Poseringsträning inför LP

Home Forums Medlemsbilder Poseringsträning inför LP

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author

De sista 6 veckorna innan Luciapokalen träffas en del av oss i Team Proteinkungen uppe i Stockholm varje helg för att gå igenom veckan som varit, prata om träning och kost och inte minst för att träna posering.

En av herrarna som ska göra sin debut heter Andreas och nedan delar jag med mig några bilder tagna för knappt 2 veckor sedan(bild till vänster), och några från igår (bild till höger).

Poseringen blir bättre & bättre, samt att formen börjar närma sig. Överkroppen är i stora drag klar, men benen (som är fördjävla stora!!!) behöver tajta till mer. Dock ser man på ryggbilderna att baksida lår är på gång, och framsidan är nog lite bättre än bilderna visar.

Blir kul att se han på scen :up:

gluteus börjar få ränder i sidechesten :up:

..och till sist lite godbitar. Stort lycka till Andreas!

Martin

Ser riktigt bra ut! Lycka till!

Lycka till !

Fint, Lycka till!

ser bra ut!

kanske inte lik men påminnner om erik fankhouser vid första blicken 8)

lycka till!!

Mycket trevlig fysik. Lycka till!

Ser jävligt vass ut! Blir det långa eller korta klassen för denna herre? För det är väl CBB han ska köra? Jag tippar han ligger runt 178 cm därav min nyfikenhet vilken klass han kör. Hur som helst så ser det kanonbra ut.

Lycka till!

Vilka mäktiga ben på latsspreaden, man blir avis!

Martin Hanzel wrote:
    De sista 6 veckorna innan Luciapokalen träffas en del av oss i Team Proteinkungen uppe i Stockholm varje helg för att gå igenom veckan som varit, prata om träning och kost och inte minst för att träna posering.

Vem har sagt att kroppsbyggning inte kan vara en lagsport? :) Det är så roligt att höra om team som håller ihop och hjälps åt där teamledaren är riktigt engagerad i den tävlande. Eloge till Martin!:emo-thumb

Zoltan: dom kör -178cm

Ser riktigt jävlar bra ut, ska bli kul att snacka med dom på LP:up:

Martin gör ett KANON jobb:up:

Hm..Tränar denna herre på SATS i Sundbyberg? :)

Tycker mig känna igen han från ett gym jag tränar på ibland.

Bra fysik :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.