pre diet bilder!

Home Forums Medlemsbilder pre diet bilder!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 273 total)
  • Author

Aha, de har ju ordentliga stänger i alla fall. Jag brukar glida in där ibland om jag ska köra tunga mark. Stängerna på KFC är kassa och jag vägrar köra mark med remmar (stängerna på KFC är nästan släta men annars är det ett helt ok gym)

Ska sluta sno tråden nu Olsson ;)

Timme wrote:
    Okej då är jag med :)

Nej jag tränar på ett gym i oskarshamn som egentligen inte är något vidare för styrkelyftare. Jag hade gärna tränat på AK varje träningspass men det tar cirka 60min att åka med bil till kalmar och det kan jag inte göra 4dagar/vecka.

Petter__Jonsson wrote:
    Aha, de har ju ordentliga stänger i alla fall. Jag brukar glida in där ibland om jag ska köra tunga mark. Stängerna på KFC är kassa och jag vägrar köra mark med remmar (stängerna på KFC är nästan släta men annars är det ett helt ok gym)

Ska sluta sno tråden nu Olsson ;)

Jo, det är riktigt kassa stänger på mitt gym med. Jag vet precis vad du menar.
    Hur kommer det sig att du inte alltid tränar på AK då? Det är ju betydligt billigare. Erkänn nu, det finns inte tillräckligt med brudar på AK :p

Timme wrote:
    Andrasidan: Gutt att du tränar knäböj och bra vikter med! Marklyft då? Tränar du mark?

mark tvingade petter mig att köra massor av sen sommaren=) gick ganska bra me, drog lite på 180 innan de käckte till rejält i ryggen, haft problem sen dess så markkarriären verkar hamna på is ett bra tag

Jag trivs bra på KFC faktiskt :) Mycket trevligt folk där och så vilket höjjer stämningen rejält. Sedan tävlar jag för det gymet och de flesta jag känner kör där också. Det gör att KFC känns som det givna valet för mig i Kalmar :nod

Timme wrote:
    Jo, det är riktigt kassa stänger på mitt gym med. Jag vet precis vad du menar.
    Hur kommer det sig att du inte alltid tränar på AK då? Det är ju betydligt billigare. Erkänn nu, det finns inte tillräckligt med brudar på AK :p

Nu ska jag hålla mig till ämnet istället :)

Dax för uppdatering med bilder snart Olsson?

morgonvikt 90,2, dock 5 timmar mer sömn idag!

benen igår

[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bilddiet020.jpg][img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bilddiet019.jpg]

andrasidan wrote:
    morgonvikt 90,2, dock 5 timmar mer sömn idag!

benen igår

Ta med kostet eller nån till gymet så ni kan ta ordentliga bilder som man ser nått på istället :emo-thumb (inte för att mina bilder brukar vara bättre men, haha)

:)

Petter__Jonsson wrote:
    Ta med kostet eller nån till gymet så ni kan ta ordentliga bilder som man ser nått på istället :emo-thumb (inte för att mina bilder brukar vara bättre men, haha)

va är de för fel på mina bilder trodde de var master class på dem;P

vi försökta ta bilder idag men dem blev skit=) måste supa ner kamera mannen så han står still=)

morgonvikt 90,2 12 reps ben idag!

Varför väger du dig varje dag? Väljer man att göra så kan det väl lätt sätta griller i huvudet på en när man t ex kan väga 2-3 hg mer än dagen innan etc? Något som jag själv tyckte fungerade bra var att väga sig samma tid på samma dag 1 gång i veckan. Självklart är man nyfiken vad vågen vill visa under veckorna, men samtidigt får man något att se fram emot ;)

Kör hårt! :bb:

acron wrote:
    Varför väger du dig varje dag? Väljer man att göra så kan det väl lätt sätta griller i huvudet på en när man t ex kan väga 2-3 hg mer än dagen innan etc? Något som jag själv tyckte fungerade bra var att väga sig samma tid på samma dag 1 gång i veckan. Självklart är man nyfiken vad vågen vill visa under veckorna, men samtidigt får man något att se fram emot ;)

order av chefen=) känns ju bra att man tidigt kan se om de behövs skäras eller ökas i mat, jag väger ju mig samma tid varje dag förutom var tredje vecka när jag jobbar förmiddag då blir de tidigt på morron.. väger man sig en gång i veckan kan de ju gå ett gäng dagar innan man märker att man stangerat. jaja funkar säkert both ways:emo-thumb

acron wrote:

Det kan sätta griller i huvudet om man dragit på dig lite vätska den dagen man väger sig om man endast väger sig en dag i veckan också. Väger man sig flera dar i veckan slipper man hoppas på en enda dag ;) Vikten i sig tycker jag i alla fall är av sekundär betydelse så länge spegeln/måttbandet (eller vad man nu använder sig av) visar att det går åt rätt håll :nod Att man kan dra på sig eller tappa vätska från dag till dag är nått man får ha i åtanke.

andrasidan wrote:
    order av chefen=) känns ju bra att man tidigt kan se om de behövs skäras eller ökas i mat, jag väger ju mig samma tid varje dag förutom var tredje vecka när jag jobbar förmiddag då blir de tidigt på morron.. väger man sig en gång i veckan kan de ju gå ett gäng dagar innan man märker att man stangerat. jaja funkar säkert both ways:emo-thumb

Jag skulle nog göra på ditt sätt och väga mig varje dag. Vätskenivåerna kan skilja en del och väger man sig en gång i veckan kan det vara så att man gått ner 0.5kg fett men vågen visar +-0 och så drar man ner maten ytterligare. Det blir lättare att se tendenser och göra regleringar av kalori-intaget om man väger sig varje dag.

kloka ord guys! känns helt klart som att man är lite på den säkra sidan när man väger sig varje dag:nod

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 273 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.