Home › Forums › Medlemsbilder › Skit kul, pappa äger mig!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 december, 2010 at 21:57 #408972Anonym anvandareMember
Hej! Mamma tog ett kort på mig och pappa och jag tyckte det var roligt att jag nästan är ikapp min pappa som är 43 år gammal och jag som är 15 år. :emo-thumb
Pappa tränade i 1 år när han var runt 20-25 sen så har han inte gjort något mer. Själv har jag tränat i 9 månader och bilden var tagen mitt i viloveckan så ingen volym alls. :happy:
[http://picturepush.com/public/4760387 [img=http://www4.picturepush.com/photo/a/4760387/img/4760387.jpg]]L]
Obs! Bilden är tagen med blixt så det är knappt några skuggor och kanter. Pappa har 4-pack och jag har 6-pack men syns inte så bra.28 december, 2010 at 21:57 #62400Anonym anvandareMember28 december, 2010 at 22:06 #408973Anonym anvandareMemberDin farsa är ju något hårdare än dig också!
28 december, 2010 at 22:10 #408974Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Din farsa är ju något hårdare än dig också!Ja! Jag är van vid att folk tycker jag har hård mage och kropp men efter att jag såg den här bilden så känner jag mig som en sån där ”grön gele daller grej” typ xD.
18 januari, 2011 at 10:47 #408975Anonym anvandareMemberDär var det inga magrutor inte.
18 januari, 2011 at 11:26 #408976Anonym anvandareMemberSå klockrent med ”har 6 pack men syns inte så bra” när magen är hel slät
Typiskt youngsters ursäkter :emo-thumb
18 januari, 2011 at 17:48 #408977Anonym anvandareMemberlegoknekten wrote:Där var det inga magrutor inte.Oerfarna body medlemmar, vad irriterande -.-’
Har ni hört talas om ljus tekniker eller?
Gå in på 15-18 år visa kort tråden
[http://forum.body.se/showthread.php?t=10126&page=230]
där har ni magrutor på mig…19 januari, 2011 at 01:44 #408978Anonym anvandareMemberLåt han tycka va han vill men du kan ju inte skriva 6 pack? måste du ju förstå sj
19 januari, 2011 at 10:44 #408979Anonym anvandareMemberBlackRetroBox wrote:Oerfarna body medlemmar, vad irriterande -.-’Har ni hört talas om ljus tekniker eller?
Gå in på 15-18 år visa kort tråden
[http://forum.body.se/showthread.php?t=10126&page=230]
där har ni magrutor på mig…Dina magrutor ska ju synas även utan ”dina ljus tekniker”. Bilden där du har magrutor är det ju just för att du har optiljus antagligen från en lampa placerad rätt över dig som skuggar magen extra mkt och ger ett starkare intryck på ”6 pack” än vad du egentligen har.
Sedan har du en hygglig fett procent oxå att dömma av bilderna så bara inse att ett ordentligt sex pack innehar du inte.
Försöker inte trycka ner dig på något sätt men bättre att vara ärlig mot dig !
29 januari, 2011 at 14:17 #408980Anonym anvandareMemberKrill3_ wrote:Försöker inte trycka ner dig på något sätt men bättre att vara ärlig mot dig !Kan inte annat än hålla med Krill3_ här, vet att förhoppningen var att alla skulle hålla med om att du snart är ikapp farsan din. Faktum är dock att du inte är det, det är nog till och med en bra bit kvar om man ska vara ärlig. Men du gör framsteg och det är väl det som borde spela roll?
Mitt tips, sluta jämföra dig med alla andra och fokusera på följande tre:
Träna, Äta och Sova (och nej, du behöver inte falla i tonårsfällan och tro att tresiffrigt per automatik är coolt). Kombinera sen det med att sätta upp rimliga mål så kommer det att bli riktigt bra.Magrutorna kommer de med, men i nuläget måste jag nog hålla med föregående talare om att de lyser med sin frånvaro.
29 januari, 2011 at 22:24 #408981Anonym anvandareMemberRickard Malm wrote:Kan inte annat än hålla med Krill3_ här, vet att förhoppningen var att alla skulle hålla med om att du snart är ikapp farsan din. Faktum är dock att du inte är det, det är nog till och med en bra bit kvar om man ska vara ärlig. Men du gör framsteg och det är väl det som borde spela roll?Mitt tips, sluta jämföra dig med alla andra och fokusera på följande tre:
Träna, Äta och Sova (och nej, du behöver inte falla i tonårsfällan och tro att tresiffrigt per automatik är coolt). Kombinera sen det med att sätta upp rimliga mål så kommer det att bli riktigt bra.Magrutorna kommer de med, men i nuläget måste jag nog hålla med föregående talare om att de lyser med sin frånvaro.
Var inte meningen att jag la upp för alla skulle hålla med om att jag snart va ikapp. Tyckte det var kul att lägga upp en bild på min pappa som är ganska biffig för att bara ha svetsat och snickrat (:
Jämför mig inte med alla utan bara pappa efter det är självklart man gör.
Vad menar du med 3 siffrigt?
Jag skulle aldrig säga att jag har sex pack om jag inte har. Den ända som har magrutor när man gör double biceps är väl knappt jay cutler? Rutorna syns inte om man blåser upp överkroppen och inte spänner magen. Jag kan utan problem lägga upp bilder utan fejk ljuset om ni inte tror?
Tycker det är konstigt om man är känd i hela skolan för att ha 6 pack medans 2 killar på ett forum som sett 2 bilder säga att jag inte har det.
[img=http://farm5.static.flickr.com/4020/4564414731_59920ff0ed.jpg]Han har väl bra mycke mer magrutor än er men syns dem med den posen speciellt mycket, nej?
29 januari, 2011 at 22:29 #408982Anonym anvandareMemberkänd i hela skolan? herregud…
29 januari, 2011 at 22:40 #408983Anonym anvandareMemberFör fan, ge grabben en chans! Han är ju för bövelen känd i hela sin skola för sitt AMAZING 6 2 THE PACKS BRAHS!?11
Jag har med magrutor, under späcket.
29 januari, 2011 at 22:45 #408984Anonym anvandareMemberMjao wrote:För fan, ge grabben en chans! Han är ju för bövelen känd i hela sin skola för sitt AMAZING 6 2 THE PACKS BRAHS!?11Jag har med magrutor, under späcket.
Äh, gå och lägg er. Spring till en annan tråd och klaga på någon annan omyndig pojke (:
29 januari, 2011 at 22:47 #408985Anonym anvandareMemberJag måste tyvärr hålla med kören och säga att 6-pack har du inte, och vad ville du får fram genom att säga att du är känd i hela skolan bara för att du har ett påstått 6-pack? Du får ju lägga i åtanke att det här är Body forumet så för att sticka ut så måste du skryta lite till! Du skulle nog tjäna på att sluta ljuga för dig själv men men jag har ju bara sett 2bilder.. // Jimmy
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.