Offseasonbilder

Home Forums Medlemsbilder Offseasonbilder

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

Här kommer lite nya bilder på lilla mig.
    Har funderingar på NOGP 2007 om jag orkar med allt som krävs för det… i så fall Classic Bodybuilding även om lite massa saknas. Fitness känns helt fel bara.
    Hit med ros o ris nu:nerd:

Bra massa:emo-thumb

tur man är kort:p

Mattias L wrote:
    Bra massa:emo-thumb

tur man är kort:p

Men vi ska ju gosa med varandra upp till Västerås i varje fall fast vi inte står på scen ihop;)

gryma ben muskler:up: keep up the awesome work:up:

Det där var ju riktigt bra :)

Tycker du har kanon grundläggande symmetri

Tycker fortfarande att det ser bra ut. Antagligen vet du nog redan att du har korta bicepsfästen, så det behöver väl ingen påpeka. Lite bättre biceps är väl vad som behövs, dina ben är ju grymma.

Fin fysik, särskilt quadriceps, men jag tycker det saknas hamstrings.

sicka jäkla ben du har, men det hörde du sist med, spontant – lite mer rygg gentemot bena!
    grym grund!
    kör hårt

Grymt sa grisen! Hehe benen är fortfarande lagom stora! Lite mer vidd vore bra, men jag tror att det skulle göra en hel del visuellt om du köttar på axlarna, skulle rama in benen bra. Tror du har ganska korta bicepsfästen va? Kommer krävas en del massa där ifall de ska hålla måttet mot dina kommande axlar. Din fysik är ganska lik Alexander Thunholms fysik! Tycker absolut du ska satsa på att tävla.

Men du, ride safe!

Mina bicepsfästen är riktigt korta inte mycket man kan göra tyvärr :(
    Baksida ben är inte så dåligt som man kan tro på de bilderna… tror jag i varje fall:

Håller med, baksida ben är bättre i verkligheten än vad som framgår på bilderna.

Klart du ska tävla! :emo-thumb

bra ben o axlar tycker jag..
    fast mer vidd på ryggen skulle ju inte skada :up:

Tycker du har en bra fysik och stomme att jobba vidare på och tror det skulle vara lättare att ge en rättvis bedömning av din kropp om du hade varit lite hårdare för då ser man mer vad som är bra och dåligt.
    För det kan vara tvärtom när man blir hård och att det som ser ut att vara kass när man är bulkig kan vara skitbra när man blir hård.
    Tycker det ser bra ut i alla fall:up:

mickebodyb wrote:
    Tycker du har en bra fysik och stomme att jobba vidare på och tror det skulle vara lättare att ge en rättvis bedömning av din kropp om du hade varit lite hårdare för då ser man mer vad som är bra och dåligt.
    För det kan vara tvärtom när man blir hård och att det som ser ut att vara kass när man är bulkig kan vara skitbra när man blir hård.
    Tycker det ser bra ut i alla fall:up:

Har varit tävlingshård 1 ggn tidigare så det är oerhört sant det du säger. Håller på och försöker tappa runt 0,5 kg i veckan nu framöver för att få fram lite mer av det som ligger under. Är ju ett tag kvar till NOGP så man behöver inte stressa:pop:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.