Peak på underarmsmuskeln

Home Forums Medlemsbilder Peak på underarmsmuskeln

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • Author

Hej hej!

Vänder mig till er i hopp om svar. Det är såhär att på mina underarmar så har jag fått en stor muskelutveckling utav ”kulan”. Det har blivit en sån jäkla peak, och jag har ingen aning om varför. Självklaraste svaret vore väl, ja men du har väl tränat dom men så är inte fallet. Har inte underarms träning på mina pass och har aldrig haft det.

Angående bilderna så är två tagna när armen är vinklad innåt och en är helt rak, ja tror ni kan se vilken som är vilken. Tänkte bara posta här för att se lite ifall någon kanske vet något om varför det kunnat blivit såhär när man inte tränat dom alls.

Mvh

Hahaha denna är förjävla rolig. Jag har aldrig sett något liknande i knölväg, särskilt eftersom att killen ifråga är byggd ungefär som jag i övrigt.

:D

MVH

holy….

är allt det där muskler?
    inget som ä vättskefyllt eller så…du känner ingen smärta?
    såg bara så konstigt ut.

Hehe jag förstår att det kanske ser konstigt ut, fått en hel del kommentarer utav vänner och familj. Inget är vätskefyllt heller då muskeln ligger precis där, man kan t.om se lite av formen på den men det är dock svårt att få med på kort.

OMG, du måste runkat mycket :D

Ne, allvarligt ser det lite lustigt, skulle kolla upp det om jag var du.

underarmen är grov… resten av kroppen släpar

kollade min arm… ser likadan ut fast inte på ett så extremt sätt sin din… :happy:

ser vänstern likadan ut? ;)

Och där kom den, syftar på Martins kommentar :) Men det bjuder jag på.
    Vänstern ser likadan ut oxo ja.
    Kan väl likaväl passa på att säga att jag inte använt några ”tillskott” utöver protein drinkar och kreatin.

Var ju bara tvungen, gick helt enkelt inte undvika, men vi människor ser ju olika ut, men jag hade ändå kolalt upp det för att se att det inte kan skapa några probelm.

Hehe jag förstår Martin :D ja får gå o uppsöka en läkare eller något då kanske o se vad dom har o säga.

När jag kroppsarbetade, så fick jag liknande underarmar, jag tror inte att det kan vara farligt. Sen när har det varit skadligt med välutvecklade muskler?

Även mina underarmar ser ut så där, fast inte lika extremt som bilder illustrerar.

Mvh Calle Sirén

Martin. wrote:
    OMG, du måste runkat mycket :D

haha, kung martin!

är de muskler o båda underarmartna ser ut på samma sätt så är det SJUKT COOLT!:up:

önskar att jag hade grova underarmar

Calle Sirén wrote:
    Även mina underarmar ser ut så där, fast inte lika extremt som bilder illustrerar.

Mvh Calle Sirén

det är vl ändå just det extrema denna tråden gäller?

annars ser ju alla underarmar ut så… fast inte så extrema då..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.