- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Medlemsbilder › Overklig muskelutveckling eller effektiv bodybuilding? Monica Mollica
Bilden på Bodys startsida på Monica Mollica känns overklig. Uppsvällda muskler som aldrig tidigare skådats på Monica Mollica. En overklig fysik förändring.
Jag tror att jag i boken effektiv bodybuilding läste om att man maximalt kan öka myskelvolymen med typ ett par hekto per år genom stenhård träning och optimerad kost. Samt att det finns olika kroppstyper med olika förutsättningar för kroppsbyggning allt från tanig benig till atletisk kroppstyp.
Jag tror att det var ca två år sedan nyheten kom att Monica W – då som en relativt tanig mager tjej med stora benmuskler skulle flytta till florida.
Att nu se bilder där hon verkar ha gått upp 15(?) kg i muskelvolym är givetvis imponerande, men är det verkligen möjligt att öka så mycket muskelvolym på så kort tid?
Är att lägga upp bilder på någon som gjort en sådan overklig kroppsförändring att marknadsföra effektiv sund bodybuilding?
Det är skillnad på vad du tror att hon gått upp och hur mycket hon egentligen har gått upp.
Lika bra att låsa tråden direkt, då det berör saker vi inte får diskutera här på forumet.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY