i dessa kameror är inte tillräckligt vidvinkelseende för att raka linjer på ett visst avstånd ska bli raka. Det ni ser är helt enkelt resultatet utav att linsen i kameran är lite rund, och förvränger verkligheten efter sin form.

Detsamma gäller de flesta kameror, men inte på samma sätt.

MVH

Jag tror att jag precis blev väldigt ägd.
    Ett sant nöje Marcus.

Vandraren wrote:
    Jag tror att jag precis blev väldigt ägd.
    Ett sant nöje Marcus.

Inget att hävda sig inom, tycker bara att det är synd när någon som lagt ner så fruktansvärt mycket möda på sin kropp blir beskylld för att inte ha gjort det, för det han visar upp är oantastligt bra.

Så tummen upp för dig, Andreas Malm! :up:

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Inget att hävda sig inom, tycker bara att det är synd när någon som lagt ner så fruktansvärt mycket möda på sin kropp blir beskylld för att inte ha gjort det, för det han visar upp är oantastligt bra.

Så tummen upp för dig, Andreas Malm! :up:

MVH

Du har rätt kära Marcus, men eftersom jag inte besitter dina manipuleringskunskaper så trodde jag, helt felaktigt, att bilden var manipulerad. Det skulle knappast vara första gången det händer på ett byggarforum.

Men eftersom så uppenbart inte är fallet, så vill jag passa på att be Andreas Malm om ursäkt och ge mina komplimanger för gott utfört arbete. Diggar dina ben Malm.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 965 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.