släng upp era bästa Side Chest.

Home Forums Medlemsbilder släng upp era bästa Side Chest.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 205 total)
  • Author
    berenger wrote:
    absolut inte.. jag vet vad jag är och vad hur jag vill se ut… armarna är hela 26cm kalla! haha

Det måhända, men av det man ser på bilden så är du nog inte för tunn för att ställa dig på scen iaf :D Haha, du drog bara bort en ca 50 % av arm måttet :p

Våras tror jag det var i en provhytt ända sidecheasten man har på den här datorn

berenger wrote:
    så här ska jag inte göra sidechest igen! jag kan få bröstet att se större ut… axlarna tar över på detta sett

Fan grymt juh!!!! Tavla!!!:up: :worship:

Min första post!

vårpokalen 2005:)

här en ca månad gammal off bild

nog bästa sidechest jag har 1 dag efter lucia :)

Martin.P wrote:
    nog bästa sidechest jag har 1 dag efter lucia :)

Martin ”Big Guns” P :up:

Jag hittade en gammal goding från i somras :P

Bra bilder :D

Jag bjuder på den här, antagligen den sämsta sidechesten i världen, men någon måste stå upp för räk-klassen i Athletic också :)
    Har antagligen världens minsta biceps :(

Mvh Calle Sirén

Calle Sirén wrote:
    Jag bjuder på den här, antagligen den sämsta sidechesten i världen, men någon måste stå upp för räk-klassen i Athletic också :)
    Har antagligen världens minsta biceps :(

Mvh Calle Sirén

Ska jag vara ärlig(och det är jag ofta) så tycker jag din sidechest ser väldigt fitness ut. Det ska med andra ord se ut sådär, börjar bli lite less på att hälften inom af ser ut som byggare.
    Jag håller med Hans Brandt när han vill förlänga hinderbanan så det åtminstone innehåller lite kondition, fy fan vad man skulle njuta av att se en och två flåsa fram efter 20meter. hehe.
    Alltså det måste ju vara en tydlig linje mellan af och byggning. Det ska inte vara den som är mest ”byggarlik” som vinner i af.

April förra året. Kan ju alltid hoppas att man hängt på sig 15 kilo kött till i år för att det ska se ok ut.

Jacksatan wrote:
    Ska jag vara ärlig(och det är jag ofta) så tycker jag din sidechest ser väldigt fitness ut. Det ska med andra ord se ut sådär, börjar bli lite less på att hälften inom af ser ut som byggare.
    Jag håller med Hans Brandt när han vill förlänga hinderbanan så det åtminstone innehåller lite kondition, fy fan vad man skulle njuta av att se en och två flåsa fram efter 20meter. hehe.
    Alltså det måste ju vara en tydlig linje mellan af och byggning. Det ska inte vara den som är mest ”byggarlik” som vinner i af.

Tycker du har fel i ditt påstånde att den som är mest byggarlik vinner i A-F.

Hans Brandt, Martin Hanzell, Seth Ronland, Magnus Wikinghjelm, Nico Christofiridis, Stefan Tunsäter och Jörgen Nordberg utstrålar alla Fitness i mitt tycke. Och det är alla segrare på SM sedan 2001. Jag kan ta upp fler än så och fortfarande ser jag en atletisk fitnesstävlande och inte en byggare som segrare i de flesta tävlingar. ;)

Det är nog bara Decembercupen som har några få undantag, exempelvis Rickard Eriksson.

Mats E. wrote:
    Tycker du har fel i ditt påstånde att den som är mest byggarlik vinner i A-F.

Hans Brandt, Martin Hanzell, Seth Ronland, Magnus Wikinghjelm, Nico Christofiridis, Stefan Tunsäter och Jörgen Nordberg utstrålar alla Fitness i mitt tycke. Och det är alla segrare på SM sedan 2001. Jag kan ta upp fler än så och fortfarande ser jag en atletisk fitnesstävlande och inte en byggare som segrare i de flesta tävlingar. ;)

Det är nog bara Decembercupen som har några få undantag, exempelvis Rickard Eriksson.

Ja, du har nog rätt. Det jag syftar på är att i korta klassen tycker jag ofta folk som är rejält bitiga och knallhårda vinner symmetrin. Overall vinner ju sällan sådana.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 205 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.