Samir dejtar stålet igen

Home Forums Medlemsbilder Samir dejtar stålet igen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 70 total)
  • Author

Now we are talkin samir :P

Fan va kul att du är så vig, inte ofta man ser en byggare som kan gå ner så pass mkt. Jag har precis jobbat hårdt med brorsan nu under 2 mån och han kommer nästan helt ner nu .

Ska ta en bild o visa vad du kan öva på sen :p

Jävla vilken kropp du har lyckats skaffa dig :emo-thumb

Du får svanka oftare vettu :P

Tycker du börjar se riktigt bitigt ut!! Riktigt gött med inspirationstrådar, fortsätt gärna!

Hiiiman wrote:
    Gooooooooooooooooooooooo Samir :D

Diggar andra marklyft bilden där du är helt i svart, alla snygga byggar atribut på autfiten ! :D

hahah …ehh man måste ju se ut som en byggare när man tränar också …det enda som fattas är vl egentligen en rakad skalle och midjeväskan :D

Alex Thunholm wrote:
    ser bra ut :) bättre off form än mig (aquaman) men det ändras det på i morrn ;)

tackar tackar …försöker hålla mig i hyffsad form endå …svulla ju på som fan i thailand så det räckte och blev över

axl wrote:
    nice, gillar dessa trådar :), du såg freakig ut på mark bilderna:p

hahah tackar ..det e bara för jag ser ut som en mes när jag inte flexar och i marken spänner man ju i princip hela kroppen på samma gång…

Vanessa Frykman wrote:
    Now we are talkin samir :P

Fan va kul att du är så vig, inte ofta man ser en byggare som kan gå ner så pass mkt. Jag har precis jobbat hårdt med brorsan nu under 2 mån och han kommer nästan helt ner nu .

Ska ta en bild o visa vad du kan öva på sen :p

Jävla vilken kropp du har lyckats skaffa dig :emo-thumb

Du får svanka oftare vettu :P

hahah började träna upp mig för en månad sen ungefär …tänkte att det skull vara kul att kunna gå ner i split innan sommarn hahah…meningslöst men endå.

…tackar

haha jo jag brukar stå och svanka vid black jack borden på klubbarna och jävlar va chicksen flockas …NoT

trasan wrote:
    Tycker du börjar se riktigt bitigt ut!! Riktigt gött med inspirationstrådar, fortsätt gärna!

Tackar tackar… jo jag vet själv hur inspirerad man blir av andras träningsbildstrådar så jag kommer absolut fortsätta ..

dyker upp nån titt som tätt

I like your style:D blir det tävlingar i år ?

Grymt Sam

Tycker jag känner igen dig, varit med i stadskampen?
    Flyttar in till Uddevalla i sommar, då blir det gymkort på westcoast :)

Anne wrote:
    I like your style:D blir det tävlingar i år ?

kiitos

nej jag vilar från tävling i år i varjefall, kanske blir nästa år

goodie wrote:
    Grymt Sam

Tycker jag känner igen dig, varit med i stadskampen?
    Flyttar in till Uddevalla i sommar, då blir det gymkort på westcoast :)

Thanx … japp dem säger det :D

Ah nice nice ..du är välkommen. Bättre gym i Uddevalla hitar du inte.

Sam jr wrote:
    hahah tackar ..det e bara för jag ser ut som en mes när jag inte flexar och i marken spänner man ju i princip hela kroppen på samma gång…

Men det är ju ballare att ha grym flex.. ellerhur :). synd att jag ser större ut när jag inte spänner =/

axl wrote:
    Men det är ju ballare att ha grym flex.. ellerhur :). synd att jag ser större ut när jag inte spänner =/

hahah jo flex e kul som fan …lite tråkigt när man glider på beachen bara haha

Hoppas att du skojjar med mig ..kan man vara det ??

Sam jr wrote:
    hahah jo flex e kul som fan …lite tråkigt när man glider på beachen bara haha

Hoppas att du skojjar med mig ..kan man vara det ??

Jag skämtar :p, men iofs så ser jag mycket mindre ut när jag sätter en dubbelbicce pose. Dags för mig att deffa till beach 06

axl wrote:
    Jag skämtar :p, men iofs så ser jag mycket mindre ut när jag sätter en dubbelbicce pose. Dags för mig att deffa till beach 06

hahah ok..man vet ju aldrig

Kör hårt …man vet aldrig hur kort sommarn blir

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 70 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.