Och nu kör vi BEN

Home Forums Medlemsbilder Och nu kör vi BEN

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 965 total)
  • Author
    David Frykman wrote:
    Det ser Bra ut! Går du hungrig för din egen skull eller kommer vi få se dig på scenen snart?:up:

He he tack!…går mest hungrig för egen skull…
    än så länge iallafall:emo-thumb

nicke biff wrote:
    He he tack!…går mest hungrig för egen skull…
    än så länge iallafall:emo-thumb

nu tycker jag du ska skärpa till dig nicke;) upp på scenen med dig! du har massa så det räcker och deffa det ser vi ju att du kan!

hoppas du tar ditt förnuft till fånga:up::P

som reklamen lyder: Nu får du dela med dig:D

Karlsson wrote:
    Decembercupen -08

Grymt Jonatan.. om cirkus 12mån, då j*vlar :emo-thumb

Får väl slänga upp en bild på mina stjälkar oxå då. fettat på mig sen lucia, körde tungt benpass igår, cardio idag.. men men, lite definition kvar iaf..
    [img=http://i39.tinypic.com/2hgbiw4.jpg]

Peter: Jämnt och bra, inget att klaga på.

Ps. Du råkar av en händelse inte bo på Gamlestadstoget? Har bott där innan och köket ser kusligt bekant ut…

Calle Sirén wrote:
    Peter: Jämnt och bra, inget att klaga på.

Ps. Du råkar av en händelse inte bo på Gamlestadstoget? Har bott där innan och köket ser kusligt bekant ut…

tack tack, lite mer lårsvep behövs dock, ska införa sissysquats i mitt benprogram :)

nope, bor nära frölunda torg, men det är ju inte så osannolikt att många kök från 60-talet ser lika ut.. miljonprogramshus..

nicke biff wrote:
    Mina ben idag

Jävligt bra tryck i benen.:emo-thumb

Emil Lundberg wrote:
    nu tycker jag du ska skärpa till dig nicke;) upp på scenen med dig! du har massa så det räcker och deffa det ser vi ju att du kan!

hoppas du tar ditt förnuft till fånga

som reklamen lyder: Nu får du dela med dig:D

Du är för snäll Emil…tror jag ska lägga till dej som en arvtagare i mitt testament:D…….ska tänka på vad du sagt:up:

Anakin wrote:
    Jävligt bra tryck i benen.:emo-thumb

Tackar!

Nicke! Fan vilka hårda ben du har. Jag börjar bli rätt säker på att du sattsar på att tävla med mig i april. Kanske kan vi köra par :)

Andreaz Engström wrote:
    Nicke! Fan vilka hårda ben du har. Jag börjar bli rätt säker på att du sattsar på att tävla med mig i april. Kanske kan vi köra par :)

Ha ha ha!!:D…du å jag i par??? jag kanske om jag kan få lite höjd på tuttarna(C-kupa minst) :D

Rosie skickade några tävlingsbilder och denna bild tycker jag fångade hon bra detaljer på mina ben :p

Karlsson wrote:
    Decembercupen -08

:devil:

[img=http://i26.tinypic.com/2r3w6md.jpg]

Trumpinnarna:o

Gurra G wrote:
    Trumpinnarna:o

Tycker det inte är några trumpinnar du ligger inne med, snarare stockar! :up:

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 965 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.