Poll – Hur mycket väger jag?

Home Forums Medlemsbilder Poll – Hur mycket väger jag?

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • Author

Är säker på 61kg…;)

61-68 har riktigt svårt att tänka mig att du väger över 70. Då när jag jag var lika lång som dig och vägde runt 70kg tycker jag själv att jag såg mycket grövre ut.

Inte långt kvar tills ni får veta. Jag vet att ni sitter riktigt spända där hemma och uppdaterar hela tiden i hopp om att få ett svar.

Äh vi kör på 200 röster, annars skriver jag svaret imorgon. Bara 17 röster dit ändå så.

Nu har ni väntat tillräckligt länge.

Rätta svaret är 61kg, så 34st av 185st hade rätt, 18,38% alltså.

Räknade ut medelvärdet också, och i snitt så röstade ni på 70,6kg. Alltså nästan 10kg från det rätta svaret. Jag vet att det är svårt att avgöra utifrån en bild hur mycket någon väger, men det här visar också att vikten spelar egentligen ingen roll. Även fast mitt BMI ligger nästan på gränsen nu så bryr jag mig inte, jag ser ju ut att väga mer än vad jag egentligen gör. BMI är ett unket mått att gå efter också för den delen.

Jag kommer slänga upp en ny tråd i slutet på nästa vecka med före- och efterbilder från innan dietstart och efter dietstart. Har jag lite tur så kanske jag kan fixa lite bättre bilder med bättre ljus också till de sista bilderna.

Kul att det blev så många som röstade trots allt, även fast de flesta kanske bara röstar för att se resultatet och inte bryr sig om tanken bakom rösten. Men i vilket fall, tack.

Det var som fan. Det var överaskande och det visade som du sa hur lite man kan avgöra vikt genom att bara titta på någon.

Shit, jag trodde du vägde mer än mig iaf men det göru ej.

JakobMinell wrote:
    Det var som fan. Det var överaskande och det visade som du sa hur lite man kan avgöra vikt genom att bara titta på någon.

Stor skillnad att avgöra genom en bild på nätet och att avgöra ”irl”.

AndreasN wrote:
    Stor skillnad att avgöra genom en bild på nätet och att avgöra ”irl”.

Sant, men jag tycker, själv plus att jag har hört från många, att jag ser ut att väga mer än vad jag gör. Andra i samma vikt- och längdklass som mig ser i mina ögon mindre ut.

hehe fan då ja röstade 68

Nemen titta jag hade rätt ”61 pannor” :)

röstade redan 75, men då lade ja inte märke till att du hade skrivit längden så 68 säger jag nu:p

finnej wrote:
    röstade redan 75, men då lade ja inte märke till att du hade skrivit längden så 68 säger jag nu:p

Det får jag inte riktigt ihop det. Trodde du att jag var längre än 181cm? För annars om du trodde att jag var kortare än det och vägde 75kg så borde du trott att jag vägde mer om jag var längre. :p

Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.