Phat Muscle – Bilder Från Mr Olympia!

Home Forums Medlemsbilder Phat Muscle – Bilder Från Mr Olympia!

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 61 through 70 (of 70 total)
  • Author
    Ljunky wrote:
    Men alla vill väl va som du Zone;)
    Ni som tvivlar,på att det är phat p åbildern måste vara riktigt avunsjuk, lägg ner å börja träna själva istället:)

De är inte speceillt ovanligt att folk lägger ut bilder på andra, på forum. Så att folk undrar är så klart inget fel i. De om något är töntigt.

Vad man dock kan säga att herr phat Muscle faktiskt ser ut att ha bra förutsättningar för dne här sporten. eller iaf för att få stora armar.

Sen för att skriva en eller annan rad i tråden om vad den handlar om måste jag säga. Jäckla skoj med lite bilder, de är bara köra alla bilder du har därifrån…. Bildtrådar om något är underhållande speciellt när de handlar om eliten i världen :)

gurgel wrote:
    De är inte speceillt ovanligt att folk lägger ut bilder på andra, på forum. Så att folk undrar är så klart inget fel i. De om något är töntigt.

Vad man dock kan säga att herr phat Muscle faktiskt ser ut att ha bra förutsättningar för dne här sporten. eller iaf för att få stora armar.

Sen för att skriva en eller annan rad i tråden om vad den handlar om måste jag säga. Jäckla skoj med lite bilder, de är bara köra alla bilder du har därifrån…. Bildtrådar om något är underhållande speciellt när de handlar om eliten i världen :)

bra gener? det enda man sett av honom är en fet arm, resten då?ser inte ut att ha nån rygg eller ben eller nått övrigt att komma med…bilder i kallingar och de obligatoriska, då kan man uttala sig om han har bra förutsättningar eller inte…impar inte så mycket ännu iaf…knappt några trappz och lång midja ser det ut som på bilderna…men men

Ja det är klart, men varför skulle just Phat Muscle snott bilder, tycker bara det är löjligt och ”tro” att han snott bilder, när folk till och med intygat att de sett han på gymmet där han utgav sig för att träna:)

Skitsam förstår ändå hur du tänker:)

Ja fy fan expo brudarna är ju inte tråkiga precis;)

Ljunky wrote:
    Ja det är klart, men varför skulle just Phat Muscle snott bilder, tycker bara det är löjligt och ”tro” att han snott bilder, när folk till och med intygat att de sett han på gymmet där han utgav sig för att träna:)

Skitsam förstår ändå hur du tänker:)

Ja fy fan expo brudarna är ju inte tråkiga precis;)

De var ju innan folk hävdat att de nu var så. Sen så ska man ha klart för sig att mycket konstiga saker kan hända på internet. Både den ena och de andra konstiga har man hört men så är de oftast inte speciellt imponernade iverkligheten

lägg ner nu era mesar spara pengar å åk dit själva nästa år sitt inte å va avis på killen…. sjysta bilder.. å hoppas du hadde d jävligt kul

Jag är inte avundsjuk, mest förbannad på att du inte tog med mig :frust: Haha.
    Satans perkile vilken upplevelse det måste varit.

Glöm inte mig nästa gång :emo-thumb

Hej.. lite sent att posta kanske nu.. men det är han på bilderna, känner inte han men han har festat med oss här ute på blidö utanför norrtälje, för kanske 2 år sedan. snackade lite med han men det är han på bilderna iaf :emo-thumb
    så ingen idee att ni säger att de ej är han! schyssta bilder karl, du kanske inte kommer ihåg mig eftersom vi bara snacka lite, de va när du var hos ghia och bodde där, vi var på fest hos conny och nina :) aja, feta bilder på dig + olympia grejjen. :up:

MickeGBG wrote:
    Fan vilken lyxlirare!!:P

Träffade varenda jävel värd att träffa, och några byggare oxå…..:|

^^ Den kommentaren var ju helt klart bäst:D

Det där var sjukt jävla brutalt.

får inte fram några ord.

Viewing 10 posts - 61 through 70 (of 70 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.