Sidechest

Home Forums Medlemsbilder Sidechest

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 124 total)
  • Author
    axl wrote:
    Men känner ingen igen om det är omklädningsrummet på delta i bilden då? inte för att det gör speciellt stor skillnad…..

Det är det inte, det är omklädningsrummet på Najadens Gym i Haninge.

Lägg ned allt bullshit snack nu, upp med nya bilder sparven!!!:ike:

Jag följde inte den förra tråden så vet inte varför den togs bort, men vad är det ni tror är bullshit?

t.ex så sa han att han var ” hyffsad ” i bänk o gjorde 8or på 150kg lr vad han sa.
    Sen så tog hans kompis på 65kg 170kg i bänk osv osv.

Governator wrote:
    Jag följde inte den förra tråden så vet inte varför den togs bort, men vad är det ni tror är bullshit?

Att han kommer att komma med bevis. tex bilder.

axl wrote:
    Att han kommer att komma med bevis. tex bilder.

Håller tyvärr med, jag blev väldigt impad över den här killen och tyckte det var jäkligt kul men ju mer tiden gick desto mer verkar det som någon som skämtar. Så svårt är det inte att knäppa en bild när man står och flexar i pojkrummet.

Jag ska försöka ta några bilder på honom nästa gång vi kör :)

norsk_gadd wrote:
    Håller tyvärr med, jag blev väldigt impad över den här killen och tyckte det var jäkligt kul men ju mer tiden gick desto mer verkar det som någon som skämtar. Så svårt är det inte att knäppa en bild när man står och flexar i pojkrummet.

Samma här, jag vart fan peppad att köra hårdare tillochmed

Vet att den här tråden, liksom den förra, fyllts med mycket
    onödigt skitkastande på Phat_muscle i fråga – vilket
    känns både taskigt och orättvist –
    Men nu börjar det gå upp även för mig att den här killen
    faktiskt inte var mer än 1 bild, 2 muskulösa armar och 1 mun som lovade mycket men höll lite.

Fan va trist att det blir så här.. håller med ovan talare;
    hans framgångar inspirerade även mig att ge det där lilla extra..

Ja, nu är mitt tålamod slut i alla fall.. jag vågar faktiskt skriva så.

phat_muscle wrote:
    Mer bilder kommer har snakkat med kompis som ska knäppa lite bilder med digital kamera så dom blir upplagda på fredag kväll .

:D:emo-thumb

Okej vi får väl se.

Har ej sett phat_muscle på Delta, men han kanske tränar andra tider än mig bara..

phat_muscle wrote:
    14 Månaders Träning
    Från 49 kg till 85 kg :)

nästan dubbla sin vikt på 14 månader :what:
    det låter lite otroligt

phat_muscle wrote:
    Mer bilder kommer har snakkat med kompis som ska knäppa lite bilder med digital kamera så dom blir upplagda på fredag kväll .

:D:emo-thumb

Ser fram emot det.

Vilken dag tränar du bröst? och vilken tid? kommer gärna och ser på när du kör bänk.

Lägg gärna in en film när du kör på 150kg i bänk:) inte för att jag ej tror dig eller så men bara kul att se:emo-thumb

En 1:a på 170 kg och en kroppsvikt på 60 kg :| nästan 3 gg sin vikt :up: Måste vara sveriges starkaste inofficiella junior i bänkpress , bättre och lägga ner byggningen och satsa fullt ut på styrkelyft, verkar ha en ny talang här :up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 124 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.