pre diet bilder!

Home Forums Medlemsbilder pre diet bilder!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 273 total)
  • Author

efter solariet eller? denna tog ja innan bedtime såg ju klart bättre ut pecsen i detta ljus:emo-thumb
    såg din journal martin ser bra ut:nod
    [img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bilddiet.jpg]

Tack, du har ingen journal eller?
    Skulle va kul och se lite kost upplägg och tränings upplägg m.m

Bara att kämpa på!!!

braninho wrote:
    Tycker du ser bättre ut på före bilden ser mer ut som att du tappat mycket runt bröst och armar men kanske bara jag som ser fel

Två ganska intetsägande bilder som är tagna i olika ljus. Tror inte vikten skiljer sig mycket mellan dem heller. Omöjligt att dra några slutsatser av dessa två bilder :)

Petter__Jonsson wrote:
    Två ganska intetsägande bilder som är tagna i olika ljus. Tror inte vikten skiljer sig mycket mellan dem heller. Omöjligt att dra några slutsatser av dessa två bilder :)

nästa bild blir en ordentlig:emo-thumb

Martin. wrote:
    Tack, du har ingen journal eller?
    Skulle va kul och se lite kost upplägg och tränings upplägg m.m

Bara att kämpa på!!!

nja de här är väl de närmsta journal jag har:)

hmm, sen mr jonsson la upp saker å ting från juni har de sett ut ungefär så här

juli-augusti triset å superset, en 5 dagars split var de me ett prio pass, var ett roligt upplägg me högt tempo dietanpassat tror petter körde det under sin diet.

slutet av augisti mitten av september var de riktigt tung träning me högt kalori intag!
    superset basövningar, dock 3 minuters vila mellan seten så inga riktiga superset, 2 dagars split me träning varannan dag.

sen blev de 3 veckor högreps träning 3 dagars split me priodag. varannan vecka extremt högt kaloriintag om ja inte minns fel!

Oktober var de diet, intervall program kördes, jobbiga pass!

sen fram till jul körde jag 3 veckors cykler, vecka 1 8 reps, vecka 2 3reps ofta me dropset, vecka 3 15-20 reps. cykling av kolisar.

fram till mitten av februari har jag kört halvkroppspass, 2 lätta sen 2 tunga pass, kör 2 vilar 1. cyklat kolisar. bröt av 2 veckor me 5 dagars slit som jag tränade förut…

de var väl de hela=) om jaminns rätt! bra att man fick skriva ner de så minns man hur man kört…

andrasidan wrote:
    nja de här är väl de närmsta journal jag har:)

hmm, sen mr jonsson la upp saker å ting från juni har de sett ut ungefär så här

juli-augusti triset å superset, en 5 dagars split var de me ett prio pass, var ett roligt upplägg me högt tempo dietanpassat tror petter körde det under sin diet.

slutet av augisti mitten av september var de riktigt tung träning me högt kalori intag!
    superset basövningar, dock 3 minuters vila mellan seten så inga riktiga superset, 2 dagars split me träning varannan dag.

sen blev de 3 veckor högreps träning 3 dagars split me priodag. varannan vecka extremt högt kaloriintag om ja inte minns fel!

Oktober var de diet, intervall program kördes, jobbiga pass!

sen fram till jul körde jag 3 veckors cykler, vecka 1 8 reps, vecka 2 3reps ofta me dropset, vecka 3 15-20 reps. cykling av kolisar.

fram till mitten av februari har jag kört halvkroppspass, 2 lätta sen 2 tunga pass, kör 2 vilar 1. cyklat kolisar. bröt av 2 veckor me 5 dagars slit som jag tränade förut…

de var väl de hela=) om jaminns rätt! bra att man fick skriva ner de så minns man hur man kört…

Intressant upplägg, har du några tävlingsplanet eller? Låter som uppläget gått lite åt AF, mycket variation är bra.

Det är bara att köra på!!!

Martin. wrote:
    Intressant upplägg, har du några tävlingsplanet eller? Låter som uppläget gått lite åt AF, mycket variation är bra.

Det är bara att köra på!!!

helt rätt de har vart åt AF hållet planen finns framför allt petter försöker skrämma upp mig på scenen:)

andrasidan wrote:
    helt rätt de har vart åt AF hållet planen finns framför allt petter försöker skrämma upp mig på scenen:)

Skrämma, meningen är att man ska längta upp, man vill ju visa vad man åstakommit. Nee, men man ska inte vänta för länge, man behöver erfarenhet för att lyckas!

Bara att satsa DC i vinter!!!

Martin. wrote:
    Skrämma, meningen är att man ska längta upp, man vill ju visa vad man åstakommit. Nee, men man ska inte vänta för länge, man behöver erfarenhet för att lyckas!

Bara att satsa DC i vinter!!!

jag vill väl vara ganska konkurrenskraftig om ja ska tävla, dålig förlorare:)
    tycker dock att de blir mycke roligare att träna om man har som mål att bli duktig å kunna jämföra sig me folk stått på scen, känner inte att ja måste upp på scen har tävlat i så många år i andra idrotter.
    men blir man bra nog så kan ja helt klart tänka mig att ställa upp!

morgonvikt 89,7 såg bra ut på gymmet idag! kul nu syntes de lite results!

ledigvecka:nod
    morgonvikt 89,7

tennis idag å nu blir de en lugn natt promenad får se om de händer nåt på vågen stått stilla några dar nu!

nu lossnade de lite, morgonvikt 89,4 kg

nattintervaller i storm och regn, höll på att halka av banan så att säga men bra me syre i luften

morgonvikt 89,3

morgonvikt 89,2 snart 88dags:)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 273 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.