Pilla Hallberg- dieten har börjat…

Home Forums Medlemsbilder Pilla Hallberg- dieten har börjat…

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 46 through 59 (of 59 total)
  • Author

:up::up::up:

Superman!

MickeGBG wrote:
    Pilla hälsar & tackar!:)
    Vet att sånt värmer en trälig dietmorgon.. Hon hälsar även att du var lik Kendra från Girls of the Playboy Manision…:ike:

Här kommer en tryckig höjardags-mageben; (Så mycket höjning det nu blev haha.)

*s* det är 3.e ggr jag hör att jag liknar kendra haha.
    SNYGGT PILLAN
    MVH/Pilla:D

Blir inga mer posebilder, men jag kan gå i god för att fomen inte är att leka med på unga damen.:up: Hon har dock ingen tid att sitta vid datorn som jag kör med henne haha.

Här kommer 2 bonusbilder från när vi provade lite kläder inför helgerna. Såna lägen man fattar att kroppskompositionen inte är helt ”normal” i dagsläget?:|

ja jäklar ådror på axlarna *shit*:)

Sikka ådror…tänk om man hade sådana:(

Själv é jag glad om jag får fram en ådra eller två på underarmarna…men men…det är väl bara att inse att man inte é vaskulär.

Lycka till Pilla…snart é vi framme vid målet…bara lite till:emo-thumb

ja lycka till Pernilla sista nu, om det behövs ;) redan riktigt bra. Ses på gym, tack för signalen :)

MickeGBG wrote:
    Blir inga mer posebilder, men jag kan gå i god för att fomen inte är att leka med på unga damen.:up: Hon har dock ingen tid att sitta vid datorn som jag kör med henne haha.

Här kommer 2 bonusbilder från när vi provade lite kläder inför helgerna. Såna lägen man fattar att kroppskompositionen inte är helt ”normal” i dagsläget?:|

Vill se mer ! :emo-thumb

Ser jätteschyyst ut ! lycka till!

//mathiash

Hejsan hej
    Det ser väldigt bra ut
    Ska bli roligt att se dig till helgen

Skulle bara hälsa från Pilla till de som svarat.:)

Laddningen är i full gång & formen lovar väl. Lite större & lite hårdare än senast på Oslo GP.

Såhär glad blir man när man får käka potatis, banan ALA & salt.:p(idag ut iaf..) Påväg att köpa mer potatis & riskakor, vilket resulterade i julgodis chokladtårta & sylt med!

Hörru du Micke, i den där mössan var du bra lik den blonda killen i Rallarsving…….du vet han som brukar sy också;)

Exhale Freddan wrote:
    Hörru du Micke, i den där mössan var du bra lik den blonda killen i Rallarsving…….du vet han som brukar sy också;)

Haha Rallarsving, skönaste radarparet i Sveriges historia!:p

Släng ett helskägg & blomkålsöron på Pilla så hade hon liknat Musse; Lika liten & ettrig när man brottas.:D:ph34r:

Då var det hela över!

Pilla är supernöjd & sitter & käkar kebebpizza aws.8)
    Lite mer bilder & kommentarer la vi i våran gemensamma tråd:

[http://forum.body.se/showthread.php?t=19301]

Viewing 14 posts - 46 through 59 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.