Home › Forums › Medlemsbilder › Posing in public!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 juni, 2006 at 19:24 #91886Anonym anvandareMember28 juni, 2006 at 19:24 #1001419Anonym anvandareMember
Empire State Building 2006-06-17 New york!
Inte i så bra form för tillfället men en hyfsad unik bild för jag tror inte att för många svenskar har gjort detsamma
Släng in era bästa ”Public posingbilder”, jag tror mig veta att Zone och George H medflera borde ha en gig eller två bland galna poseringar :emo-thumb I bow to the brave ones!
Detta var dock en engångsföreteelse för mig för jag är på tok för blyg för att gå och slå dubbelbiccor m.m. i Sverige.
Btw: Var där med min underbara flickvän, Pia.
Mvh Hammerin
28 juni, 2006 at 19:38 #1001420Anonym anvandareMemberHär är mitt bidrag en liten pose mitt i helsingborg förra sommaren:ph34r:
28 juni, 2006 at 19:39 #1001421Anonym anvandareMemberWTC i New York?
Försvann inte de byggnaderna 9-11:what:28 juni, 2006 at 20:08 #1001422Anonym anvandareMembermorolto wrote:WTC i New York?
Försvann inte de byggnaderna 9-11:what:Jo, men han va i Empire State Building..
28 juni, 2006 at 20:09 #1001423Anonym anvandareMembermorolto wrote:WTC i New York?
Försvann inte de byggnaderna 9-11:what:Jo, men inte Empire State Building…..
28 juni, 2006 at 20:22 #1001424Anonym anvandareMemberHm det stod väl WTC alldeles nyss? Det tyckte jag att jag såg iaf..:p
28 juni, 2006 at 20:42 #1001425Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:Hm det stod väl WTC alldeles nyss? Det tyckte jag att jag såg iaf..:pHehe you got me, ja jag skrev fel första gången men ändrade första inlägget fort som f.. :emo-thumb vet inte vad jag fick wtc ifrån
Mvh Hammerin
28 juni, 2006 at 21:56 #1001426Anonym anvandareMemberChrister Hammerin wrote:Empire State Building 2006-06-17 New york!Inte i så bra form för tillfället men en hyfsad unik bild för jag tror inte att för många svenskar har gjort detsamma
Släng in era bästa ”Public posingbilder”, jag tror mig veta att Zone och George H medflera borde ha en gig eller två bland galna poseringar :emo-thumb I bow to the brave ones!
Detta var dock en engångsföreteelse för mig för jag är på tok för blyg för att gå och slå dubbelbiccor m.m. i Sverige.
Mvh Hammerin
Schysst häng på tricepsen
28 juni, 2006 at 21:57 #1001427Anonym anvandareMemberChrister Hammerin wrote:Empire State Building 2006-06-17 New york!Inte i så bra form för tillfället men en hyfsad unik bild för jag tror inte att för många svenskar har gjort detsamma
Mvh Hammerin
Tycker det ser bra ut Christer inga nya tävlingsplaner på gång?
28 juni, 2006 at 23:52 #1001428Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Här är mitt bidrag en liten pose mitt i helsingborg förra sommaren:ph34r:Utanför EGO?
29 juni, 2006 at 01:23 #1001429Anonym anvandareMemberFår väl dra till med den här som jag tog igår kväll under arbetstid, haha..
inte in public, men lite kul var det ändå.29 juni, 2006 at 21:54 #1001430Anonym anvandareMemberroxy wrote:Tycker det ser bra ut Christer inga nya tävlingsplaner på gång?Tjena Roxy!
Tack ska du ha!
Kul att du är medlem här fast det antog jag faktiskt att du redan var helt klart är Body.se det bästa forumet i Sverige enligt mig.
Ja det finns lite planer, ”Lucia Body fitness” gav såklart mersmak förra året fast det blir ingen tävling i år. Kan ej säga när och jag vill inte säga för mkt för man vet aldrig om ”alla bitar” faller på plats i privatlivet för att genomföra en tävlingsdiet.
För tillfället så är det så mkt i privatlivet som förändras under hösten så jag skulle inte kunna ge 100% detta år och då tycker jag inte att det är värt det. Och så vill jag inte försumma Pia för mkt såhär tätt inpå flytt m.m. Man är ju inte riktigt med i matchen under diet. :sleepy: Och jag vill så klart gå in i en tävlingssatsning med vetskapen om att jag har möjlighet att göra så gott jag kan och har de bästa förutsättningarna runt omkring mig, sedan är det bara upp till domarna att avgöra om man har lyckats eller ej.
Så jag får gott vänta till nästa år men jag ska försöka förbättra mina svagheter i fysiken och framförallt förbättra poseringarna till förhoppningsvis någon/några CBB-tävlingar nästa år. :bb2:
Finns det tävlingsplaner för dig i framtiden, du har helt klart potential och framgångsrikt dietat har du ju gjort tidigare.
Vi kanske ses i sommar på ön, kör hårt tills dess!
Mvh Hammerin
29 juni, 2006 at 21:59 #1001431Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Schysst häng på tricepsenTack Benjamin, kör hårt på scenen i höst!
Mvh Hammerin
29 juni, 2006 at 23:30 #1001432Anonym anvandareMemberChrister Hammerin wrote:Tjena Roxy!Tack ska du ha!
Kul att du är medlem här fast det antog jag faktiskt att du redan var helt klart är Body.se det bästa forumet i Sverige enligt mig.
Ja det finns lite planer, ”Lucia Body fitness” gav såklart mersmak förra året fast det blir ingen tävling i år. Kan ej säga när och jag vill inte säga för mkt för man vet aldrig om ”alla bitar” faller på plats i privatlivet för att genomföra en tävlingsdiet.
För tillfället så är det så mkt i privatlivet som förändras under hösten så jag skulle inte kunna ge 100% detta år och då tycker jag inte att det är värt det. Och så vill jag inte försumma Pia för mkt såhär tätt inpå flytt m.m. Man är ju inte riktigt med i matchen under diet. :sleepy: Och jag vill så klart gå in i en tävlingssatsning med vetskapen om att jag har möjlighet att göra så gott jag kan och har de bästa förutsättningarna runt omkring mig, sedan är det bara upp till domarna att avgöra om man har lyckats eller ej.
Så jag får gott vänta till nästa år men jag ska försöka förbättra mina svagheter i fysiken och framförallt förbättra poseringarna till förhoppningsvis någon/några CBB-tävlingar nästa år. :bb2:
Finns det tävlingsplaner för dig i framtiden, du har helt klart potential och framgångsrikt dietat har du ju gjort tidigare.
Vi kanske ses i sommar på ön, kör hårt tills dess!
Mvh Hammerin
Ja tanken på tävling har ju slagit mej men det känns som man har hästlängder kvar till motståndarna i olika byggar tävlingar det känns ju inte som om man möter några amatörer precis.Just nu försöker jag dra ner mej lägre i fettprocent än vad jag varit förut för att se vad som finns där under.
Nackdelen med att vara här nere är ju att det inte finns så många som tävlat i byggning och jag känner ingen som gör det här.
Det skulle vara kul att få lite poserings hjälp tillexempel så man inte står där som ett fån på scenen,men men jag får förbättra mina svagheter så gott jag kan så länge.
Vi får väl höras om du kommer ner och kanske köra ett pass Mvh -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.