Home › Forums › Medlemsbilder › pre diet bilder!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 juni, 2007 at 15:41 #877846Anonym anvandareMemberRonaldinho_9 wrote:yes helt klart att man tappar lite muskler även om man sköter dieten perfekt. och vätska är en självklarhet att man tappar. på bilden ser de iallfall ut som han ligger mellan 15-16%. för skulle man ligga högra skulle inte magrutorna synas så bra som de gör. dock är bild inte samma som verkligenheten. som du säger du har sett honom på riktigt innan han börja dieta så du vet nog bättre än mig.
när jag skrev 85-87kg rippad menar jag inte värsta rippad då men beachkropp typ. synliga magrutor och lite former. men helt klart har de gått bra för honom. föröskte inte vara taskig eller något. tyckte bara att 17kg var lite för mycket viktnedgång. 0.5kg/veckan är rimlig viktnedgång. hade han hållt sig till den viktnedgången så hade han inte gått ner mer än 10kg 20 veckor diet.
anyway keep up the good work :emo-thumb
Det är ingen som annser att du har varit taskig. Du har rätt att ha din åsikt som alla andra :nod Fast från att ha syliga magrutor till tävlingsform är ett låååångt steg.
0,5 kg/vecka är helt ok och vist hade han haft den takten hade han bara gått ner 10 kilo men han hade haft sämre form också
3 juni, 2007 at 16:40 #877847Anonym anvandareMemberGRATTIS :worship: till uppnått mål:emo-thumb
17 kg respekt i vilket fall som helst:rtfm: :worship:
3 juni, 2007 at 17:34 #877848Anonym anvandareMemberDu har gjort ett kanonjobb som sagt, kommer du gå ned de sista 0.6kg också eller ger du dig nu? Ska bli kul att se slutbilder sen :up:
/ stenis
3 juni, 2007 at 20:04 #877849Anonym anvandareMemberHAR INTE GÅTT NER 17 KG FÖR DE FÖSTA=) första bilderna var bara 97 kg på gymmet, lite senare stod de att ja började på 94,4 kg morgonvikt så knappt 14 kg har jag gått ner.
är ruskigt nöjd själv, idag på gymmet såg de riktigt bra ut, känns som att ja uppnått mitt mål ja hade när ja började me styrketräning så de känns magiskt bra, dock långt kvar om man skall tävla men de är ju en annan histora=)
tack ska ni ha för beröm jesper, stenis, zyxus å ronaldinho!
visst hade jag hyfsad form redan på 87 kg hade helt klart funkat som beachform
3 juni, 2007 at 20:14 #877850Anonym anvandareMemberHaha okej sorry mate, blev lite påverkad av snacket som föregicks;) .. Grattis iaf:P
3 juni, 2007 at 21:28 #877851Anonym anvandareMemberzyxuz wrote:Haha okej sorry mate, blev lite påverkad av snacket som föregicks;) .. Grattis iaf:Phaha ingen fara=) tackar mannen!!
3 juni, 2007 at 23:10 #877852Anonym anvandareMembermSJÖDIN wrote:Otroligt bra jobbat!
Hur ligger styrkestatsen nu efter dieten?
Mvh.tackar tackar!!
vi har vart riktigt noga med att ej tappa styrka under dieten så de har funkat bra, tyckte de gick trögt ett tag men då drog vi ner på seten och lite färre reps sen dess har de funkat lysande, så den lilla styrka man hade är kvar:emo-thumb3 juni, 2007 at 23:11 #877853Anonym anvandareMemberJesper Näsström wrote:Det är mycket svårt att uppskatta vad man kommer att ligga på tävlingshård. Ofta tappar man rätt så mycket vikt på vägen. Självklart tappar man lite muskelmassa på vägen – det gör du antagligen också även om dieten är perfekt upplagd. Mycket av viktraset består av vätska.Jag är dessutom rätt så övertygad om att andrasidan inte låg på några 14-15% vid dietstart.
Det är många faktorer man måste ta hänsyn till innan man dissar någons deff. Personligen tycker jag att andrasidan har gjort ett bra jobb med sin diet och att antagligen kommer att lyckas bra som Gällivares enda strandraggare i sommar.
de där sista låter ju riktigt lovande jesper=)
4 juni, 2007 at 10:32 #877854Anonym anvandareMemberandrasidan wrote:de där sista låter ju riktigt lovande jesper=)… å andrasidan(!) har ju peter alltid lyckats bra som gällivares enda strandraggare… :emo-thumb Hårt jobbat mannen, har betalat sig!
4 juni, 2007 at 14:41 #877855Anonym anvandareMemberRobert N wrote:… å andrasidan(!) har ju peter alltid lyckats bra som gällivares enda strandraggare… :emo-thumb Hårt jobbat mannen, har betalat sig!haha, tackar tackar mannen:)
4 juni, 2007 at 16:10 #877856Anonym anvandareMemberVad var morgon vikten idag?:nerd:
4 juni, 2007 at 17:16 #877857Anonym anvandareMemberzyxuz wrote:Vad var morgon vikten idag?:nerd:ungefär samma=)
7 juni, 2007 at 18:29 #877858Anonym anvandareMembertog lite pics idag, dreamtanad å fin=) kompisen ska skicka bilderna åt mig senare men här kommer en mobil bild, är själv väldigt nöjd me formen
[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bild098.jpg]å en colgate bild:emo-thumb[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bild095.jpg]
7 juni, 2007 at 18:42 #877859Anonym anvandareMemberandrasidan wrote:tog lite pics idag, dreamtanad å fin=) kompisen ska skicka bilderna åt mig senare men här kommer en mobil bild, är själv väldigt nöjd me formen[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bild098.jpg]
Snyggt mannen!
Bra jobbat, verkligen!7 juni, 2007 at 18:43 #877860Anonym anvandareMemberBara att gratulera dig mannen för en till synes lyckad deff, bra jobbat som fan! :up:
/ stenis
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.