Home › Forums › Medlemsbilder › Pilla Hallberg- dieten har börjat…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 november, 2007 at 23:32 #821156Anonym anvandareMember
ser riktigt bra ut:emo-thumb
6 november, 2007 at 08:40 #821157Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Jag e lite avis på dig Micke… som har en sån tävlingsinriktad tös:Min tös bor ju hos mig nu och jag har svinsvårt att hålla kosten när hon jämt ska käka godare (fetare & sötare) mat… Inte lätt att hålla diet då.
Men du har det bra du, grrrrr :p
Var tvungen att avreagera mig lite hehe.:whistle:
Lycka till med dieten Pillan!
Samma lyxproblem. Lagas det god mat som står på bordet så måste man ju helt enkelt. Dels för att inte förolämpa kocken sen är det ju gott : )
Men iaf riktigt bra jobb av pilla!!
6 november, 2007 at 08:58 #821158Anonym anvandareMemberVilka härliga morgonpromenader du får nu Pernilla och formen ser även den bra ut. Tvivlar inte på att du kommer bli hård!
Kör på ordentlgit det sista nu, snart e du framme i mål!
Kramar Anna
6 november, 2007 at 10:42 #821159Anonym anvandareMemberVa fin du är;)
Blir avis ju…6 november, 2007 at 16:33 #821160Anonym anvandareMemberPassa på att framföra en hälsning till alla som svarat ifrån Pilla, då hon har svårt att få tillgång till dator.
Dietandet går bra där nere, den spansktalande kocken har efter mycket om & men fått svära på sin mamma att inte steka fisken i smör.
Hon har brännt sej trots SPF30.. (Dessa redheads.)
Hittat ett MMA/Boxning/styrke-gym & träffat en engelsk byggargubbe som är brittisk veteranmästare & ser ut som en bulldogg.:p
Till Camilla:
Hon tycker det ska bli superskoj att stå bredvid dej på scen! Du har ju varit en inspiration sen hon började tävla.PS. Dan & Mysk; Ja jag är en kille med tur, men då får ni betänka att hon även äter upp mitt protein & klår en kroppsviktsmässigt i vissa övningar. Det är inte så skoj.
6 november, 2007 at 17:50 #821161Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Hon har brännt sej trots SPF30.. (Dessa redheads.)Hehe, hon får ta till samma medel som en engelsman jag träffade på Gran Canaria, han hade SPF72 (köpt hemma i england), men han sa att det skulle behövas fan så starkare grejjer om han skulle klara sig från brännan. Segt värre dedär
Kul och se att deffen är igång och att allt verkar gå enligt planerna. Ser riktigt vasst ut, det ska bli kul och se hur detta slutar, lycka till :up:
mvh
6 november, 2007 at 18:50 #821162Anonym anvandareMemberFy fasen, blod ådror på magen till och med:up:
6 november, 2007 at 22:06 #821163Anonym anvandareMemberHej a tack alla som har svarat.
Jag har de bra har nere men de e for jobbigt att sitta a titta pa nar de andra ater och jag inte ans far smaka. Nyss satt dom och vrakte a da menar jag VRAKTE i sig sotsaker. A dom pratar om dom med hur dom smakar och hur gott de e. Jag tror att jag kommer att bli knapp har nere. (men dom e inte i form a de e jag) Pa stranden e de jag som kan njuta ha ha ha……
Jag forsoker att smita sa mycke jag kan till gymmet och pa promenader, men i morgon sa e de vin provning som star pa schemat. ja menar de passar ju mig utmarkt……..NOT:
Men jag ska inte klaga vi har de varmt och de e ganska slappt har.
Pa lordag sa kan jag oxa ata allt de goda, den som vantar pa nagot gott…..
6 november, 2007 at 23:37 #821164Anonym anvandareMemberHoppas du har det bra pillan…
Du får i varjefall glida på stranden och VISA formen.
Kör hårt så tar jag hand om Micke och håller honom sällskap på lördagen. Då blir det fan ätardag för mig med
7 november, 2007 at 21:24 #821165Anonym anvandareMemberNu har jag flytt igen, sotsakerna e framme da e jag borta.
Jag va nere a tranade innan a nar jag satt pa cyklen sa borjade jag att svattas pa avansidan av handen a de va inte lite. Givetvis sa svattades jag overallt men de va nagot nytt. Med andra ord har e VARMT:yikes:
Forsokte att ta kort pa mig i omkladningsrummet men de va inte latt. De kom in en tjej a bara tittade och gick. Jag har skickat bilden hem sa M kanske lagger upp den. :emo-thumb
Samir: Super att du leker med Mikael nar jag inte ar hemma. A at nu massa gott pa lordag.
8 november, 2007 at 00:11 #821166Anonym anvandareMemberNu har Pernilla tagit sin första ”spänna biccen i spegeln”-bild! Detta måste firas med en uppläggning.
Blir hungrig av att bara prata med henne, idag har de varit på vinprovning, studiebesök i bageri, ätit allUcan eat-buffe med ett helt bord med efterrätter & besökt en pizzeria. Här hemma finns ju bara bra mat i skafferiet…
Kulturkrock med en liten flicka på diet & hennes havregryn/proteinpulverdrinkar?Vet att hon fick tag i lite ungsbakat tunnbröd till lördagen iaf…
Go girl.
10 november, 2007 at 23:14 #821167Anonym anvandareMemberNu e de sista dagen har nere i varmen.
Atardag i dag….. Men vad ar de pa buffen om inte lax och ris .
Men jag har fatt ata av alla godsakerna sa jag ar nojd, nu ar vi i ett spelhus.Sjalvklart har jag vaskan full med godis med mig, jag ska ju klara mig tills vi gar hem om en timma eller sa .
Sa i morgon ar de tillbaka till vardagen hemma igen och de ska bli underbart.
:Mikael super grattis till 1 platsen med tatueringen :up:
24 november, 2007 at 09:58 #821168Anonym anvandareMemberFör det första har du ett GRYMJÄKLA FINT namn:D
för det 2:a är din fysik sååå nice..
Lycka till med dieten:emo-thumb
mvh/Pernilla H25 november, 2007 at 13:58 #821169Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:För det första har du ett GRYMJÄKLA FINT namn:D
för det 2:a är din fysik sååå nice..
Lycka till med dieten:emo-thumb
mvh/Pernilla HPilla hälsar & tackar!
Vet att sånt värmer en trälig dietmorgon.. Hon hälsar även att du var lik Kendra från Girls of the Playboy Manision…:ike:Här kommer en tryckig höjardags-mageben; (Så mycket höjning det nu blev haha.)
25 november, 2007 at 14:32 #821170Anonym anvandareMemberSer skitbra ut! Vaskulär och lågt BF! Bara kämpa vidare det sista nu
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.