Home › Forums › Medlemsbilder › Pilla Redhead! Pix på min flicka…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 september, 2006 at 16:24 #975104Anonym anvandareMemberBoven wrote:Ungefär lika lockande som att spela upp mitt favoritalbum för en döv.
mvh Boven
Har du på dig kaxigrocken i verkligheten oxå? :emo-thumb
4 september, 2006 at 19:29 #975105Anonym anvandareMemberDet jag menade med var att många visar en annan sida av sig själva bakom en skärm o inte är som dem är i verkligheten. Har inte sagt jag vill träffas o göra upp om saker, jag e inte den killen som slåss , sjunker inte så lågt. Gillar dock inte ”tangentbyggare” som klagar på andra när de oftast inte har så mkt med att komma med själva. Man kan ge tips o råd om vad som behöver förbättras men fanimej inte klaga på att ngn är rödhårig eller liknande. Att de ska vara någon problem för att bli ngt. Kolla AlexFit, hur många tävlingar har inte han vunnit? O hur mkt rött pigmnent har han i kroppen? Jo, en hel del. Snackade med han senast på gymmet idag o gjorde som jag, skaka på huvet.
Sen vet ni ju inte hur Pernilla ”Pilla” tar denna kritiken?, kanske tar jävligt illa upp.
Frågan är om ni hade skrivit samma sak om Pernilla själv hade lagt ut bilderna./DG
5 september, 2006 at 02:31 #975106Anonym anvandareMemberNä, jag förstod att du inte hade någon egentlig koll på Daniel eller belägg för dina påståenden….som vanligt.
På tal om o spela upp o vara döv….har du Peter Jöback som favoritartist?
För det är väl han du har som avatar?Boven wrote:Ungefär lika lockande som att spela upp mitt favoritalbum för en döv.mvh Boven
5 september, 2006 at 07:35 #975107Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:På tal om o spela upp o vara döv….har du Peter Jöback som favoritartist?
För det är väl han du har som avatar?5 september, 2006 at 08:46 #975108Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:Nä, jag förstod att du inte hade någon egentlig koll på Daniel eller belägg för dina påståenden….som vanligt.På tal om o spela upp o vara döv….har du Peter Jöback som favoritartist?
För det är väl han du har som avatar?+1
5 september, 2006 at 09:39 #975109Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:Nä, jag förstod att du inte hade någon egentlig koll på Daniel eller belägg för dina påståenden….som vanligt.På tal om o spela upp o vara döv….har du Peter Jöback som favoritartist?
För det är väl han du har som avatar?Har faktiskt några inlägg på minnet, men de är tyvärr borttagna.
Peter Jöback, inte min favorit men jag tar det som en komplimang eftersom han ser grymt bra ut!
Ontopic: Tänkte att det inte fanns några bilder på hennes ben. Skulle vart kul att se dem också så att man få en helhetsbild. Sen tycker jag att hon ser ut att ha en ganska smal ram vilket gör det lättare att se grov ut.
mvh Boven
5 september, 2006 at 09:48 #975110Anonym anvandareMemberAlm wrote:+1Var det inte du som gnällde i nån annan tråd om att det började bli för mkt personangrepp på det här forumet? Så otäckt verkar du ju ändå inte tycka det är när du applåderar det.
5 september, 2006 at 09:56 #975111Anonym anvandareMemberOK, boys!
Nu lugnar vi ner tonen och lämnar tråden till det den var ämnad för! Era eventuella kontroverser får ni lösa bakom knuten.
5 september, 2006 at 20:52 #975112Anonym anvandareMemberBoven wrote:Har faktiskt några inlägg på minnet, men de är tyvärr borttagna.Peter Jöback, inte min favorit men jag tar det som en komplimang eftersom han ser grymt bra ut!
Ontopic: Tänkte att det inte fanns några bilder på hennes ben. Skulle vart kul att se dem också så att man få en helhetsbild. Sen tycker jag att hon ser ut att ha en ganska smal ram vilket gör det lättare att se grov ut.
mvh Boven
Både du och han ser ut som två fjollor.Men du är lite fulare:up:
5 september, 2006 at 21:01 #975113Anonym anvandareMemberromer wrote:Både du och han ser ut som två fjollor.Men du är lite fulare:up:Luktar det avundsjuka här eller?
5 september, 2006 at 23:33 #975114Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Luktar det avundsjuka här eller?Ja, jag vill också tillhöra det vackra folket
8 september, 2006 at 15:14 #975115Anonym anvandareMemberser bra ut… gillar närbilden på ryggen!
8 september, 2006 at 22:07 #975116Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:SÅ långt borta var inte rutorna….:pThats all for today folks!
Lite overkill att hålla upp brösten på den bilden dock.
Skulle gärna posta bilder på mina sambo, men det skulle nog bara bli arkivbilder då.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.