Home › Forums › Medlemsbilder › Sidechest
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 juni, 2006 at 17:52 #1003178Anonym anvandareMember
undra vart han tagit vägen ? fan.. önskar jag hade sån utveckling på så kort tid.. då hade jag också blivit stor
13 juni, 2006 at 19:57 #1003179Anonym anvandareMemberhultman wrote:Däremot verkar ju inte speciellt många sakna honom?Jäkligt bra svar
sebbeboy wrote:undra vart han tagit vägen ? fan.. önskar jag hade sån utveckling på så kort tid.. då hade jag också blivit storJag har en teori om att han blev så stor så fort att han expanderade till en luftballong och seglar nu jorden runt…
13 juni, 2006 at 20:18 #1003180Anonym anvandareMemberOk, grabbs. Det räcker väl nu? Rikslarm har gått ut, Interpol är kontaktade och efterlysningar på en grov grabb sitter uppe över hela världen. Kan vi inte nöja oss med det och låta proffsen sköta letandet?
13 juni, 2006 at 21:05 #1003181Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Ok, grabbs. Det räcker väl nu? Rikslarm har gått ut, Interpol är kontaktade och efterlysningar på en grov grabb sitter uppe över hela världen. Kan vi inte nöja oss med det och låta proffsen sköta letandet?Absolut, nu räcker det! :nono:
PS. Du är säker på att de vet hur grov killen är, så de inte letar efter en bara lite grov kille. :p
14 juni, 2006 at 00:53 #1003182Anonym anvandareMemberHälsade på en kille som jag är till 90% säker är Phat Muscle utanför Delta idag.
Ganska kort, viktangivelser såg ut att stämma bra. Nästa gång jag ser honom ska jag fråga.
Så ni som håller på att håna kanske borde ta det lite lugnare, det är inte alla som är inne på forumet varje dag och det kanske tar lite tid att orka läga upp bilder, eller att man ev inte är så säker på hur det fungerar.16 juni, 2006 at 11:16 #1003183Anonym anvandareMemberta bort tråden, jävla massa bullshit…
16 juni, 2006 at 11:56 #1003184Anonym anvandareMemberKRAMPUS wrote:Hälsade på en kille som jag är till 90% säker är Phat Muscle utanför Delta idag.
Ganska kort, viktangivelser såg ut att stämma bra. Nästa gång jag ser honom ska jag fråga.
Så ni som håller på att håna kanske borde ta det lite lugnare, det är inte alla som är inne på forumet varje dag och det kanske tar lite tid att orka läga upp bilder, eller att man ev inte är så säker på hur det fungerar.Exagt.
Killen har tidigare i tråden sagt att han inte har tillgång till en dator med internet så de är inte så jävla lätt att lägga upp bilder då.
16 juni, 2006 at 13:26 #1003185Anonym anvandareMemberstenis wrote:Exagt.Killen har tidigare i tråden sagt att han inte har tillgång till en dator med internet så de är inte så jävla lätt att lägga upp bilder då.
Men då lägger man fan inte upp en ”hallå här är jag, jag har tränat i drygt ett år och gått upp 32 kg i vikt” – tråd.
16 juni, 2006 at 14:00 #1003186Anonym anvandareMemberMelin wrote:Men då lägger man fan inte upp en ”hallå här är jag, jag har tränat i drygt ett år och gått upp 32 kg i vikt” – tråd.Varför inte? Är det oskriven lag att man måste ha en egen dator och uppkoppling för att få visa sina resultat och lägga upp bilder?
Fan kamma dig Melin och tänk till lite för fan.
16 juni, 2006 at 15:48 #1003187Anonym anvandareMemberstenis wrote:Varför inte? Är det oskriven lag att man måste ha en egen dator och uppkoppling för att få visa sina resultat och lägga upp bilder?Fan kamma dig Melin och tänk till lite för fan.
Nej men hävdar man en sak ska man kunna backa upp den.
Jag kammar mig gärna efter en dusch och att tänka, det är ett nödvändigt ont.
Är du så godtrogen så du sväljer allt folk skriver på ett jävla forum?16 juni, 2006 at 16:01 #1003188Anonym anvandareMemberja de gör han för 32 kg muskler de är ju de som hör till vanligheten och gå up blir shockad att så många inte ens reagerar på 32 kg muskelökning
Melin wrote:Nej men hävdar man en sak ska man kunna backa upp den.Jag kammar mig gärna efter en dusch och att tänka, det är ett nödvändigt ont.
Är du så godtrogen så du sväljer allt folk skriver på ett jävla forum?16 juni, 2006 at 16:09 #1003189Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:ja de gör han för 32 kg muskler de är ju de som hör till vanligheten och gå up blir shockad att så många inte ens reagerar på 32 kg muskelökningVa snackar du om? Jag hade ju räknat med att gå upp 32kg nu till nyår!? :p
Har funderat på att anställa Phat_M som coach också sen när jag ska tävla. För på 122kg hård borde det se bra ut.Ärligt talat så kanske killen inte har någon dator och inte kan lägga ut bilder, det betvivlar jag inte, men håller med Martin här, det är fysiskt omöjligt! att lägga på sig 32kg muskelmassa på så kort tid. Det går inte, så är det bara.
16 juni, 2006 at 18:57 #1003190Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Va snackar du om? Jag hade ju räknat med att gå upp 32kg nu till nyår!? :p
Har funderat på att anställa Phat_M som coach också sen när jag ska tävla. För på 122kg hård borde det se bra ut.Ärligt talat så kanske killen inte har någon dator och inte kan lägga ut bilder, det betvivlar jag inte, men håller med Martin här, det är fysiskt omöjligt! att lägga på sig 32kg muskelmassa på så kort tid. Det går inte, så är det bara.
med bra preparat:ph34r: och hård träning går det väl hur snabbt som helst
16 juni, 2006 at 19:56 #1003191Anonym anvandareMembermen rickard du förstår väll han bara skojar
xRickardx wrote:Vad lever du i för fantasi värld? Give me!16 juni, 2006 at 20:40 #1003192Anonym anvandareMemberMelin wrote:Nej men hävdar man en sak ska man kunna backa upp den.Jag kammar mig gärna efter en dusch och att tänka, det är ett nödvändigt ont.
Är du så godtrogen så du sväljer allt folk skriver på ett jävla forum?Backa upp det? killen har lagt upp en andra bild som visar på samma fysik som första bilden, så vad fan är problemet.
Godtrogen, njae inte mer än att jag lär utgå från att folk talar sanning när dom lägger upp bilder på sig själva på internet, skulle man börja misstänka folk för deras bilder så finns de bra mycket värre bilder än detta att misstänka för ”fusk”.
Det roliga är ju att de spelar ju absolut ingen roll i vilket ljus eller vinkeln dessa två bilder är tagna på denna grabb, han är endå dubbelt så stor som du någonsin kommer bli.. Oavsett hur äkta bilden är. Tåls att tänka på.
. peace
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.