Home › Forums › Medlemsbilder › släng upp era bästa Side Chest.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 januari, 2006 at 15:29 #657044Anonym anvandareMemberberenger wrote:absolut inte.. jag vet vad jag är och vad hur jag vill se ut… armarna är hela 26cm kalla! haha
Det måhända, men av det man ser på bilden så är du nog inte för tunn för att ställa dig på scen iaf Haha, du drog bara bort en ca 50 % av arm måttet :p
19 januari, 2006 at 04:11 #657045Anonym anvandareMemberVåras tror jag det var i en provhytt ända sidecheasten man har på den här datorn
19 januari, 2006 at 16:55 #657046Anonym anvandareMemberberenger wrote:så här ska jag inte göra sidechest igen! jag kan få bröstet att se större ut… axlarna tar över på detta settFan grymt juh!!!! Tavla!!!:up: :worship:
19 februari, 2006 at 22:29 #657047Anonym anvandareMemberMin första post!
19 februari, 2006 at 22:43 #657048Anonym anvandareMembervårpokalen 2005:)
19 februari, 2006 at 22:45 #657049Anonym anvandareMemberhär en ca månad gammal off bild
19 februari, 2006 at 23:13 #657050Anonym anvandareMembernog bästa sidechest jag har 1 dag efter lucia
19 februari, 2006 at 23:50 #657051Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:nog bästa sidechest jag har 1 dag efter luciaMartin ”Big Guns” P :up:
21 februari, 2006 at 23:38 #657052Anonym anvandareMemberJag hittade en gammal goding från i somras
22 februari, 2006 at 09:52 #657053Anonym anvandareMemberBra bilder
24 februari, 2006 at 08:28 #657054Anonym anvandareMemberJag bjuder på den här, antagligen den sämsta sidechesten i världen, men någon måste stå upp för räk-klassen i Athletic också
Har antagligen världens minsta bicepsMvh Calle Sirén
24 februari, 2006 at 09:56 #657055Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Jag bjuder på den här, antagligen den sämsta sidechesten i världen, men någon måste stå upp för räk-klassen i Athletic också
Har antagligen världens minsta bicepsMvh Calle Sirén
Ska jag vara ärlig(och det är jag ofta) så tycker jag din sidechest ser väldigt fitness ut. Det ska med andra ord se ut sådär, börjar bli lite less på att hälften inom af ser ut som byggare.
Jag håller med Hans Brandt när han vill förlänga hinderbanan så det åtminstone innehåller lite kondition, fy fan vad man skulle njuta av att se en och två flåsa fram efter 20meter. hehe.
Alltså det måste ju vara en tydlig linje mellan af och byggning. Det ska inte vara den som är mest ”byggarlik” som vinner i af.24 februari, 2006 at 10:14 #657056Anonym anvandareMemberApril förra året. Kan ju alltid hoppas att man hängt på sig 15 kilo kött till i år för att det ska se ok ut.
24 februari, 2006 at 10:27 #657057Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Ska jag vara ärlig(och det är jag ofta) så tycker jag din sidechest ser väldigt fitness ut. Det ska med andra ord se ut sådär, börjar bli lite less på att hälften inom af ser ut som byggare.
Jag håller med Hans Brandt när han vill förlänga hinderbanan så det åtminstone innehåller lite kondition, fy fan vad man skulle njuta av att se en och två flåsa fram efter 20meter. hehe.
Alltså det måste ju vara en tydlig linje mellan af och byggning. Det ska inte vara den som är mest ”byggarlik” som vinner i af.Tycker du har fel i ditt påstånde att den som är mest byggarlik vinner i A-F.
Hans Brandt, Martin Hanzell, Seth Ronland, Magnus Wikinghjelm, Nico Christofiridis, Stefan Tunsäter och Jörgen Nordberg utstrålar alla Fitness i mitt tycke. Och det är alla segrare på SM sedan 2001. Jag kan ta upp fler än så och fortfarande ser jag en atletisk fitnesstävlande och inte en byggare som segrare i de flesta tävlingar.
Det är nog bara Decembercupen som har några få undantag, exempelvis Rickard Eriksson.
24 februari, 2006 at 10:39 #657058Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Tycker du har fel i ditt påstånde att den som är mest byggarlik vinner i A-F.Hans Brandt, Martin Hanzell, Seth Ronland, Magnus Wikinghjelm, Nico Christofiridis, Stefan Tunsäter och Jörgen Nordberg utstrålar alla Fitness i mitt tycke. Och det är alla segrare på SM sedan 2001. Jag kan ta upp fler än så och fortfarande ser jag en atletisk fitnesstävlande och inte en byggare som segrare i de flesta tävlingar.
Det är nog bara Decembercupen som har några få undantag, exempelvis Rickard Eriksson.
Ja, du har nog rätt. Det jag syftar på är att i korta klassen tycker jag ofta folk som är rejält bitiga och knallhårda vinner symmetrin. Overall vinner ju sällan sådana.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.