Home › Forums › Medlemsbilder › pre diet bilder!
nån truck blir man aldrig:) men helt sant kul me ådror:P fast bröstet ser oroväckande kan bli redigt mycke ådror där när de är klart, en månad klar så helt sant bara å piska!
midjemåttet har ja ingen koll på faktiskt:|
Sådär ja, kul med bilder, syns att du börjar tajjta till rejält nu, blir nog kanon med ~4kg till. :up:
ja äntligen lite bilder=) tackar ska bli kul att se slut resultatet!
Nu börjar det ju synas tuber till och med på bilderna..:worship: Till sommaren när du e än nått kilo lättare kan vi tvätta kläder på din mage..
precis lite pecs till o me, jo i aiya napa blir magen till handy=)
morgonvikt 84,3
gick riktigt bra på gymmet idag, känt mig lite klen i bröst ett tag men har dragit ner lite på seten totalt så var ett steg fram i styrka idag:nod
morgonvikt 83,9
Still going strong:D fi fan va fint de kommer bli! *avis*
haha du är snart där:up:
Fy vad bra! det var ett tag sedan jag var inne här och såg dina bilder. Grymma förbättringar!
Har du fått många steroid anklagelser från vänner och andra människor?
Har du fått många steroid anklagelser från vänner och andra människor?
tackar! nerå inga såna anklagelser, bor i en liten stad så dem flesta känner mig å vet hur mycke tid ja lägger ner på träningen och hur länge jag hållt på, nån gång men ej från nära…
Hmm. Hur gammal är du?
Tomas
Hur lång var du?
1,78 är jag å 23 år ung:emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY