pre diet bilder!

Home Forums Medlemsbilder pre diet bilder!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 273 total)
  • Author

90,2i morse strax lugn promenad!

[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bilddiet025.jpg]back bild ingen bra pose dock!

89.7 kg i morse… överkropp tungt strax!

Det verkar gå framåt.

På vilket gym tränar du?

Jesper Näsström wrote:
    Det verkar gå framåt.

På vilket gym tränar du?

sakta men säkert gör de väl de=)
    kör på ATS blåa byggnaden, har du tränat här uppe eller?

Peter

hann me ett intervall pass mitt i natten gick riktigt bra flåset är tillbaks efter några år i ide:emo-thumb

andrasidan wrote:
    sakta men säkert gör de väl de=)
    kör på ATS blåa byggnaden, har du tränat här uppe eller?

Peter

Japp. Det har jag faktiskt. Jobbade i Gällivare förra sommaren. Bodde jäkligt nära ”det blå huset” på lasarettsgatan, men blev övertalad att träna på Arctic Gym i stället. Snacka om hardcoregym.

Jesper

jaså du var de mk3 eller?=)
    jo arctic är riktigt hardcore=)gillar dock inte lokalen man blir så less på att vara där tar emot till slut!
    iksu är ju ändå bäst:)

morgonvikt 89,6

Jag jobbade på sjukhuset några månader i somras. Fick tips om arctic gym av en av ambulanskillarna. Du har helt rätt i att lokalen är riktigt sunkig – det luktade ju mögel lång väg. Vissa veckor brukade jag träna med Jan Wennström, som tävlade på Lucia – så det var helt klart givande.
    Visst är MK3 en gruva eller hur?

Jesper Näsström wrote:
    Jag jobbade på sjukhuset några månader i somras. Fick tips om arctic gym av en av ambulanskillarna. Du har helt rätt i att lokalen är riktigt sunkig – det luktade ju mögel lång väg. Vissa veckor brukade jag träna med Jan Wennström, som tävlade på Lucia – så det var helt klart givande.
    Visst är MK3 en gruva eller hur?

synd de bra skick på prylarna där innen även om de inte är de senaste=)
    åfan ja då fick du väl bra kvalite på träningen!
    MK3 är nya pelletsverket i LKAB som just blev klart, samma företag som gruvan är i men verket ligger ovan jord, kostade ju några miljarder att bygga å man träffade massor av folk från andra ställen på gymmet i somras som var uppe å jobbade där!

innan diet

[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/bilenminabilder044.jpg]och nu snart en månad senare[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bilddiet026.jpg]lite bättre;)

Tycker du ser bättre ut på före bilden ser mer ut som att du tappat mycket runt bröst och armar men kanske bara jag som ser fel

hade legat i solariet en del då är nog de som gör de, slängde mig i kuvösen igår kväll då vart de skillnad:nod

Skulle va kul om det fanns än efter bild att se^^

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 273 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.