Home › Forums › Medlemsbilder › samirs date med stålet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 december, 2005 at 21:00 #973510Anonym anvandareMemberSam jr wrote:vänta bara tills poseringsbilderna kommer
hehe så dålig är inte formen
23 december, 2005 at 21:01 #973511Anonym anvandareMembereftersom jag hade kört bröst så tänkte jag att då kan jag juh ta en sidechest också …
den ser faktist ganska brutal ut om jag får säga det själv …
det var allt för denna gången …kanske lägger man upp en liknande tråd i framtiden
träna hårt och ät ordentligt där ute nu
23 december, 2005 at 21:02 #973512Anonym anvandareMembersigurdXL wrote:Tränar på Westcoast ser jagjapp …gör du det själv eller
23 december, 2005 at 21:03 #973513Anonym anvandareMemberBinais wrote:Ser bra ut mannen. Du har ljus framtid i den här sporten :emo-thumbMvh,
Binaistack så hemskt mycket ..dina ord värmer oerhört.
Ska du tävla snart igen eller23 december, 2005 at 21:04 #973514Anonym anvandareMemberlaham wrote:hehe så dålig är inte formendet har bara gått två veckor ..så jag har inte hunnit feta upp mig ordentligt än : )
23 december, 2005 at 21:08 #973515Anonym anvandareMembercuba wrote:samirs date med stålet gick bra ser ja:phahah jo jag har nog halva inne …men det märker vi nästa pass om jag får till det då
23 december, 2005 at 21:08 #973516Anonym anvandareMemberFyfan vad nice. Stark är du också, med tanke på din vikt och att du precis har deffat ner dig så brutalt. Det ser skiiiiiitbra ut. Zen tror jag det heter på libanesiska.
En grej jag undrar över är varför ni fokuserar på ”undre” bröst? Pectoralis majors sternal head aktiveras väl ändå av vanlig bänk- och hantelpress? Ni kanske vill ”koppla ur” axlarna så mycket som möjligt?
13 reps på 42kg hantlarna är inte fy skam hursomhelst!
23 december, 2005 at 21:13 #973517Anonym anvandareMembersarbaz wrote:Fyfan vad nice. Stark är du också, med tanke på din vikt och att du precis har deffat ner dig så brutalt. Det ser skiiiiiitbra ut. Zen tror jag det heter på libanesiska.En grej jag undrar över är varför ni fokuserar på ”undre” bröst? Pectoralis majors sternal head aktiveras väl ändå av vanlig bänk- och hantelpress? Ni kanske vill ”koppla ur” axlarna så mycket som möjligt?
13 reps på 42kg hantlarna är inte fy skam hursomhelst!
tackar tackar : )
alltså anledningen till att jag började köra decline pressar överhuvudtaget var för att jag precis som du skriver kopplade in axlarna för mycket. Körde bara decline ett tag men nu när jag äter så pass mycket och mina bröst är så underutvecklade mot resten av kroppen så tänkte jag att jag skulle köra två bröstpass/träningsvecka (8dagar) och då kör jag ett declinepass och ett inchlinepass. och efter allt nötande med att försöka koppla ur axlarna så går tom inchline pressarna bra nu utan inkoppling av axlarna så jag hoppas på stora bröst inom en snar framtid
23 december, 2005 at 21:17 #973518Anonym anvandareMemberser bra ut samir! bra bredd! du f
23 december, 2005 at 21:19 #973519Anonym anvandareMemberKebab? är du säker på att du inte käkar BIFF?!
23 december, 2005 at 22:30 #973520Anonym anvandareMemberGött att se Sammy :emo-thumb mer sådant här i framtiden.
Pump it up biff :bb2:23 december, 2005 at 23:51 #973521Anonym anvandareMemberDu är grym mannen !
och dina segrar har varit välförtjänta, nu har jag inte sett dig annat än på foto men på bilderna så tycker jag att det är axlar (speciellt baksida) du bör lägga krutet på, dina axlar drunknar liksom mot dina armar24 december, 2005 at 00:40 #973522Anonym anvandareMembereko: tackar tackar
Gasp: hahah jo visst fan slinker det ner lite biff ibland
24 december, 2005 at 00:42 #973523Anonym anvandareMemberBinais wrote:Jag har planer, det blirt väldig snart men ingen spikad datum än
Själv då?? Tycker du ska satsa på SM nästa år, grymt mycket potential där!nice nice ..ska bli kul att se..såg dig på jsm fäörra året och det såg jävligt bra ut
hahah nä jag ska inte tävla till hösten..känns inte som om jag hinner lägga på mig nåt särskild innan jag måste börja dieten igen, så jag får ta det när det känns som jag lagt på mig nån vettig massa…
24 december, 2005 at 00:43 #973524Anonym anvandareMemberSportsterdanne wrote:Du är grym mannen !
och dina segrar har varit välförtjänta, nu har jag inte sett dig annat än på foto men på bilderna så tycker jag att det är axlar (speciellt baksida) du bör lägga krutet på, dina axlar drunknar liksom mot dina armartackar tackar …vet inte riktigt hur mycket bilder ljuger ..alltid svårt att avgöra där, men jag kan säga som så att axlarna släpar inte snarare att armarna ser små ut i jämförelse :whistle:
brösten däremot och vaderna släpar som en 3årings snuttefilt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.