olika bilder från gym pass

Home Forums Medlemsbilder olika bilder från gym pass

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

mirza 21 år till vänster och jag till höger
    [img=http://i48.tinypic.com/xduzk1.jpg]jag och haris till höger[img=http://i45.tinypic.com/21kxjkx.jpg][img=http://i45.tinypic.com/y1nwp.jpg]

Gillar du dina biceps så mkt att du inte kan slita blicken från dom ? specielt högra :)

Haha, är du inklippt i bilderna eller?

Ser ut som det är exakt samma bild på dig varje gång :D

XPEEECT wrote:
    Gillar du dina biceps så mkt att du inte kan slita blicken från dom ? specielt högra :)

klart jag gillar dom;) ne de e inte så..men e inte van stå posera brukar inte göra dt heller;)

Wanted wrote:

jupp jag har använ phuto shop..blind elelr:)

Wanted wrote:

Det är ju body-posen 8)

Ser ut att finnas lite massa. ålder, längd och vikt är alltid intressant

T.sundin wrote:
    Det är ju body-posen 8)

Ser ut att finnas lite massa. ålder, längd och vikt är alltid intressant

jag e 29 år.
    166 cm.
    just nu vågen 77 kg.

dardna wrote:
    jupp jag har använ phuto shop..blind elelr:)

:emo-thumb

…killen på första bilden till vänster har typ den sjukaste hållningen jag har sett. Han ser inte ut sådär va? Det är bara som han står på bilden?

Marcus Syvertsen wrote:

…killen på första bilden till vänster har typ den sjukaste hållningen jag har sett. Han ser inte ut sådär va? Det är bara som han står på bilden?

Att bedöma från båda bilderna på honom så ser han väldigt framåtroterad ut tyvärr.. :D

Ser inte ut som att ni tränar ben?:D Nu påstår jag inte att ni måste göra det men benen ser väldigt små ut jämfört med överkroppen och det ser inte fint ut.. :D

Marcus Syvertsen wrote:

killen till vänster står lite fel..men han e bar 21 år gammal och är monster stor..har tränad gym 2 år bara..innan har han varit kickboxare.

han går inte på diet heller och har knappt fett

Jockepettersen wrote:
    Att bedöma från båda bilderna på honom så ser han väldigt framåtroterad ut tyvärr.. :D

Ser inte ut som att ni tränar ben?:D Nu påstår jag inte att ni måste göra det men benen ser väldigt små ut jämfört med överkroppen och det ser inte fint ut.. :D

jag kan prata om mig sj..jag e amatör byggare..vist helt rätt tränar inte så mycket bena..men mina ben e kompakt till över kropp…så svårt bedöma på foto för jag står spänner över kropp så bena kan se mindre ut pga jag e kort:)

motiva city i karlshamn va?

Sammy wrote:
    motiva city i karlshamn va?

jupp karlshamn..kännee vi varandra?

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.