Home › Forums › Medlemsbilder › Pilla Redhead! Pix på min flicka…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 september, 2006 at 02:32 #975089Anonym anvandareMemberBIGBOSS wrote:Jag kan inte säga att den orangehårige herrn i pumping iron blev så himla bra.
Men han kanske tillhörde den underrepresenterade delen orangehåriga som ändå har chansen att lyckas.Ken Waller hette han när jag tänker efter! Näe han var helt kass…
Nog OT nu.
Skapa en egen tråd om du vill fortsätta brodera ut dina teorier..3 september, 2006 at 03:27 #975090Anonym anvandareMemberJa, den kroppen känner man ju igen….
Det går framåt ser jag på bilderna, även om dom inte var mästerligt tagna.
Dieta lugnt nu bara….hälsa pilla så gott från mig!3 september, 2006 at 18:41 #975091Anonym anvandareMemberBIGBOSS wrote:Hon kanske har en chans, men i 99% av fallen är det orangehårigas lott i livet inte blir vidare bra på något fysiskt.
Finns undantag som Jon Arne Riise, Daniel och Henrik Sedin.Att det inte finns så många kända rödhåriga atleter.
Har du räknat på antalet rödhårig totalt i jämförelse med de med annan hårfärg totalt eller har du bara sett till antalet rödhåriga bland elitidrottare? Lite räkning på statistik kanske det krävs en readhead för ; )REDHEAD RUUUULES! Vänta bara!
OT: Gött hård rygg!
3 september, 2006 at 19:43 #975092Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:Ja, den kroppen känner man ju igen….
Det går framåt ser jag på bilderna, även om dom inte var mästerligt tagna.
Dieta lugnt nu bara….hälsa pilla så gott från mig!Menar du att jag inte är nån Howie? Jag lyckades iaf med att inte plåta min tumme på flera av korten….
Kul att höra från dej, hoppas allt är bra! Pilla läser här själv men jag ska hälsa ändå…
mvh/ den näst hårdaste brorsan
Anna: Im with U girl!:emo-thumb Hade varit kul med en dylik undersökning… Mina fördomar säger mej att Afrikaner är ena djä***r på lågdistans och den rödhåriga folkstammen på Hockey?
Sedinarna, Daniel Alfredsson, Jörgen Jönsson…. Tror det är en nedärvd instinkt bland rödhåriga att gömma sej för global uppvärmning och ökad UV-strålning i ishallar…
Wellwell, nu är jag med OT.
3 september, 2006 at 20:02 #975093Anonym anvandareMemberSvenska ishockeylandslaget hade vid OS i Turin 2006 12st rödhåriga (rödlätt alt rödblond) spelare av 24 i laget.:whistle:
3 september, 2006 at 20:06 #975094Anonym anvandareMemberTill saken!
Pilla har onekligen skött både träning och kost. Fortsätt i samma anda så vi får se henne på scenen igen!
Mvh / Tobbe K
3 september, 2006 at 22:10 #975095Anonym anvandareMemberOT i o f s, men låt oss inte glömma the king of defence: Kenny J, inte riktigt lika orange som sin bror, men ändock en av de tolv orange i Turin. André Bucher var en helt ok 800-meterslöpare. Orange. Vår bäste på samma distans, Mattias Claesson. Orange. Samtliga brittiska idrottsmän som inte varit av indiskt, västindiskt eller afrikanskt ursprung. Orange, utan undantag. Så orangeteorin tror jag vi kan begrava på samma ställe som rasteorierna från tidigt nittonhundratal?
För övrigt ser det ut som ett gott läge för tävling, inom en framtid nära dig – Redhead!
3 september, 2006 at 23:56 #975096Anonym anvandareMemberBIGBOSS wrote:Hon ser ganska rödhårig ut du, tror det blir tufft för henne att bli riktigt bra.Skitsnack!, inte sett ngn bild på dig här på body, kanske e rödhårig själv? så du drar den slutsatsen efter egna erfarenheter?? I så fall säger jag du har fel, har aldrig i helvete ngn betydelse om man e rödhårig eller inte för att packa på sig muskler. Vet flera som har rött pigment i hyn som tävlar i eliten som de gått bra för. Så skippa skitsnacket.
Mvh Danne
4 september, 2006 at 11:38 #975097Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Skitsnack!, inte sett ngn bild på dig här på body, kanske e rödhårig själv? så du drar den slutsatsen efter egna erfarenheter?? I så fall säger jag du har fel, har aldrig i helvete ngn betydelse om man e rödhårig eller inte för att packa på sig muskler. Vet flera som har rött pigment i hyn som tävlar i eliten som de gått bra för. Så skippa skitsnacket.Mvh Danne
Fan vad go du är.
4 september, 2006 at 12:20 #975098Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Skitsnack!, inte sett ngn bild på dig här på body, kanske e rödhårig själv? så du drar den slutsatsen efter egna erfarenheter?? I så fall säger jag du har fel, har aldrig i helvete ngn betydelse om man e rödhårig eller inte för att packa på sig muskler. Vet flera som har rött pigment i hyn som tävlar i eliten som de gått bra för. Så skippa skitsnacket.Mvh Danne
Jag tyckte BIGBOSS inlägg var roligt, men det är kanske därför jag såg ironin i det hela. Det är ju så absurt… Men du har ju en lång historia av att missa ironi och skämt så du är förlåten.
mvh Boven
4 september, 2006 at 14:57 #975099Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Skitsnack!, inte sett ngn bild på dig här på body, kanske e rödhårig själv? så du drar den slutsatsen efter egna erfarenheter?? I så fall säger jag du har fel, har aldrig i helvete ngn betydelse om man e rödhårig eller inte för att packa på sig muskler. Vet flera som har rött pigment i hyn som tävlar i eliten som de gått bra för. Så skippa skitsnacket.Mvh Danne
OJ…LOL :ike: :ike:
4 september, 2006 at 15:13 #975100Anonym anvandareMemberSnälla, du som har så bra koll på Daniel o hans bakgrund här…kan du inte sammanställa hans historia av missade ironier o skämt?
Boven wrote:Jag tyckte BIGBOSS inlägg var roligt, men det är kanske därför jag såg ironin i det hela. Det är ju så absurt… Men du har ju en lång historia av att missa ironi och skämt så du är förlåten.mvh Boven
4 september, 2006 at 15:49 #975101Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:Snälla, du som har så bra koll på Daniel o hans bakgrund här…kan du inte sammanställa hans historia av missade ironier o skämt?Ungefär lika lockande som att spela upp mitt favoritalbum för en döv.
mvh Boven
4 september, 2006 at 15:53 #975102Anonym anvandareMemberBoven wrote:Ungefär lika lockande som att spela upp mitt favoritalbum för en döv.mvh Boven
4 september, 2006 at 16:08 #975103Anonym anvandareMemberPilla hälsar och tackar för uppmuntringen!!:up:
Hon hävdar envist att hon inte skall upp på scen på ett tag nu, men vem vet? När allt känns rätt så!
Boven: Att vara förolämpande och kaxig på internet visar på både personlig mognad och hög ”hipp”faktor! Vi är alla hänförda av din kvickhet och överlägsna ironi, men fortsätt gärna i annan tråd eller håll dej till ämnet….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.