samirs date med stålet

Home Forums Medlemsbilder samirs date med stålet

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 61 through 71 (of 71 total)
  • Author
    dani3 wrote:
    Nu är det så att pectoralis major täcker sig över hela bröstet (incline, decline) Det är det av bröstet du ser liksom. Sen finns det en muskel som heter pectoralis minor, men den sitter under major muskeln och gör lite annurlunda rörelser, sänker axel partiet (en motsatt rörelse till shrugs)

Jag tror faktiskt Emil syftade på riktningarna på pectoralis maj. fibrer typ…

cuba wrote:
    fan samir när blir nästa date med stålet

som sagt så tränar jag ensam nu och jag har bara ett pass kvar innan jag drar till thailand…

morgondagens pass är idententiskt (förutom vikter och reps ) med det som ligger uppe redan så det blir inget kul att fota ..

men förhoppningsvis blir det kanske nån date med stålet i thailand ..lite beroende på datortillgång och sånt

Sam jr wrote:
    som sagt så tränar jag ensam nu och jag har bara ett pass kvar innan jag drar till thailand…

Frågan är om du kommer ensam tillbaka! :D

Du är ett snyggt bygge Samir! See ya kör hårt och var nu rädd om dig i utlandet!!! 8)

melancoolio wrote:
    Frågan är om du kommer ensam tillbaka! :D

Du är ett snyggt bygge Samir! See ya kör hårt och var nu rädd om dig i utlandet!!! 8)

tackar tackar …

klart att jag är rädd o mig :D

hahah man vet aldrig om man får med sig nån bonus hem …så länge det inte e fripassagerare i trumpeten så e det väl lugnt :D

Måste komma upp till el stockholmo och köra ett pass sen när jag kommer hem också

Skön frilla! Ser grymt ut i övrigt med…

ser fullpackad med muskler kör nästa på samma vikter som dig. men du har mycket mer massa fattar inte???

coffez wrote:
    ser fullpackad med muskler kör nästa på samma vikter som dig. men du har mycket mer massa fattar inte???

Kvalité är bättre än kvantitet.

hur länge blir du i thailandet??

storcc wrote:
    hur länge blir du i thailandet??

hahah tråden e ganska gammal men jag var i thailandet i 3 månader :D

fy fan va trött jag e… skyller på jobbet…men bara 50min kvar av dagen…gott….
    när ändå ämnet är på tal, ska du dit igen?

storcc wrote:
    fy fan va trött jag e… skyller på jobbet…men bara 50min kvar av dagen…gott….
    när ändå ämnet är på tal, ska du dit igen?

Haha..

Det vet man aldrig.
    Thailand var riktigt bra, men det finns andra platser jag gärna hellre ser.

Viewing 11 posts - 61 through 71 (of 71 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.