Par som ska komma i form!!!!!

Home Forums Medlemsbilder Par som ska komma i form!!!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • Author

Tjena på er alla,,nu har jag och tjejen bestämt oss för att komma i form inom en väldigt snar framtid så vi tänkte vi lägger upp en tråd så blir det kanske lite press på oss…
    Hade varit kul om det finns fler tränande par som kanske skulle vilja lägga upp lite bilder på er och lite matråd kanske..Hoppas att det finns intresse….
    Lägger upp bilder på oss för bedömning…..
    Kommer vikt och lite mått om några dagar…

MVH: Johan & Annelie

här kommer resterande bilder….

Visst, det går ju alltid att ändra sin kropp, men jag tycker ni ser ut som ett ganska välsvarvat par, både du och tjejen!

Men men, kör hårt =) Alltid kul att se förändringar.

Snygg tjej och bra detaljer på benen på dig på de senare bilderna.

När jag först såg namnet på tråden förväntade jag mig två blevfeta soffpotatis-svenssons. Så var ju inte fallet riktigt… Tycker båda ser ganska välsvarvade ut, men vet ju dock inte hur det har sett ut innan kanske?

Håller med övriga, känns nästan lite som att ni la upp bilderna för att visa upp er redan fina fysik :D Eftersom ni har kroppar som många vanliga svenssons skulle döda för..

Lycka till !

Tycker du ser rätt tränad ut redan. Din tjej ser kanske inte så vältränade ut dock är det inte tvunget för att ha en snygg kropp. :)

Fidde_Mannen wrote:
    Tycker du ser rätt tränad ut redan. Din tjej ser kanske inte så vältränade ut dock är det inte tvunget för att ha en snygg kropp. :)

Fo sho!

Kul att ni tar tag i träningen :) Jag tycker ni ser bra ut båda 2 :) lycka till me träningen och tappa inte hakan (Y)

måste alla på detta forumet upprepa varandra? ( hela tiden inte bara här )

Ni är mer i form än många kan jag lugnt säga :P

Men kul med högre mål!

Tack för allt positivt:D ..

Vi e kanske inte så jätte dåligt i form men som ni nog alla flesta vet så blir man ju aldrig nöjd…
    Tänkte kanske ge det ca 3 mån och se vad vi kan åstakomma,,..
    vi kör än så länge med en ätar dag i veckan, tänker dra ut på det till var 10:e dag lite senare…
    Om det e någon där ute som känner lite som oss att man skulle vilja försöka komma i lite bättre form så e det bara att lägga upp bilder och hänga på…

Ha det gott alla glada,,,,ska ner till kycklingen o riset nu,,jippi

Jag förstår inte varför alla på det forumet måste skriva mer eller mindre samma saker.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.