Peak på underarmsmuskeln

Home Forums Medlemsbilder Peak på underarmsmuskeln

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • Author
    Martin. wrote:
    OMG, du måste runkat mycket :D

Ne, allvarligt ser det lite lustigt, skulle kolla upp det om jag var du.

Tror helt ärligt att det ligger nånting i det…:| Håller du på med någon sport där du curlar handleden, typ; badmington, flugfiske eller dyl?

Nej ingeting i stil med det där och den enda sporten ja tränat tidigare har varit fotboll. Det enda som jag kommer ihåg att ja tränat underarmarna var när jag var typ 14-15 år och satt med en 4kg hantel o körde nåra st nån kväll då o då.
    Men annars har det inte varit någon sådan träning alls.

Juste , kan ju även tillägga att jag liknande ”knölar/muskler” på baksida ben. Så när jag spänner baksidan så sticker dom ut likadant som det gör på mina underarmar. Var hos en kiropraktor för att kolla ryggen för nån månad sedan så fick han syn på detta och sa att det kunde handla om någon genetisk muskeleffekt som gör att dom växer mer än andra muskler. Vet inte alls om det kan stämma eller hur rätt/fel han kan ha men tänkte att det kan vara värt att nämna.

Jaja nu räcker det med anspelning på självtillfredsställelse. :)

Konstig peak, men det ser rätt tufft ut. :up:

Sammy wrote:
    det är vl ändå just det extrema denna tråden gäller?

annars ser ju alla underarmar ut så… fast inte så extrema då..

Ok :

muskelbristning?

XPEEECT wrote:
    Juste , kan ju även tillägga att jag liknande ”knölar/muskler” på baksida ben. Så när jag spänner baksidan så sticker dom ut likadant som det gör på mina underarmar. Var hos en kiropraktor för att kolla ryggen för nån månad sedan så fick han syn på detta och sa att det kunde handla om någon genetisk muskeleffekt som gör att dom växer mer än andra muskler. Vet inte alls om det kan stämma eller hur rätt/fel han kan ha men tänkte att det kan vara värt att nämna.

Klockrent när ”kunniga” uttrycker sig så.

Anspelning på onani, trots tillsägelse

Om det nu skulle vara en runk-bieffekt hade jag nog varit mer orolig för grabben därnere:D

Dubbelpost

Mikaelf:
    Jag som utryckte mig fel, han sa att det kunde handlade om EN genetisk muskeleffekt. Inte någon, ber om ursäkt för felskriveriet.

XPEEECT wrote:
    Ok jag har inte brytt mig särskilt mkt om era anspelningar på otroliga mängder av onani.
    Men ärligt, lägg ner det där its getting old. Och du behöver inte vara orolig för ”grabben” där nere Marten, han mår utmärkt :emo-thumb

Mikaelf:
    Jag som utryckte mig fel, han sa att det kunde handlade om EN genetisk muskeleffekt. Inte någon, ber om ursäkt för felskriveriet.

Sa han vilken?

Nej det gjorde han däremot inte. Han och sin kollega stod och tittade i någon bok och mummlade mest tills han vände sig om och sa detta.

kan du inte ta en bild så man kan jämföra överarmen med pingisbollen??
    För att se om den ser så stor ut i jämförelse..

Grymma underarmar

RealMagic wrote:
    kan du inte ta en bild så man kan jämföra överarmen med pingisbollen??
    För att se om den ser så stor ut i jämförelse..

Jo ska försöka ta en bild här idag me mobilen. Blir ju svårt o jämföra dock eftersom det går inte att spänna både underarm och över samtidigt. Inte när man vrider det så iaf..

Tagna nu precis. Lite svårt att vinkla ut ”peaken” men nu kan ni jämföra på ett ungefär iaf kanske.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.