pre diet bilder!

Home Forums Medlemsbilder pre diet bilder!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 273 total)
  • Author

Jävlar du! Ser riktigt bra ut trots fettprocenten.

hultman wrote:
    Jävlar du! Ser riktigt bra ut trots fettprocenten.

tackar du!:)

Ser grymt bra ut. Snyggt!:emo-thumb

Kul med en sådan off-form…isf är jag off-off-off… ;)

kan trösta med att jag inte ätit många godisar i vinter:emo-thumb
    hållt i kosten bra hela tiden

Mer axlar, både fram och baksida.

Ska bli kul och se hur detta slutar. Ser bra ut ska också lägga ut lite off bilder snart ska bara köra en uppbyggnads fas först, ska också dieta mig ner till 80 kg. vet du ungeför va du har för bf%??

coffez wrote:
    Ska bli kul och se hur detta slutar. Ser bra ut ska också lägga ut lite off bilder snart ska bara köra en uppbyggnads fas först, ska också dieta mig ner till 80 kg. vet du ungeför va du har för bf%??

har inte nån koll på BF tyvärr! under 50% i alla fall:|

Andrasidan!

Fyfaan vad bra det kommer bli när du deffat ner dig några kilon!
    Kör hårt!

rygg bild från ikväll
    [img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bilddiet009.jpg]ser lite bättre ut än i somras tycker ja[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/ruggboceps.jpg]

KÖTT!

Kan man få lite med detaljerade stats, ligger själv på ungefär samma bf och kroppsvikt, ska börja min diet om 2 veckor.

PS.
    Släpar inte övre bröst?

ser bra ut

Lotorian wrote:
    KÖTT!

Kan man få lite med detaljerade stats, ligger själv på ungefär samma bf och kroppsvikt, ska börja min diet om 2 veckor.

PS.
    Släpar inte övre bröst?

va vill du ha för stats?=)
    yes bröst är ett problem område som prioriteras men de tar väl sig förhoppningsvis, ser bra ut för dig helt klart!

har kört ¨på sen den 10e nu å går fint! tänkte ta å skriva här annars glömmer jag bara bort att skriva upp morgonvikt etc=) inngen behöver läsa:emo-thumb fint också att petter kan läsa å korrigera lite!

10/2 morgonvikt 94,4 kg
    Första veckan körde jag mycke kardio 4st 45 minuters promenader i högt tempo, 60 minuter lugnt tempo på vilodagarna, blev ett tennispass också, gymmet kör jag 2 vila 1 kör 2 vila 1 etc… halvkroppspass med ett lätt pass a 12reps utan fail å ett tungt pass med fail på sista setet, 4or gäller där-
    veckan avslutades med en morgonvikt på 92kg 18/2, så blev en bra vecka, tappade en del vätska…

Vecka 2, nu drar vi ner på kardion till 3 intervalllöpningspass i veckan + gym då, lugn promenad på vilo´dagarna

hade en morgonvikt på 91,4 i tisdags å idag 22/2 uppe på 92 igen, har jobbat olika skift denna vecka pga av sjukdomar så kan spöka lite därför=)

en vanlig kost dag på ledigveckan ser ut så här
    frukost 10,00, 2 dl havregrynsgröt, 40g milk and whey i 3 dl minimjölk,
    20 g solrosfrön, kalk, magnesium + mittval sport

lunch 12.30 70 g bulgur + 250 g kött/kyckling, broccoli å mittval sport, 3 omega 3 kapslar

träning 14.00 esa pro just innan

15.00 30g malto+ 25 g whey+ 1banan

ca 16.00 samma som lunch

18.30 äggröra 350 g 1 gula + grönsaker

21.00 1 kesella

23.00 40g whey

01.00 50g milk and whey i minimjölk sen bedtime!

Kommer bli skit fint!

Håller själv på att dieta just nu, min första deff.
    Är inne på sjätte veckan nu, går rätt bra.
    Men nu känner jag att hungern börjar komma riktigt mycket.. :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 273 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.