Home › Forums › Medlemsbilder › Skit kul, pappa äger mig!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 januari, 2011 at 18:36 #409001Anonym anvandareMemberKrill3_ wrote:Nu får du ta och ge dig killen ! Du är en NYBÖRJARE i denna bygger djungel.
Ta åt dig av det du får höra istället för att argumentera imot !
Detta är ett forum för bodybuilding&fitness och på skolan kanske du är ”tränings gurun” där ingen rört en hantel förut, men här har du långt ifrån samma rank! och du bevisar bara din okunnighet !Var är okunnigheten? Är jag okunnig för att jag säger att jag har magrutor när resten säger att jag inte har det? Jag är inte helt dum i huvudet som kommer och argumenterar att jag har magrutor om jag inte har det?
31 januari, 2011 at 18:38 #409002Anonym anvandareMemberLowgrein wrote:Ah men att bråka över magrutor, lugna er nu grabbar, magrutor säger bara vilket fett % du har, och grabben har ju visat i andra bilder att han faktiskt HAR rutorDet enda jag stör mig på är din kommenter ”Oerfarna body medlemmar, vad irriterande -.-’”
du med dina 164 posts och typ ett år i träning? verkligen en erfaren medlem?
Oerfarna body medlemmer, menade inte riktigt så utan att just den killen som kommenterde en sak som jag svarade så hade tydligen ingen erfarenhet. Han hade själv gjort 2 inlägg.
Sen svar på några andra som skrivit här vet inte vilka men dem får väl läsa. Klart jag tar till mig vad andra kan och inte kan.
Har aldrig sagt att jag har bäst fysik på hela forumet? Har aldrig sagt att jag är erfaren bodybuilder? Finns inget att ta till mig på det här forumet för det ändå jag lärt mig är att jag inte har magrutor men jag tycker det är konstigt att spegel visar annat, känseln, kompisarna, borsan och mormor visar på det motsatta?
31 januari, 2011 at 18:41 #409003Anonym anvandareMemberasså droppa det bara, så sjukt pinsamt och de är roligt att man är mindre erfaren än andra pga hur många inlägg man gjort. Ju mindre inlägg visar väl bara att man har lite mer liv än att sitta här hela dagarna, tycker jag:P
31 januari, 2011 at 18:54 #409004Anonym anvandareMemberFredrikLindblad wrote:asså droppa det bara, så sjukt pinsamt och de är roligt att man är mindre erfaren än andra pga hur många inlägg man gjort. Ju mindre inlägg visar väl bara att man har lite mer liv än att sitta här hela dagarna, tycker jag:PFattar jag också men killen som nyss kommentera på att jag var oerfaren kommenterade mina 163 inlägg så då gör jag det samma xD
Btw, droppar den här tråden xD Bara irriterande men jag laddar upp en video i bra kvalite snart så ska jag se om jag kan döda det där med ”inga magrutor” (: sen orkar jag inte försvara mig mer haha
31 januari, 2011 at 19:53 #409005Anonym anvandareMember[http://tinypic.com/r/kxk4g/7 View My Video]
Där har ni videon (’:
Jag kanske inte har världens synligaste och mest utåt stickande magrutor men visste är det magrutor?
Förhoppningsvis så slipper jag motsägelserna fast det här är ju internet så man vet ju aldrig
(sorry för dubbel post och den dåliga poseringen men det får ni leva med)
31 januari, 2011 at 20:08 #409006Anonym anvandareMembertycker det är gulligt att ni ser ut att hålla händer på bilden:P
31 januari, 2011 at 20:11 #409007Anonym anvandareMemberdet beror på hur man definierar magrutor, men visst det finns lite konturer
31 januari, 2011 at 20:12 #409008Anonym anvandareMemberPisch wrote:tycker det är gulligt att ni ser ut att hålla händer på bilden:PHaha nu såg jag det haha xD
Äsch, får ta och deffa samt träna mage lite hårdare
1 februari, 2011 at 08:26 #409009Anonym anvandareMember6-pack var kanske lite att ta i
1 februari, 2011 at 12:54 #409010Anonym anvandareMembersista raden var ju inte rutor det var en valk… 4pack med en fördelaktig valk
1 februari, 2011 at 13:04 #409011Anonym anvandareMemberDu drar en mage/ben, och rutorna försvinner nästan.
Du är nära, men jag skulle inte vilja definiera det som rutor. Men du är verkligen inte långt bort från det.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.