släng upp era bästa Side Chest.

Home Forums Medlemsbilder släng upp era bästa Side Chest.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 205 total)
  • Author

För att förtydliga lite vad jag menar: Bara för att folk tränar stenhårt så kommer de inte bli så bra som Gumse. Det krävs lite förutsättningar då också. Bara för att jag börjar köra sprint stenhårt varje dag så kommer jag aldrig gå under 10 sekunder på 100 (eller ens 12;))….ja, you catch my drift.

Lars Berglund wrote:
    F-n det är mkt snack nu och lite sidechest´s bilder, upp men nån nu Andreas!!:bb2:

Haha sorry, jag är färdigdebatterad nu;) Hmm sidechest säger du…får bli en annan gång:whistle:

Ett förtydligande; Med mitt uttryck ”Stor muskel stor vikt” syftar jag på hela kroppen och alla dess muskelgrupper. Det är enbart ett uttryck mellan byggare som tränar hårt och tungt. Skulle aldrig uttala mig om att ”ingen annan kan träna axlar som mig” det har du fått om bakfoten eftersom jag inte tränar dem varken hårdare el bättre. Däremot, hur ska jag tolka ditt ”slitna klyschor” och ”alla byggare”. DET kallar jag för tamt.

Jacksatan wrote:
    Det komiska är att alla byggare som har en muskelgrupp som är bra och sticker ut alltid säger att de tränar den hårdare och bättre än alla andra. Man kan ju undra varför ni inte tränar era sämre muskelgrupper lika hårt så de blir lika bra? Dessutom är det ganska dåligt av dig att anta att jag inte tränar hårt när du inte har en aning. Jag kör bara basövningar så antagligen är du mer ”disco” än mig, för övrigt. Alla har inte samma förutsättningar eller har tränat lika länge, heller.
    Det var inte ett utfall av avundsjuka, jag är imponerad av din fysik, men att säga att ingen annan kan träna axlar och det är därför du har så bra axlar är ju ganska tamt…
    M.GUMSE wrote:
    Ett förtydligande; Med mitt uttryck ”Stor muskel stor vikt” syftar jag på hela kroppen och alla dess muskelgrupper. Det är enbart ett uttryck mellan byggare som tränar hårt och tungt. Skulle aldrig uttala mig om att ”ingen annan kan träna axlar som mig” det har du fått om bakfoten eftersom jag inte tränar dem varken hårdare el bättre.

Ok, det köper jag. Missuppfattade isåfall vad du menade.

:emo-thumb Bjuder på en side chest från Ungern KÖR HÅRT och god natt på er alla.

Eftersom Gumses sidechest är bra nog för två så struntar jag med gott samvete i att posta en:emo-thumb

Andreas Guiance wrote:
    Eftersom Gumses sidechest är bra nog för två så struntar jag med gott samvete i att posta en:emo-thumb

Men kom igen Andreas, T.OM. Jag som har den klenaste chesten å hela forumet postade ju! :D Bjud lite på er själva, varför dölja något?

Banjamin, GymTT Thanks :)

Anne wrote:
    Oj tycker du är så super vacker! O sjukt fina axlar, biceps och bröst:worship: Ska du till Em i maj eller? Lycka till nu!

Hej Anne

… jamen – takker for komplimentet dit :D

Nej – jeg skal ikke til EM i maj!!
    Er vist ved at være for muskuløs til Bodyfitness under IFBB og har derfor heller ikke planer om at stille i IFBB bodyfitness konkurrence forløbig…
    Vil stadigvæk gerne konkurrere i fitness men også prøve noget andet og har derfor planer om at stille op i andre forbund i september-november både i USA og Europa ;)

/no

Calle Sirén wrote:
    Men kom igen Andreas, T.OM. Jag som har den klenaste chesten å hela forumet postade ju! :D Bjud lite på er själva, varför dölja något?

Klenaste chesten? You ain’t seen nothing yet!;)

Har ju tidningens rykte att tänka på; Ove eller någon annan i bra form (han börjar bli riktigt vass nu för övrigt) får posta!:D

Andreas Guiance wrote:
    Klenaste chesten? You ain’t seen nothing yet!;)

Har ju tidningens rykte att tänka på; Ove eller någon annan i bra form (han börjar bli riktigt vass nu för övrigt) får posta!:D

Va!? Ska han göra comeback den gamla räven??:emo-thumb

Lars Berglund wrote:
    Va!? Ska han göra comeback den gamla räven??:emo-thumb

Hehe njaeee, men han slog både en och två dubbelbiccor senast jag var inne:emo-thumb

Men allvarligt talat är Ove faktiskt oftast i bra form, han lever som han lär:)

Side i början av deff för någon månad sedan.

JimmyW wrote:
    Några veckor innan tävlingen 2004

IDEALET :worship:

En dagsfärsk side chest.

M.GUMSE wrote:
    En dagsfärsk side chest.

Så jävla grym! :up:

Efterlyser mer triceps dock. :p

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 205 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.