Resultat av årets deff

Home Forums Medlemsbilder Resultat av årets deff

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author

Jätte fina resultat,bra jobbat

Rasmus1 wrote:
    ser bra ut:up:
    Jimpah wrote:
    Fyfan creed pöjk! ruskigt bra dietat.. dina förändringar genom åren är duktigt imponerande!
    Trasheye wrote:
    nice som fan
    Mangee wrote:
    Grymmt bra jobbat
    Squashii wrote:
    Jävligt bra jobbat!
    theo125 wrote:
    Sjukt bra :)
    Niclas Holgersson wrote:
    Väldigt imponerande som vanligt! Dina sidoposer sitter som handen i handsken! Fyfan va fint :up:
    Azmo wrote:
    Grymma resultat! Jag är också lite avis på dig för att du kom på den smarta idén att ta bilder innan du började gymma. Jag hade gärna kommit på den idén själv men :) Kul med jämförelser med foton tagna på samma plats i samma poser!

Tack så mycket allihop. Ja, det är kul nu i efterhand att man har bilder att se tillbaka på. Jag var lite emot idén när min träningskompis först tyckte vi skulle ta bilder så jag kunde se om jag fick några resultat, jag är glad nu efteråt att jag gav med mig.

Jojjep91 wrote:
    Tror jag sett bilderna innan. Riktigt bra utveckling fyfan. Hur har du gått tillväga för att få sådana resultat? Högvolym? Kost osv?

Tackar.
    Kan hända att du sett före-bilden tidigare. Brukar ta nya bilder en gång/år, och har återanvänt ursprungsbilden för att kunna jämföra. De andra bilderna är så färska som i lördags, så det är dom tråden ska fokusera på :)

Jag har mestadels kört halv- eller helkroppsträning.
    I början av min träningsperiod körde jag ett 2split-schema inspirerat av Joachim Bartoll med över/underkropp-uppdelning. Har sedan provat ett original 5×5-schema, som bygger på helkropp, men gillar allra mest halvkroppspass.

Äter enligt periodisk fasta. Cyklar kolhydratsintaget, proteinintag är likvärdigt över veckan, och fettintaget cyklas även det.
    Träningsdag = mer kolhydrater, lite mindre mängd fett
    Vilodag = Mer fett, mindre mängd kolhydrater.

Väldigt sammanfattat. Fått inspiration av Martin Berkhan (Grandmaster) på kostbiten.

Celox wrote:
    Jätte fina resultat,bra jobbat

Tack!

vissa av bilderna har du laddat upp för längesen o jämför man dom e det ingen skillnad alls, halsbandet har växt

Real wrote:
    vissa av bilderna har du laddat upp för längesen o jämför man dom e det ingen skillnad alls, halsbandet har växt

Visst, de äldre bilderna har jag laddat upp tidigare så de är det ingen skillnad på av förklarliga skäl, tog med de bilderna mest som lite kuriosa för att se jämförelse.

Vad beträffar de andra bilderna så kan jag inte se hur ”Resultat av årets deff” kan misstolkas, och även om det var roligt att folk noterade halsbandet i början så känns det tämligen oväsentligt att lyfta upp det om du ändå inte ser någon skillnad. Jag har samtliga resultat noterade (styrkeratio vs kroppsvikt/fett%), och det är för min egen skull som jag väljer att lägga upp bilder ca 1gång/år för att följa upp. Ta det för vad det är, även om du inte ser skillnad så är det motivationsgivande för mig att få dokumentera ”resultaten” :emo-thumb

Riktigt bra resultat Erik :D Upp på scenen, nu!

Är grymt imponerad av dina resultat! Själv har man tränat dubbelt så länge med halva resultatet :P

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.