Home › Forums › Medlemsbilder › Samir dejtar stålet igen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 april, 2006 at 20:35 #1017789Anonym anvandareMember
Now we are talkin samir
Fan va kul att du är så vig, inte ofta man ser en byggare som kan gå ner så pass mkt. Jag har precis jobbat hårdt med brorsan nu under 2 mån och han kommer nästan helt ner nu .
Ska ta en bild o visa vad du kan öva på sen :p
Jävla vilken kropp du har lyckats skaffa dig :emo-thumb
Du får svanka oftare vettu
29 april, 2006 at 20:36 #1017790Anonym anvandareMemberTycker du börjar se riktigt bitigt ut!! Riktigt gött med inspirationstrådar, fortsätt gärna!
29 april, 2006 at 20:37 #1017791Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Gooooooooooooooooooooooo SamirDiggar andra marklyft bilden där du är helt i svart, alla snygga byggar atribut på autfiten !
hahah …ehh man måste ju se ut som en byggare när man tränar också …det enda som fattas är vl egentligen en rakad skalle och midjeväskan
29 april, 2006 at 20:38 #1017792Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:ser bra ut bättre off form än mig (aquaman) men det ändras det på i morrntackar tackar …försöker hålla mig i hyffsad form endå …svulla ju på som fan i thailand så det räckte och blev över
29 april, 2006 at 20:39 #1017793Anonym anvandareMemberaxl wrote:nice, gillar dessa trådar , du såg freakig ut på mark bilderna:phahah tackar ..det e bara för jag ser ut som en mes när jag inte flexar och i marken spänner man ju i princip hela kroppen på samma gång…
29 april, 2006 at 20:41 #1017794Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Now we are talkin samirFan va kul att du är så vig, inte ofta man ser en byggare som kan gå ner så pass mkt. Jag har precis jobbat hårdt med brorsan nu under 2 mån och han kommer nästan helt ner nu .
Ska ta en bild o visa vad du kan öva på sen :p
Jävla vilken kropp du har lyckats skaffa dig :emo-thumb
Du får svanka oftare vettu
hahah började träna upp mig för en månad sen ungefär …tänkte att det skull vara kul att kunna gå ner i split innan sommarn hahah…meningslöst men endå.
…tackar
haha jo jag brukar stå och svanka vid black jack borden på klubbarna och jävlar va chicksen flockas …NoT
29 april, 2006 at 20:42 #1017795Anonym anvandareMembertrasan wrote:Tycker du börjar se riktigt bitigt ut!! Riktigt gött med inspirationstrådar, fortsätt gärna!Tackar tackar… jo jag vet själv hur inspirerad man blir av andras träningsbildstrådar så jag kommer absolut fortsätta ..
dyker upp nån titt som tätt
29 april, 2006 at 20:50 #1017796Anonym anvandareMemberI like your style:D blir det tävlingar i år ?
29 april, 2006 at 20:54 #1017797Anonym anvandareMemberGrymt Sam
Tycker jag känner igen dig, varit med i stadskampen?
Flyttar in till Uddevalla i sommar, då blir det gymkort på westcoast29 april, 2006 at 20:55 #1017798Anonym anvandareMemberAnne wrote:I like your style:D blir det tävlingar i år ?kiitos
nej jag vilar från tävling i år i varjefall, kanske blir nästa år
29 april, 2006 at 20:56 #1017799Anonym anvandareMembergoodie wrote:Grymt SamTycker jag känner igen dig, varit med i stadskampen?
Flyttar in till Uddevalla i sommar, då blir det gymkort på westcoastThanx … japp dem säger det
Ah nice nice ..du är välkommen. Bättre gym i Uddevalla hitar du inte.
29 april, 2006 at 20:56 #1017800Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah tackar ..det e bara för jag ser ut som en mes när jag inte flexar och i marken spänner man ju i princip hela kroppen på samma gång…Men det är ju ballare att ha grym flex.. ellerhur . synd att jag ser större ut när jag inte spänner
29 april, 2006 at 20:57 #1017801Anonym anvandareMemberaxl wrote:Men det är ju ballare att ha grym flex.. ellerhur . synd att jag ser större ut när jag inte spännerhahah jo flex e kul som fan …lite tråkigt när man glider på beachen bara haha
Hoppas att du skojjar med mig ..kan man vara det ??
29 april, 2006 at 21:00 #1017802Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah jo flex e kul som fan …lite tråkigt när man glider på beachen bara hahaHoppas att du skojjar med mig ..kan man vara det ??
Jag skämtar :p, men iofs så ser jag mycket mindre ut när jag sätter en dubbelbicce pose. Dags för mig att deffa till beach 06
29 april, 2006 at 21:01 #1017803Anonym anvandareMemberaxl wrote:Jag skämtar :p, men iofs så ser jag mycket mindre ut när jag sätter en dubbelbicce pose. Dags för mig att deffa till beach 06hahah ok..man vet ju aldrig
Kör hårt …man vet aldrig hur kort sommarn blir
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.