Home › Forums › Medlemsbilder › pre diet bilder!
ok kommer se grymt ut när du når ~80kg. Ska bli kul att se bilder när du är färdig :up:
hoppas de jag me=)
Grov kille! Ser väldigt bra ut nu i slutet när man har kikat igenom hela journalen! Tummen upp!
tack för de:up:
morgonvikt 05.30 83,9
betydligt mer sömn inatt morgonvikt 11.00 83,3:up: fan måste ju fira att man plockat 10 kilo får ta en bläcka en onsdag som denna=)
morgonvikt 05.30 83,5
Starkt gjort :emo-thumb :buttrock: :worship:
tack mannen:emo-thumb
morgonvikt 83,0
började blöda näsblod när ja var ute å gick inatt, tur att polisen inte såg mig=)
varit lite öm i benhinnorna ett tag så gått snabba promenader istället för löpning verkar funka de me
började blöda näsblod när ja var ute å gick inatt, tur att polisen inte såg mig=)
varit lite öm i benhinnorna ett tag så gått snabba promenader istället för löpning verkar funka de me
Lät som du gjorde något olagligt när du fick näsblod:ph34r:
närå men tror polisen hade tittat rätt snett på mig när hela jag var nerblodad hade ju som ingen handduk eller liknande med mig=)
Man ska nypa över näsryggen, då stryper man blodflödet.
mrBATBACK vet tydligen inte det som alla andra vet om näsryggar eller så har han en underlig fetish för blod… Någon gång ska jag publicera en fyllehistoria från back in the days…:emo-thumb
jag gjorde på de viset men de hjälpte inte helt=)
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY