skriv vad ni tycker

Home Forums Medlemsbilder skriv vad ni tycker

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

79kg 177lång och 17 år gammal

Läskiga skulderblad på första bilden.
    Ser ut som att det finns lite massa under späcket.
    Skulle kunna skala bort några kilon.

Enligt mina ögon ser det ut som en bra grund att bygga på. Ska du inte tävla eller skaffa Beach 10 form kan du ligga runt din BF% också.
    Bara att sköta träning, kost och sömn så kan det bli riktigt bra!

Ser ju tyvärr bara halva kroppen, men jag hoppas du inte gör nybörjarmisstaget och glömmer träna benen. Tro mig, det får man lida för senare i livet när man måste komma ikapp överkroppen. :)

Nible:Bilden vart konstigt knäppt,skulle gärna vilja få bort lite fett:/ har precis beställt creatin, whey-100 och hotblood,hoppas det gör resultat

Tommy ivarsson: tävla vill jag nog inte med en grym beachform skulle vara nåt,kör stenhårt äter vanlig mat och sover 8timmar ungefär och jag tränar bena lika mkt som överkroppen,så var inte orolig över det:)

jonasA wrote:
    Nible:Bilden vart konstigt knäppt,skulle gärna vilja få bort lite fett:/ har precis beställt creatin, whey-100 och hotblood,hoppas det gör resultat

Det kommer inte hjälpa dig att gå ner i vikt dock.

okey,men vill få fram musklerna och lite form,det är de som gäller nu

Har du inte läst deffguiden så läs den till att börja med! Annars är det bara att träna på! Sätt upp mål också, det brukar hjälpa ganska ordentligt.

Vet inte riktigt om jag vill deffa heller,vill ju bli grov och ha synliga muskler ändå,då är det väl bara att träna på stenhårt då

Varför ens tänka på deff? Finns ju inget fett att ta av nästan..
    Börja bygga istället, så kommer det bli riktigt bra!

Forslund wrote:
    Finns ju inget fett att ta av nästan..

?!

Marcus Syvertsen wrote:
    ?!

Reagerade likadant. Skulle tippa på en 10-15 kg till tävlingsform.

:O

JakobMinell wrote:
    Reagerade likadant. Skulle tippa på en 10-15 kg till tävlingsform.

Är du korkad på riktigt? 10-15 kg till tävlingsform? Du har inte funderat på att han bara är 17 och kan träna för att det är roligt ett tag till.
    Du slutar aldrig att förvåna mig, klart han ska dra ner sig 15kg från den vikt han väger nu! Låter kanon! :up::O
    64kg!

Cuuube wrote:
    :O

Är du korkad på riktigt? 10-15 kg till tävlingsform? Du har inte funderat på att han bara är 17 och kan träna för att det är roligt ett tag till.
    Du slutar aldrig att förvåna mig, klart han ska dra ner sig 15kg från den vikt han väger nu! Låter kanon! :up::O
    64kg!

Nu vet jag inte riktigt vem du är, men om du hade läst mellan raderna lite så kanske du hade uppfattat att jag inte uppmanade honom att dra av 10-15 kg. Jag reagerade endast på när någon sa ”finns ju inget fett att ta av nästan”.

Jag tror nog alla, utom du, förstod vad jag menade :)

JakobMinell wrote:
    Jag tror nog alla, utom du, förstod vad jag menade :)

Neej, va nog två stycken som inte förstod då.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.