Home › Forums › Medlemsbilder › skriv vad ni tycker
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 oktober, 2009 at 14:29 #605859Anonym anvandareMemberMark Larsson wrote:Neej, va nog två stycken som inte förstod då.
:up:
Nog med skitsnack.
OnT: Jag tycker att du ska bygga på dig muskler, alltså ligga på ett kaloriöverskott. Att försöka både bygga muskler och bränna fett samtidigt kan gå väldigt långsamt så ett rimligt kaloriöverskott (+2-300 kcal/dag) och ett relativt högt proteinintag (ca 2g/kg/dag) kombinerat med hård träning och vila är mitt förslag. Deffa kan du göra senare, om du inte har tävlingsplaner
Kör hårt!
29 oktober, 2009 at 15:10 #605860Anonym anvandareMemberÄh, tävlingsform är väl irrelevant när man dels inte har så mycket muskler men framförallt inte ska tävla. Däremot är han fortfarande inte i bra form, alls. Fattar inte varför det skulle vara någon idé att bli fetare än sådär bara för att man ”bulkar”. Det går väl fan att bygga muskler ändå.
Skitsamma. Grabben är inte hård – och jag fattar om han vill dieta. Det är aldrig kul att inte vara nöjd med sitt utseende.
29 oktober, 2009 at 21:00 #605861Anonym anvandareMemberVilka amatörer!!!
Dra av 10-15 kg på en 17 årig grabb e ju riktigt skrämmande. Sen när blev du en personlig tränare som dessutom genom en bild kunde avgöra hur mycket han måste gå ner för att vara i tävlingsform?En fråga till dig Marcus. Har killen sagt att han inte e nöjd med sitt utseende eller e det så att det du själv som inte e nöjd med ditt?
29 oktober, 2009 at 23:19 #605862Anonym anvandareMemberGjorde ett test idag på gymmet och det ser ut såhära
Datum 29/10
Ålder: 17
Längd: 177cm
Vikt: 79,7kg
70% av energibehovet: 1810
Bmi: 25,4
Fett %: 18,6
fett i kilo: 15
muskler i %: 41,8
muskler i kilo: 64,7
Fett omkring de inre organen: 7
29 oktober, 2009 at 23:45 #605863Anonym anvandareMemberrico82 wrote:Vilka amatörer!!!
Dra av 10-15 kg på en 17 årig grabb e ju riktigt skrämmande. Sen när blev du en personlig tränare som dessutom genom en bild kunde avgöra hur mycket han måste gå ner för att vara i tävlingsform?En fråga till dig Marcus. Har killen sagt att han inte e nöjd med sitt utseende eller e det så att det du själv som inte e nöjd med ditt?
Men snälla! Läs, läs så kommer du fatta att ingen säger åt han att han ska dra av 10-15 kg! :frust:
30 oktober, 2009 at 00:40 #605864Anonym anvandareMemberjonasA wrote:okey,men vill få fram musklerna och lite form,det är de som gäller nuSatsa på en bra kost då, alla kosttillskott i världen kan inte hjälpa dig om du inte äter rätt. Prova dig fram lite så hittar du nog något som fungerar bra för dig, finns massor av upplägg på forumet. Lycka till
30 oktober, 2009 at 01:20 #605865Anonym anvandareMemberAndreasN: aa det ska jag göra,tack så mkt:)
30 oktober, 2009 at 01:22 #605866Anonym anvandareMemberrico82 wrote:Vilka amatörer!!!
Då har vi tre saker;
Först och främst ska du lugna ner dig lite. Sen efter det ska du också läsa mitt inlägg, och se ordet ”om”. I det här fallet, som i; ”Jag fattar om han vill dieta”.
Inte nöjd med mitt utseende? Jag knallar för fan kring i beachform året runt haha. Jag trivs förbannat bra faktiskt, även om jag knogar på och försöker fylla på muskelförrådet en smula för varje år som går.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.