pre diet bilder!

Home Forums Medlemsbilder pre diet bilder!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 273 total)
  • Author

strypt fettintaget helt förutom nån kapsel å nu släppte de rejält, 87,5 kg idag!

andrasidan wrote:
    strypt fettintaget helt förutom nån kapsel å nu släppte de rejält, 87,5 kg idag!

Strypt fettintaget har du inte gjort (svårt att nolla det helt då viss mängd fett finns i det mesta). Du äter fortfarande en del fett men klart mindre än tidigare.

väldigt lite fett då
    morgonvikt 87,1 går åt rätt håll:pop:

Ser stabilt ut! Mata på nu mannen! :up:

bilder! :D

braninho wrote:
    Tycker du ser bättre ut på före bilden ser mer ut som att du tappat mycket runt bröst och armar men kanske bara jag som ser fel

+1

Robert N wrote:
    Ser stabilt ut! Mata på nu mannen! :up:

fan de va länge sen du dök upp på forumet=) inte kollat här på några dar! de slits vidare=)

morgonvikt 86,8 så vettig nedgång forttfarande=) tar lite bilder när nån fotograf dyker upp på gymet kanske mr jonsson dyker upp i påsk vem vet
    grisig vecka har man haft, disciplin har de krävts=)
    upp halv sju varje morgon å vara med å hjälpa snickarn i lägenheten, tränat när han tagit lunch klockan elva, sen till jobbet direkt från läggan 14.30. slutar elva, sen har man kört kardion efter jobbet, lagat maten för morgondagen å kommit i säng ca 01.00.
    så har de rullat på:|

riktigt tuuungt men de gick vägen:up:

Arnold_Jr wrote:
    +1

Är inte så konstigt, visuellt hamnar han i en ”mellan period” innan allt träder fram. Bra fyllning så tror jag det ser riktigt bra ut! Spöa vidare mannen! :pop:

Robert N wrote:
    Är inte så konstigt, visuellt hamnar han i en ”mellan period” innan allt träder fram. Bra fyllning så tror jag det ser riktigt bra ut! Spöa vidare mannen! :pop:

+1
    Musklerna tappar tryck, och överdrivet mycket fett har inte hunnit försvinna..

Som tidigare sagts, kämpa på så kommer det se kanon ut till sommaren! :up:

Robert N wrote:

Kör på gubben :emo-thumb

Robert N wrote:

yes stämmer säkert:up: , ser ju väldigt olika från dag till dag också när man dietar, ibland har man tryck ibland icke=)

Roevbetan wrote:
    bilder! :D

tog en bild ikväll, bedrövlig pose i know men tyckte den såg rätt ok så slänger in den=) armarna börjar hårdna till

[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bilddiet041-1.jpg]

morgonvikt 86,4:up:

andrasidan wrote:
    tog en bild ikväll, bedrövlig pose i know men tyckte den såg rätt ok så slänger in den=) armarna börjar hårdna till

[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/Bilddiet041-1.jpg]

Maffigt! :bb2:

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 273 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.