Home › Forums › Medlemsbilder › Så nära men he is out, Daniel ”The beast” Andersson…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 november, 2008 at 21:23 #700139Anonym anvandareMember
Tråkigt när man går in för det… Men utan stöd från familjen går det väl inte…
26 november, 2008 at 15:49 #700140Anonym anvandareMemberOj snyggt, hade varit skoj att se på.
Men en liten fråga då, har man inte koll på hur pass bra familj, sambo, barn mm man har innan man börjar dieta?
Menar alla ska väl vara med på att den ena tävlar eller?
Planering kallas det… det är dock bara en tid man blir lite trött och hängig.
Men barn ger en energi till att orka enligt mig.Menar jag har 2 barn, sambo + att vi är familjehem åt utsatta ungdomar 1 för tillfället som bor hos oss i 3 år har haft så sista 2 tävlingarna.
Företaget, och alla klienter.Och allt funkar utmärkt.
Detta låter som att ni inte riktigt visste vad ni gav er in på eller att någon inte förklarat hur det känns mm, det blir inte jobbigare än vad man gör det till enligt mig.
Bara min mening då…
låter mer som psyket inte orkar.
Menar formen och symetrin hade räckt hur långt som helstutan att ändra något på mat träning mm.MVH
26 november, 2008 at 15:59 #700141Anonym anvandareMemberInte rätt tråd eller tillfälle att läxa upp honom!
läste 1 citat som är som gjutet för Daniel ”The Beast” Andersson, och tkr han ska värmas av det,
”Kropp av stål men hjärta av guld, int emer än rätt”
26 november, 2008 at 17:47 #700142Anonym anvandareMemberInte mening att läxa upp just honom, detta är ett problem som jag ser hos många som ska upp och tävla, kunde i och för sig skrivit i en egen tråd.
Men men gjort är gjort.Så ännu en gång ta inte illa upp inte riktat till just honom , då jag har ett tävlings stall på över 70 pers så hör man en del likande.
Bara det som jag skrev detta är vanligt, och ville bara säga att han inte är ensam om att ha problem med familj mm
när det kommer till tävling utan allt handlar oftast i grund och botten om att de inte pratat igenom allt.
oftast dålig planering.MVH
26 november, 2008 at 18:11 #700143Anonym anvandareMemberJag kan hålla med dig Fredrik då jag själv varit på diet ett antal X gånger och som längst 11månader för att komma i form.
Jag har själv lite svårt att förstå hur man kan lägga ner sin satsning med sådan potential så nära en tävling.
Han hade inte heller dietat särskillt länge kanske 5-6veckor och tappat 4kg.Men vad han känner vet bara han själv och jag kan säga att det var en VÄLDIGT deprimerad Daniel med tom blick jag träffade sist jag mötte honom. Det var uppenbart att han inte mådde bra.
Men annars tycker jag Fredrik har många bra poänger och jag tror inte bara vi pratar om Daniel. Han är inte den första som inte når ända fram som sagt.
26 november, 2008 at 20:27 #700144Anonym anvandareMemberEn fråga som jag kom att tänka på. Har han tävlat förut?
26 november, 2008 at 21:14 #700145Anonym anvandareMemberMen vad han känner vet bara han själv och jag kan säga att det var en VÄLDIGT deprimerad Daniel med tom blick jag träffade sist jag mötte honom. Det var uppenbart att han inte mådde bra.
Ja helt klart, kan vara svårare motiv som ligger bakom.
Men men bara han som vet varför det blir så här.Kan bara säga att det e grymt tråkigt att ett sådant potential inte får visa upp sin kropp.
26 november, 2008 at 21:19 #700146Anonym anvandareMemberDaniel tävlade på DC -02 i Athletic fitness där han kom 2:a men har aldrig tävlat i bodybuilding.
Danne som Af-kille
27 november, 2008 at 00:03 #700147Anonym anvandareMembergryym kille…synd att han blev ”bränd”..hade nog rör om fett..
Nehe pallar jag inte skriva mera,ska käka en matsked kanel nu och invänta en ny morgondags ”plågande”
Ses till helgen27 november, 2008 at 06:53 #700148Anonym anvandareMemberHa ha Henrik du får hålla ut lite till=)
Räknar med dig i final på lördag btw.27 november, 2008 at 08:25 #700149Anonym anvandareMemberSynd, men ändå rätt gjort
27 november, 2008 at 16:56 #700150Anonym anvandareMemberDet var synd. Annars såg han riktig bra ut!
27 november, 2008 at 17:09 #700151Anonym anvandareMemberKänner inte snubben & dont know shit…Kanske ligger det djupare mer komplicerade saker bakom ett beslut som detta & självklart är ett förhållande att ge & ta eller kanske snubben betett sig som ett arschell? MEN mina erfarenheter generellt är att är man i ett förhållande där någon står ivägen för ens drömmar så är det dags att dra. Thers NO babe in hell som kunnat stå ivägen för min tävling om jag var i form! Just me…thats just me…
ZONE
27 november, 2008 at 21:54 #700152Anonym anvandareMemberDet var han själv som kände att han försummade familjen. Hans fruga har själv tävlat 1 gång i bodyfitness så jag tror inte det var hon som förbjöd honom:)
Sorry om det framstod så…27 november, 2008 at 22:56 #700153Anonym anvandareMemberDet vi har fått se ser ju väldigt bra ut så jag hoppas vi får se honom ”färdig” nån gång inom en snar framtid : ). Den här tråden räcker väl för övrigt som motivation inför ”nästa gång”.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.