släng upp era bästa Side Chest.

Home Forums Medlemsbilder släng upp era bästa Side Chest.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 205 total)
  • Author
    M.GUMSE wrote:
    det är bara för att dom inte vågar eller vet vad tung träning är. STOR VIKT STOR MUSKEL:worship:

Dessa slitna klyschor från byggare alltså…

Jacksatan wrote:

:D

Nån gång i framtiden ska jag ta mod till mig och träna tungt, nu känns det dock alldeles för läskigt.

Jacksatan wrote:

Exakt! För alla vet ju att det är highvolume-pumptraining som gäller egentligen…:|

Slitna klyschor…? Kanske för att vi byggare verkligen sliter på gymmet till skillnad från vissa ”Discobyggare”:buttrock: men som vanligt, avundsjuka finns bland alla…

Jacksatan wrote:
    M.GUMSE wrote:
    Slitna klyschor…? Kanske för att vi byggare verkligen sliter på gymmet till skillnad från vissa ”Discobyggare”:buttrock: men som vanligt, avundsjuka finns bland alla…

Det komiska är att alla byggare som har en muskelgrupp som är bra och sticker ut alltid säger att de tränar den hårdare och bättre än alla andra. Man kan ju undra varför ni inte tränar era sämre muskelgrupper lika hårt så de blir lika bra? Dessutom är det ganska dåligt av dig att anta att jag inte tränar hårt när du inte har en aning. Jag kör bara basövningar så antagligen är du mer ”disco” än mig, för övrigt. Alla har inte samma förutsättningar eller har tränat lika länge, heller.
    Det var inte ett utfall av avundsjuka, jag är imponerad av din fysik, men att säga att ingen annan kan träna axlar och det är därför du har så bra axlar är ju ganska tamt…

upp med lite power stats då ;)

kommer kanske en bild i morgon om den blir bra :D har en här på datorn men ska se om jag förändrats något med den nya bilden.

Jacksatan wrote:

Haha :P Det vet väl alla att det ”bara” är vikten som avgör hur stor en muskel blir :emo-thumb

Jacksatan wrote:
    Det komiska är att alla byggare som har en muskelgrupp som är bra och sticker ut alltid säger att de tränar den hårdare och bättre än alla andra. Man kan ju undra varför ni inte tränar era sämre muskelgrupper lika hårt så de blir lika bra? Dessutom är det ganska dåligt av dig att anta att jag inte tränar hårt när du inte har en aning. Jag kör bara basövningar så antagligen är du mer ”disco” än mig, för övrigt. Alla har inte samma förutsättningar eller har tränat lika länge, heller.
    Det var inte ett utfall av avundsjuka, jag är imponerad av din fysik, men att säga att ingen annan kan träna axlar och det är därför du har så bra axlar är ju ganska tamt…

Hörrö…vaknat på fel sida idag? ;) Har du sett Gumse träna? Har du tänkt på att vissa muskelgrupper utvecklas i snabbare takt på grund av vår genetik? Att någon säger att man tränar tungt med bra resultat borde väl istället peppa så att man själv tar i ännu mer?
    Kör på med din träning och skicka upp lite bilder på dig eftersom du tränar bättre än en byggare som tillhör eliten. :emo-thumb
    Mvh,
    Mirre

Mirre wrote:
    Har du tänkt på att vissa muskelgrupper utvecklas i snabbare takt på grund av vår genetik?

Det är möjligt att min läsförståelse inte är vad den borde vara, men var inte det exakt det Jacksatan sa?;)

Dessutom såg jag inte att han sa att inte Gumse tränar hårt. Jag tror alla som kollar på Gumses fysik snabbt inser att han inte är på gymmet för att vila:) Det innebär ju inte för den skull att Jacksatan inte tränar hårt själv – ta en titt i hans journal…

Mirre wrote:
    Hörrö…vaknat på fel sida idag? ;) Har du sett Gumse träna? Har du tänkt på att vissa muskelgrupper utvecklas i snabbare takt på grund av vår genetik? Att någon säger att man tränar tungt med bra resultat borde väl istället peppa så att man själv tar i ännu mer?
    Kör på med din träning och skicka upp lite bilder på dig eftersom du tränar bättre än en byggare som tillhör eliten. :emo-thumb
    Mvh,
    Mirre

Du har inte ett rätt i ditt inlägg. Orkar inte ens skriva svar för du har inte läst det jag skrivit i mitt inlägg. Du angriper ju bara saker jag aldrig sagt. Sätt dig ner och tänk över nästa gång du skriver, vännen.

Andreas Guiance wrote:
    Det är möjligt att min läsförståelse inte är vad den borde vara, men var inte det exakt det Jacksatan sa?;)

Dessutom såg jag inte att han sa att inte Gumse tränar hårt. Jag tror alla som kollar på Gumses fysik snabbt inser att han inte är på gymmet för att vila:) Det innebär ju inte för den skull att Jacksatan inte tränar hårt själv – ta en titt i hans journal…

Reagerade på denna mening därav mitt inlägg:
    ”Man kan ju undra varför ni inte tränar era sämre muskelgrupper lika hårt så de blir lika bra? ”
    Jag tror säkert att Jacksatan tränar stenhårt men även följande mening tyckte jag var onödig:
    ”Jag kör bara basövningar så antagligen är du mer ”disco” än mig, för övrigt”.
    Därav min kommentar om hur Gumse tränar.

Mvh,
    Mirre

Mirre wrote:
    ”Man kan ju undra varför ni inte tränar era sämre muskelgrupper lika hårt så de blir lika bra? ”

Jo men det han menar med den meningen är ju just det att man alltid har bättre förutsättningar att bygga vissa muskelgrupper än andra. Annars vore det ju bara att träna alla lika hårt så skulle man va helt komplett:)

Mirre wrote:
    Jag tror säkert att Jacksatan tränar stenhårt men även följande mening tyckte jag var onödig:
    ”Jag kör bara basövningar så antagligen är du mer ”disco” än mig, för övrigt”.
    Därav min kommentar om hur Gumse tränar.

Mvh,
    Mirre

Det var ju han som började med att kalla mig disco för det första. Konstigt att du inte reagerade på det…
    Mitt första inlägg var ju ironiskt. Det jag menade är ju att det är genetiskt, och inte att de är mycket bättre på att träna axlar än ben. Därför blir det lite platt när byggare med bra muskelgrupper ska säga hur de tränar just dessa, för oftast tränar de ju inte dessa bättre eller mer än nån annan muskelgrupp.

F-n det är mkt snack nu och lite sidechest´s bilder, upp men nån nu Andreas!!:bb2:

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 205 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.