Skit kul, pappa äger mig!

Home Forums Medlemsbilder Skit kul, pappa äger mig!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • Author
    Jimmy124 wrote:
    Jag måste tyvärr hålla med kören och säga att 6-pack har du inte, och vad ville du får fram genom att säga att du är känd i hela skolan bara för att du har ett påstått 6-pack? ;) Du skulle nog tjäna på att sluta ljuga för dig själv men men jag har ju bara sett 2bilder.. just my 2 cents // Jimmy

Synd! får berätta för alla i omklädnings rummet att rutorna är dit ritade och inte är riktiga enligt folk på internet ):

BlackRetroBox wrote:
    Synd! får berätta för alla i omklädnings rummet att rutorna är dit ritade och inte är riktiga enligt folk på internet ):

Som sagt jag har bara sett 2 bilder ;)

Jaaa, passa även på att berätta hur din dag varit och hur kvällen ser planerad framöver. För jag antar att det är lika intressant som att lyssna på om du har synliga rutor eller inte. Du har ju synliga rutor om man vet vad en JUS TÄKNIKER är för något!1111

BlackRetroBox wrote:
    Vad menar du med 3 siffrigt?

Jag skulle aldrig säga att jag har sex pack om jag inte har. Den ända som har magrutor när man gör double biceps är väl knappt jay cutler? Rutorna syns inte om man blåser upp överkroppen och inte spänner magen. Jag kan utan problem lägga upp bilder utan fejk ljuset om ni inte tror?

Tycker det är konstigt om man är känd i hela skolan för att ha 6 pack medans 2 killar på ett forum som sett 2 bilder säga att jag inte har det.

Han har väl bra mycke mer magrutor än er men syns dem med den posen speciellt mycket, nej?

Haha, jag vet faktiskt inte vad jag ska svara på det där. Om du är känd som killen med magrutorna i din skola så säger det nog tyvärr mer om skolan du går i än om dina fysiska attribut per se. Magrutor kan vilken lallande discogymmare som helst få fram relativt snabbt förutsatt att man inte har en fettprocent i Biggest loser klassen. Du har dock inga magrutor på bilden som du visade, faktum är att du inte ens har antydan till magrutor. Förutsatt att du inte fläskar på dig á la tonårsbulk så har du dock alla förutsättningar att få fram magrutorna med lite träning:-)

Det jag skrev i det tidigare inlägget var skrivet i all välmening, magrutor kommer du att FÅ om du bara kör på med träningen. Menar bara att det är väldigt onödigt att haka upp sig på en muskelgrupp så otroligt tidigt i träningskarriären.

Ah men att bråka över magrutor, lugna er nu grabbar, magrutor säger bara vilket fett % du har, och grabben har ju visat i andra bilder att han faktiskt HAR rutor

Det enda jag stör mig på är din kommenter ”Oerfarna body medlemmar, vad irriterande -.-’”

du med dina 164 posts och typ ett år i träning? verkligen en erfaren medlem?

haha ursäkta men ” känd över hela skolan för att ha 6-pack” hahaha roligast idag! tack för den!

men nice annars heheh

Lowgrein wrote:
    Ah men att bråka över magrutor, lugna er nu grabbar, magrutor säger bara vilket fett % du har, och grabben har ju visat i andra bilder att han faktiskt HAR rutor

Det enda jag stör mig på är din kommenter ”Oerfarna body medlemmar, vad irriterande -.-’”

du med dina 164 posts och typ ett år i träning? verkligen en erfaren medlem?

Tro mig, jag är så lugn jag bara kan vara;-) Tycker bara att det är lite väl narcissistiskt att komma till ett träningsforum med nästintill noll träningserfarenhet och förvänta sig att bli avgudad för sin helt fantastiska fysik. Att sen whina över kommentarer som påpekar det uppenbara, och kontra med att han är känd i skolan som killen med magrutorna känns inte heller helt verklighetsförankrat. Eller?

Hade med 6 pack i skolan och hade aldrig tränat en dag i hela mitt liv för att få dom.
    men det var fler än jag som hade 6 pack.

men väger man nästintill ingenting så är det väl klart att magrutorna syns mycket prova gå upp 25-35kg under dina år som tränande så ska du se att du inte har kvar dina magrutor när du lagt på dej massa..
    utan du måste dieta osv.

känd i skolan för mitt 6 pack haha bästa idag!

snacka om tråd som spårat de e väl ta mig fan skitsamma hurvida du har magrutor eller inte anser du att du har de så good for you men med det faktum att du faktiskt gör en tråd i ett forum som i huvudsak till sist handlar om bodybuilding/fitness så är de ganska oklokt eller varje fall nonchalant att försöka övertyga andra medlemmar om hur saker och ting ligger till men (nu ska sägas att jag inte känner till medlemmarna i trådens erfarenhet!) hur som helst med ett års träning bakom dig är du långt ifrån erfaren snarare nybörjare och bör ägna mer tid åt att vara uppmärksam och lyhörd så du faktiskt lär dig saker!

Bra sagt kim…

haha gött 6-pack.

haha..gillar att tråden har urartart totalt…men..du är snart ikapp far din!..och om du nu påstår att du är känd på hela skolan pågrund utav ditt 6-pack,varför blir du så kaxig när folk på ett forum skriver att du inte har det? du inser väll att dem gillar att reta dig?fan lugna ner dig grabben! becasue ya’ll know he’s the king of the school!….nämen..seriöst…fixa bättre ljus nästa gång istället för att klaga,för det ser platt ut…btw,jag har också 6-pack…i kylskåpet

Han kanske snackar om att det står ett 6pack i kylen bakom dom:happy:

Nu får du ta och ge dig killen ! Du är en NYBÖRJARE i denna bygger djungel.

Ta åt dig av det du får höra istället för att argumentera imot !
    Detta är ett forum för bodybuilding&fitness och på skolan kanske du är ”tränings gurun” där ingen rört en hantel förut, men här har du långt ifrån samma rank! och du bevisar bara din okunnighet ! 8)

Hhaah den där ”känd i hela skolan” det var bra, seriöst….

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.