Home › Forums › Medlemsbilder › samirs date med stålet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 december, 2005 at 18:32 #973540Anonym anvandareMemberSam jr wrote:[http://forum.body.se/showthread.php?t=1630&page=3]
Mitten av sidan :emo-thumb
Haxx0r-tips: Längst upp till höger på varje inlägg så finns ett nummer (#39 osv.) som man kan klicka på för att få fram ett enskilt inlägg.
OnT: You rock! Hoppas du får fart på tuttarna. :emo-thumb
26 december, 2005 at 18:34 #973541Anonym anvandareMemberMago wrote:Haxx0r-tips: Längst upp till höger på varje inlägg så finns ett nummer (#39 osv.) som man kan klicka på för att få fram ett enskilt inlägg.OnT: You rock! Hoppas du får fart på tuttarna. :emo-thumb
coolt fan va nice ..tackar för tipset och för att du tycker i rock
jo jag hoppas också jag får fart på dem
26 december, 2005 at 19:20 #973542Anonym anvandareMemberTuttarna är det väl inget större fel på. Är det något jag skulle lägga tid på så är det nog vaderna i ditt fall sam. Men det är ju tyvärr ett vanligt fenomen bland dagens byggare.
26 december, 2005 at 19:36 #973543Anonym anvandareMemberEmil wrote:Tuttarna är det väl inget större fel på. Är det något jag skulle lägga tid på så är det nog vaderna i ditt fall sam. Men det är ju tyvärr ett vanligt fenomen bland dagens byggare.ehh fan tuttarna e skitsmå ju…
fasst vaderna vet ja e små också ..fasst dem har jag lyckats förbättra en hel del och tro mig dem plågas fan mer än brösten…tränar dem så ofta dem pallar
och då kör jag vartannat pass soleus och vartannat catrocnemius eller va fan dem heter
26 december, 2005 at 19:37 #973544Anonym anvandareMemberLa Ana wrote:mannen med dunder honung i maten…. ( inget illa menat nu..)är så impad sam….. du har verkligen jobbat på…. ( har inte varit så uppdaterad av allt här inne..så sorry om jag har missat något)
mvh la ana!
hahah tackar ..det värtsa e att maten inte bara sätter sig i musklerna utan även på magen helvetes jävla skit ska man ha en morsa som lagar världens goda mat för
26 december, 2005 at 19:40 #973545Anonym anvandareMemberTycker inte tuttarna ser så dåliga ut av de bilder jag sett men jag kanske har fel. Vaderna och kanske mer axlar hade jag sattsat på. Både axlarna och vaderna anser jag vara mycket viktiga för att få till den riktiga X formen.
26 december, 2005 at 19:47 #973546Anonym anvandareMemberEmil wrote:Tycker inte tuttarna ser så dåliga ut av de bilder jag sett men jag kanske har fel. Vaderna och kanske mer axlar hade jag sattsat på. Både axlarna och vaderna anser jag vara mycket viktiga för att få till den riktiga X formen.tackar tackar ..ska tänka på detta när jag tränar : )
27 december, 2005 at 10:38 #973547Anonym anvandareMemberSam jr wrote:tackar tackar ..ska t27 december, 2005 at 10:39 #973548Anonym anvandareMemberEmil wrote:Det lät lite ironiskt Samir.hahh nej fan ..det var det inte emil jag är alltid seriös.
och alltid tacksam för alla tips jag kan få.27 december, 2005 at 10:42 #973549Anonym anvandareMemberbra det, . Var inte meningen att låta som nån expert. Du har tävlat mer än mig. Kan bara dela med mig av saker jag snappat upp under tiden. Men det känns ändå roligt att ha någon i samma klass att mäta sig med på gymmet. Vi får peppa varandra. När drar du till thailand?
27 december, 2005 at 10:45 #973550Anonym anvandareMemberEmil wrote:bra det, . Var inte meningen att låta som nån expert. Du har tävlat mer än mig. Kan bara dela med mig av saker jag snappat upp under tiden. Men det känns ändå roligt att ha någon i samma klass att mäta sig med på gymmet. Vi får peppa varandra. När drar du till thailand?hahah det e lugnt.
sticker redan på fredag så vi får peppa varandra när jag kommer hem :friends:
kommer nog dock dra av ett par pass i veckan och så ska jag jobba där idag och imorgon
27 december, 2005 at 10:46 #973551Anonym anvandareMemberen fråga. Är du starkare i declinebänk? Vanligtvis brukar det skilja en del.
27 december, 2005 at 10:48 #973552Anonym anvandareMemberEmil wrote:en fråga. Är du starkare i declinebänk? Vanligtvis brukar det skilja en del.jo ..det känns nog som om jag är det …märker jag sen ska köra inchline sen så jag får se vad jag kan lasta på där
27 december, 2005 at 11:16 #973553Anonym anvandareMemberÄr inte helt säker men tror det har att göra med att den undre bröstmuskeln (major?) är större och därmed också starkare. De flesta brukar vara starkare i declinebänk. För mig är det ganska stor skillnad.
28 december, 2005 at 11:23 #973554Anonym anvandareMemberSkit inspirerande länk, lite roligt med en ”dödlig”. Ser verkligen skit bra ut sam!!
Kör hårt nu sam!!!!!Emil wrote:Är inte helt säker men tror det har att göra med att den undre bröstmuskeln (major?) är större och därmed också starkare. De flesta brukar vara starkare i declinebänk. För mig är det ganska stor skillnad.Nu är det så att pectoralis major täcker sig över hela bröstet (incline, decline) Det är det av bröstet du ser liksom. Sen finns det en muskel som heter pectoralis minor, men den sitter under major muskeln och gör lite annurlunda rörelser, sänker axel partiet (en motsatt rörelse till shrugs)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.